Ultima postare

Copil fiind nu trecea timpul
Totul mi se parea simplu
Si cum facui si liceul
Uite ca veni troleul
In armata ca sa plec
Si cu pusca sa petrec
Apoi imi luai si nevasta
Sa ne facem casa noastra
Il facuram si copilul
Sa continue profilul
Crescu si el ca-n povesti
Si pleca la Bucuresti
Ca sa faca facultate
Sa fie un om cu carte
Si ca sa mai schimb decoru’
Aprinsei calculatoru’
Si’ncepui a zice-asa
Si pe bloguri a posta
Dar ca sa nu fiu hoinar
Il facui pe Bulivar
Unde gandurile mele
Le-adunai ca pe surcele
Ca sa radem impreuna
Sa ne facem ziua buna
Si de rele si de bune
Ca sa faca altii spume
Si ca sa fim cu toti chit
V-am mai zis de pescuit
…………………………………
Dar cum totul e ca fumul
Si trec zile cu duiumul
Timpule, amanta fina
Numai tu imi esti de vina
Ca de mic nu mai treceai
Iar acuma nu mai stai
Ma faci sa schimb iar decoru’
Si sa sting calcuratoru’
Ca am alt drum inainte
Unde nu mai am cuvinte…
Dragi prieteni, „bulivari”
Am petrecut clipe mari
Va rog nu va suparati
Daca vreti nu ma uitati
Dar acum va parasesc
N-o fac pentru ca doresc
Vreau nu vreau am acceptat
Si am luat ce mi s-a dat
Dar pentru ca toti murim
Sper sa’ne reintalnim…

Am scris aceste versuri pe tren cu lacrimi in ochi in drum spre inmormantarea tatalui meu. Am incercat sa respect stilul lui comic si va rog sa ma scuzati daca nu a fost asa, dar am vrut sa ii fac o „iesire” pe masura.

Tatal meu, alias „Virusache” s-a stins azi, in ziua Sfantului Mare Mucenic Dimitrie, 26.10.2013, mult prea devreme, la varsta de 56 de ani a lasat in urma o familie si rude indurerate! Va spun ca a plecat impacat si fara suferinta pe lumea cealalta si si-a pastrat simtul umorului asa cum il stiti voi!

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

Acest articol a fost publicat în Ultima postare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

70 de răspunsuri la Ultima postare

  1. psi zice:

    offf, doamne! 😦
    virusache, acolo unde eşti, să îţi lumineze Dumnezeu calea! fii iertat om bun, nu te vom uita niciodată!

  2. Scorpio zice:

    Am deschis calculatorul, am intrat la Clubul nostru si…am, vazut asta. Plang! Plang si nu ma pot opri, pentru ca facea parte din noi, era prietenul nostru, colegul nostru. Stiam ca se intampla ceva, simteam asta, dar mi-a fost frica sa il intreb. Acum e prea tarziu.
    Vv-ule drag (asa cum iti ziceam eu), Virusache…in mod sigur o sa ne reintalnim.
    Dumnezeu sa te odihneasca in pace!
    Iar tu, baiat de Vv…sa nu inchizi usa pe aici…las-o deschisa sa citim si sa ne amintim cu drag.

  3. psi zice:

    mihai, dacă putem ajuta cu ceva, orice, te rog să ne anunţi!

  4. Vero zice:

    Să-i dea Dumnezeu odihnă în pace, după sufletul lui bun şi vesel!

    (N-aş fi crezut că pot să plâng astfel pentru un om pe care nu l-am văzut niciodată…)

    Sper şi eu că acest blog va rămâne aici, ca o punte de legătură între suflete…

  5. dagatha zice:

    😦 conu’ Virusache….. 😦
    Nu pot spune nimic mai mult….
    😦

  6. gabi8154g zice:

    Cumplit! Dumnezeu sa-i odihneasca sufletul, sper ca acum si-a gasit linistea! Nu m-am gandit ca in spatele retragerii lui de pe bloguri, o retragere atat de brusca si hotarata, se ascundea presimtirea plecarii. Sunt mandra ca a comentat pe blogul meu si fericita ca am zambit sau am ras de-a binelea, dupa caz, la postarile lui. Drum bun, Virusache si fir intins!

  7. Va rog mai distribuiti prin comunitate, pentru cei pe care i-ar mai putea interesa, ca eu nu stiu cu cine tinea exact legatura.

  8. Pingback: psi-words – rămas bun, conu virusache

  9. Silavaracald zice:

    Nu pot să cred! Pur și simplu refuz asta.
    Și eu, care voiam ca, cu prima ocazie când merg la Craiova, să-l cunosc.
    Dumnezeu să-l odihnească!

  10. Coane Virusache, m-ai virusat cu zâmbet de câte ori ţi-am călcat pragul virtual. E prima oară când mă umplu de tristeţe La Bulivar. Sper să pot pune iarăşi zâmbet peste amintirea ta, pentru că de uitat n-am să te uit vreodată.

  11. Traian zice:

    Daca destinul naspa
    La Eden te-a trimis,
    Sa ai s’acolo coane
    Firul vesnic intins!

  12. Drugwash zice:

    Mă-ncearcă tristeţea, mi-s lacrimi în prag –
    Ci mergi în lumină, Virusache drag!
    😦

  13. ginamihai zice:

    O, nu-mi găsesc cuvinte.. plâng, te plâng ..Să-ți fie drumul lin!

  14. Georgiana zice:

    Fie-ți țărâna ușoară, om bun și vesel și frumos! Nu te voi uita niciodată!

  15. Pingback: Nu mai avem timp… | blog de iarnă (și nu numai)

  16. Georgiana zice:

    P.S. și nu pot să rezist tentației de-a posta aici o poezioară cu care a câștigat virusache un concurs pe buimacii.wordpress.com. eu așa îl voi ține minte!
    Virusverbalis:

    Atingeri delicate, azi mâini înfipte-n șolduri,

    De care trag cu patimi, făcând tandrețea cioburi.

    Când ezitări cad pradă deciziei carnale,

    Când un sărut se schimbă în mușcături venale…”

    Dar anii au trecut, pe-a timpului cărare

    Şi nu-i putem întoarce, e-a noastră disperare..

    Ei au lasat şi urme pe-nfăţişarea noastră

    Şi de-asta spun acum, situaţia-I albastră.

    Privindu-te, iubito, îmi pari o lătăreaţă

    Şi sânu-ţi dulce-odată, e-o pară mălăiaţă…

    Iar şoldurile tale, ce îmi păreau feline,

    Se balansează suav, ca două găleţi pline…

    Când tu mi-ai pus cafeaua, un pârţ ţi-a fost scăpat,

    La fel ca ş-altădată, când te-ai dat jos din pat..

    Din păru-ţi ce odată avea luciri de stele,

    Ieri, am găsit un fir, într-una din chiftele…

    Nu mi-am propus, iubito, să îţi aduc doar spini,

    Acuma, în oglindă, să-mi vad şi-ai mei ciulini…

    Nu fac din asta dramă, cred c-ai băgat de seamă,

    Dar de mă uit mai bine, par un butoi de cramă…

    Iar păru’ meu cel negru, acu e-ncărunţit,

    În faţă, chiar şi-n spate, al meu cap a chelit…

    Zilnic îmi spui, iubito, că sunt proporţionat

    Ai vrea tu, da’ nu ţine, parcă-s şi cocoşat.

    Silfida mea, şi-aşa, iubirea mea e mare,

    Aş face-o chiar mai lată, dar am dureri de şale.

    Să împletim iubirea şi să ne contopim,

    Să trecem cu vederea, un pârţ de slobozim….”

  17. Dumnezeu sa il odihneasca. Sunt alaturi de tine si imi indrept spre tine cele mai bune ganduri si sentimente 😦

  18. Resurse Creative zice:

    Dumnezeu să-l odihneasă!
    Condeleanţe! 😦

  19. mishulake zice:

    Virusache, m-ai făcut să râd cu lacrimi de om vesel, acum mă faci să plâng cu lacrimi bărbătești, așa în barbă, scrâșnind din dinți, ținând, pentru tine, în mână, o frunză ruginie dăruită de această frumoasă doamnă toamnă, îmi lipsești, ne lipsești dar ține firul întins pe balta Edenului că ne-om aduna cândva toți Buimacii La Bulivar.

    Repet ce ți-am zis pe-aici, cândva:

    A fost odată, pentru prima dată

    Virusescule !

    ești o încântare
    cu a ta cântare !
    și când je n-oi fi
    (dus pe sub câmpii
    cu ceva trulii )
    mult îmi vei lipsi.
    da’ tot’te-oi ceti.
    p’ici pi’la Buimaci
    printre bulumaci.
    Tot așa să-mi fii !
    ca crapu’ pe Jii !
    Vesel, lunecos
    si la ceea gros.
    mândrei de folos.
    să fii norocos !

  20. Pingback: aiureli.ro » Adio, Virusache!

  21. cita zice:

    Sufletele nu au chipuri… au doar trairi! Trairile tale erau aducatoare de bine! Pentru mine tu ai fost aici partea vesela a tristetilor mele, puterea de a lua in ras toate necazurile!
    Imi pare asa de rau… ca s-a sfatsit! Cate nu am mai fi putut sa ne spunem…
    Cand ma gandesc cate incurajari mi-ai trimis… ma simt vinovata! Si sunt mai saraca caci azi plecarea ta mi-a furat orice urma de zambet!
    Sa-ti fie plecarea usoara si vamile sa le treci cu bine… muzica ingerilor sa te conduca caci suferinta mantuie si face sa meriti sederea de-a dreapta!
    Du-te linistit! Durerea s-a sfarsit. Ea apartine acum doar celor ce raman!
    Domnul sa te odihneasca!

  22. Pingback: În loc de rămas bun… | verojurnal

  23. alma nahe zice:

    Nu e cuvântul strop de rouă, în dimineţi ce, în răspăr, viaţa-i beţivă şi zurlie şi are sute de poteci? Şi nu-i cuvântul câte-o ploaie, ce spală celora ce vin, păcate şi-ntemeietoare, le împărtăşeşti cu ei, muiate-n vin? Dar ce-i în toate, nu-i tot cuvântul?!… Care e luat şi pus semeţ în frunte, nor ori soare. Şi-apoi e omul… Pielea-i toată, de ar lepăda-o, ar cădea din ea numai cuvinte.

    😦 Atât, coane’! Să-mi ierţi lacrimile…

  24. Hapi zice:

    Nu ne-am intersectat niciodata dar imi amintesc nickul lui
    Dumnezeu sa-l odihneasca

  25. Pingback: Spuse în lumină | Alma Nahe

  26. Pingback: Fie-ţi somnul lin, Virusache… | Cioburi de chihlimbar

  27. Nuuuu! De ce?. Nu vreau să cred. Virusel, cum îi spuneam eu, va rămâne mereu cu spiritul alături de noi. Ne vom hrăni în continuare cu veselia lui, cu umorul lui savuros care ne-a descreţit frunţile de atâtea şi atâtea ori. Şi totuşi… a plecat în veşnicie.
    Dormi în pace, dragul nostru Virusel.

  28. Pingback: Drumul spre Dincolo… (Duzina de cuvinte 27) | BLOG D'AGATHA

  29. Pingback: La moartea unui blogger | Genunchiul Lumii

  30. dordefemeie zice:

    Dumnezeu sa-l odihneasca!

  31. Dana Lalici zice:

    Acum scrie printre ingeri. Dumnezeu sa-l odihneasca!

  32. sserbanro zice:

    Am plâns puţin, dar am decis până la urmă, să zâmbesc.
    Depinde de noi cât trăieşte şi cum.
    El şi-a dat partea sa de suflet, destinată comunităţii. Rămâne să demonstrăm acum, NOI, COMUNITATEA, cei care am rămas, cât şi cum l-am apreciat. Dacă e cazul…
    Acum e momentul Adevărului.

  33. Adriana zice:

    Mă indrept si eu cu ganduri bune către familia lui şi un gand pios pentru un om ce nu mi-a fost dat sa-l intalnesc. Drum lin, prieten al prietenilor mei!

  34. Om bun , Odihnest-te in pace !
    Sincere condoleante familiei indurerare !

  35. Mirela Pete zice:

    Dumnezeu să-l odihnească…rip.

  36. ginamihai zice:

    tot fără cuvinte..am trecut să-ți spun că și toamna este încă vară..așa ca duminicile tale de pescuit..

  37. Cârcotaşu zice:

    Cuvintele sunt puţine şi tot de prisos sunt şi astea.
    După ce l-a iertat, Dumnezeu îl va odihni. Sigur, voi veni şi eu, vom veni şi noi. Virusache, ţine nişte locuri…

  38. Pingback: Nici pentru el nu mai e timp. Îi spuneam Virusache… « Timpul rămas până la...

  39. Dan zice:

    Dumnezeu să-l odihnească.
    Condoleanţe.

  40. monicas10 zice:

    Mare e grădina Virtualiei!!!
    Prin plimbările mele prin ea am dat peste cineva care povestea cum l-a luat la goană cu budigăii pe vine o iapă cu mânz cu tot…. Aşa l-am cunoscut eu pe Virusache.
    http://vibratianumerelor.com/offtopic-pentru-virusache/

  41. Dumnezeu sa-l odihneasca!

  42. Grig zice:

    Dumnezeu să-l odihnească și să dea putere familiei să treacă peste această grea încercare … condoleanțe.

  43. De câte ori se întâmplă să plece dintre noi cineva descopăr cât de subțire ne este ața vieții. Dumnezeu în mod sigur te va lua alături de El pentru că mult bine ne-ai făcut cu versurile tale pline de umor. Dumnezeu să te odihnească în pace!

  44. Mitzaa Biciclista zice:

    Condoleanțe! Îmi pare nespus de rău.
    Dumnezeu să-l odihnească.

  45. ovidiu zice:

    Condoleante.

  46. Julia zice:

    ……sint fara cuvinte…….si fara aer……. Doamne-Dumnezeule! Virusache nu mai este? Poate doar mi-a intepenit mintea……s-a dus de Sfintul Dumitru? Poate tatal lui nenea ………..iertare…….nu pot respira!

    Plano, ce se intimpla?
    semnat: Julia

  47. Julia zice:

    Om bun, te-a vrut Dumnezeu de-a dreapta Lui.
    Pina la intilnirea de apoi, RIP suflet mare!

    Condoleante familiei.

  48. dlnimeni zice:

    Condoleante familiei, Dumnezeu sa il odihneasca!

  49. Pingback: Ia Aluzia (XXXI) « (b)Arca lui goE

  50. Dl.Goe zice:

    Un virus bun si dragutz care va continua sa bântuie blogosferele. Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca, iar familiei sale sa-i aduca alinare si mângâiere.

  51. Alex zice:

    Of, dar grabit ai mai fost, nene Viruse! Ca un zabavnic ce sunt, abia acum am aflat trista veste si mi-a ramas un nod cumplit in gat. Culmea, chiar in seara asta, am trimis prietenilor cateva mailuri si ti-am trimis si dumitale, fara sa stiu ca n-o sa le mai citesti. Ma bucuram sa stiu ca le primesti, iar din cand in cand imi raspundeai prieteneste, ceea ce ma bucura foarte mult.
    O sa ne lipsesti tuturor, nespus de mult. Cine-o sa ne mai povesteasca aventurile de la pescuit si pataniile vesele de prin Craiova? Ne-ai molipsit cu atata veselie si optimism. Eu unul iti multumesc pentru fiecare clipa de veselie daruita aici.
    Dumnezeu sa-ti dea odihna si, daca gasesti si „dincolo” vreun loc de pescuit, sa ne tii loc la mal, ca venim si noi. Negresit!
    La revedere, om bun!

  52. papagigli zice:

    Virusache
    Acum am aflat si eu, disparut de pe bloguri din motive cu totul diferite de ale tale si ca sa fiu sincer, nici nu stiu ce dracu sa zic. Sunt trist, dezamagit, si fucked up. Asa ca mai bine tac. Tac si-nghit cu noduri cea mai nenorocita veste pe care am primit-o in ultimii ani.
    RIP

  53. plano zice:

    Tristetea mi-e mai suportabila cand ma gandesc ca inca o luna te-am crezut ca esti printre noi..
    Buna dispozitie ai virusat-o printre noi si ea te va pastra in amintirile noastre, oltene.

  54. ginamihai zice:

    Virusache…

  55. ginamihai zice:

    Am luat lumina..un gand pios, vVrusache..

  56. ginamihai zice:

    Pe căldurile astea, nu te-ai putea duce la pescuit…virusache…

  57. E toamnă… şi frunzele pomilor au început să cadă asemeni lacrimilor pe obraji… te pkâng pe tine Virusel… nu tea-m uitat! Cum să te uit când de atâtea ori ne-am duelat în versuri vesele..?!

  58. Am scris ” nu tea-m uitat” în loc de „nu te-am uitat” şi din păcate nu mai eşti în spatele blogului să-mi faci o epigramă, dar oricum aş fi scris, ideea este aceeaşi şi foarte adevărată: NU TE-AM UITAT!.

  59. Virusel. .. porţi închise, lacăt şi obloane trase… dar spiritul tău trăieşte prin tot ce ne-ai lăsat. Revin din când în când pe blogul tău şi te recitesc … zâmbesc printre lacrimi …

  60. Scorpio zice:

    Vv-ule…am trecut azi pe la tine…
    Mno…la noi e freamat mare, se misca tara, romanii au iesit din nou in strada.
    Stiu ca mai vrei sa fii pus la curent cand si cand cu cele noi.
    Mai stiu ca tu te plictisesti acolo sus, dar noi aici jos, nu.
    Vv-ule…eu sunt bine…mi-a crescut baiatul, mi-am lasat tara si mi-am luat job nemtesc. Stiu ca zambesti si ma primvesti de ,,sus”…
    Mno…nu te-am uitat, o sa mai trec pe la tine de sarbatori.
    Ai grija de noi, da? 🙂

  61. cita zice:

    Am mai trecut si eu pe aici. Se vede treaba ca imi lipsesti! Ne lipsesti dar, cu un pic de imaginatie am putea pune de o conversatie spumoasa! 🙂 Sper ca e bine pe acolo, pe unde esti!
    Domnul sa-ti vegheze somnul!

  62. Scorpio zice:

    Vv-ule…au trecut si sarbatorile, a trecut si Pastele, a venit vara. Era perioada ta preferata cand te duceai la peste. Am fost la mare, am prins mult vant, pesti nu vazui deloc, poate ca i-ai prins tu in plasa pe toti. Stiu ca sus acolo ai multe de privit si pe ai tai de vegheat….
    Noi suntem din ce in ce mai putini din ,,adunatura,, noastra…viata ne-a imprastiat, dar cand ne aducem aminte, trecem sa ,,te,, salutam.
    Mno…sa ii faci o saramura buna sfantului Petru…

  63. dagatha zice:

    😦
    Pentru noi aici trece timpul…Cum o fi printre stele?
    Mi-am amintit când am citit prima dată această „ultimă postare” și cum m-a săgetat așa…
    Să-ți fie odihnă, coane Virusache! …

Lasă un comentariu