Duzina de cuvinte

Intrucat nu l-am bagat pe presedintele meu in duzina mea, o fac acum, ca si-asa azi da intai Aprilie iesim den recesiune..
…Mah, stau io cateodata intins asa pa /spate/ si ma gandesc: ce plm imi trebuia mie presedentie? Cand vreau sa ma-mbat da unu /singur/, astia cu Antenele dupa mine…Ba a lu’ Voiculescu, ba a lu’ Vantu..Si nu ca ma /deranjeaza/ ,da-ncepe /barfa/..Ca-mi vine ,cateodata, sa zic:.bah, daca esti prost,stai dreac acas’…! Da nu m-aude /nimeni/ Acas’ la mine, Maria ma lasa sa beau cat duc…Am niste /vecini/ da toata stima, nu zic nimica, nimicuta, cand ma vad utut in aripa..Ma mai mustruluieste Maria, cu un ton /taios/, da’ io le am p-astea de cand cu marinaria,de la tangaj..I-am zis asta o data, asa ,/figurativ/,da nu ma crede..Zice ca ,atunci, mi se voaleaza capu cu nervii ,am un /aspect /da om nebun si zic mascari,ba tiganca-mputita,ba gaozari,ba ca iesim den recesiune…Tot ea mi-a zis sa-mi rad in mod /benevol/suvita, ca nu da bine la electorat, cand pe stanga,cand pe dreapta..Acum sunt in trend, imi aluneca pa crestet. Adevaru’ e ,ca si pe mine ma enerva,se-nfoia la vant ca la cocos si-mi /divulga/ starea da spirit..Cocos am zis?Ce-o mai face Elena?Imi aduc aminte,cand ma mangaia pe crestet si-mi gusta /caviarul/ Atunci imi zicea Napoleonu’ meu, ce vremuri dom’ le…Uite,nici macar doua sute de whiski n-am baut si ma si gandesc la ea.Cand am vazut-o ultima data umbland prin namol la inundatii,mi-a venit sa ma ‘namolesc si eu..Am vrut sa-mi pun fesu’ ala cu initiale,da’ mi-am zis sa-l las pentru munte,cand ma trag cu snowmobilu’…Ia, sa mai trag o suta da toate felurile…Ce-o mai face Elena, pupa-i-as izvoru’ ei?

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Duzina de cuvinte

  1. Mélanie zice:

    Simply excellent, congrats… bine-ar fi fost sa fie „un poisson d’avril”, da’ nu e… cine-i ala cu dosaru’ oranj si cravata dungata roz?…

    am intuit si tras concuziile de rigoare: mah Viruse, mah, tu îl „iubesti” rau de tot pe Popeye, nu te lasi manipulat si influentzat de presa si de tévén de conspiratii si „comploate” judeo-masonice… 😉 Printre toate sticlele alea e vreuna de „pure malt” sau „single malt”, ca daca-s toate „blended”, i se limba-plimba-n gura(sic!) si cine stie ce-o mai emite… cert e ca România a iesit din criza, poate „el marinero” s-o îndura sa ne dea si noua solutiile sale-miracol… 😀
    ===
    Fir întins si à+! 🙂 ❤

  2. Mircea C. zice:

    Mai Virusache, amu ca l-ai bagat pe „Napoleonu meu” in duzina ta, zic sa-l mai bagi undeva de unde sa nu mai poata iesi ! Spune-i machitorului ca Elena se da ba in barci ba in gondole ! Si mai intreaba-l te rog pe unde p.zda masi a iesit el din recesiune ca la noi nu se vede !

  3. anowen zice:

    fir intins, coane! iti iei si tricoiu’ de la buimaci cu tine pe balta?

  4. psipsina zice:

    auzi virusache, uită-te atent în jur: s-ar putea ca tricou tău buimac să-l recunoşti pe malu ălălalt: e psi de fapt, plecată şi ea să întindă oarece rufe la soarele dă aprilie! 😉

  5. silavaracald zice:

    Auzi, virusache! Mai bine uită-te atent în jur, că s-ar putea să-i vezi pe băieții cu ochi albaștri prin vreun tufiș, dacă mai scrii despre Sublimul, Inegalabilul și Magnificul în termenii ăștia. =))

  6. shogunu' zice:

    Bre, ieste unii de p’în zona lu’ matale de cînta mai aua… că „noi nu sîntem normali…”
    Nici nu! Da’ nici io!
    Banzai!

  7. papagigli zice:

    Mare pisicher mai esti Traiane si rezistent ficat mai ai, lovi-te-ar galbinarea! Da’ de Eba nu pomenesti, ‘tu-i parlamentul ma-sii de europa? 😆

  8. redsky2010 zice:

    offfff,ca parca ma dor toate, durea-l-ar si pe el unde ma gandesc eu!
    hai sa ai fir intins ca ma gandesc dupa urarile anterioare ca drept pe balta esti la ora asta 🙂

  9. Pingback: Duzina de cuvinte: Senectute(IV) | Redsky2010's Blog

  10. Pingback: Duzina de cuvinte-Declaratie « cataratorii

  11. scorpio72 zice:

    Auzi Virusache…:))…mai bine nu te mai duce!

  12. Pingback: La poalele dealului (al nouălea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

  13. georgiana zice:

    daca esti tare, esti tare! 😀 hai sa ne bucuram c-am iesit din criza! 😀 da’ mai intai prinde pestele cela! cu berea vin eu!

  14. Pingback: duzina de cuvinte – Sava « ECLIPSA DE MARTE

  15. Dan zice:

    Nu-mi este prea clar ce vorbiti ca e si pro si contra si nu ma complic, da’ cu majoritatea are dreptate: aia e!

Lasă un comentariu