In atentia Clubului PSI

Din respect pentru componentii clubului , rog ca numele meu sa nu mai fie prezent in lista membrilor.Asta , pentru ca nu voi mai participa la activitatea clubului , din motivele pe care le-am invocat in postarea precedenta .M-am simtit bine in mijlocul vostru si nu am decat sa va doresc succes la …duzinat.Daca voi mai scrie pe blogul meu , o voi face in functie de inspiratia de moment iar subiectele vor fi din viata cotidiana..Totusi , iau in calcul si desfiintarea blogului si revenirea la simplu comentator .Va multumesc , pentru intelegere!

Acest articol a fost publicat în Politichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la In atentia Clubului PSI

  1. Marian S zice:

    Hopaaaa, văd că se întinde boala asta cu lipsa de chef. Nasol momentu`.
    Ia-ţi, bre, tabletă. Între două lansări de undiţă mai dai un LIKE, mai scrii un articol…
    E păcat de cititori, zău aşa. Dacă nu noi, atunci cine? Îi lăsăm în voia sorţii sau (con)soartei, să se uite la Suleyman??? 😯

    (Ştiu, ştiu, eu m-am găsit să vorbesc?)

  2. BlueRiver zice:

    virusache, chiar ma intrebam ce mai faci :)… eu nu mai fac parte din clubul psi, de foarte multa vreme, nici n-am mai avut timp sa scriu pe blog… sunt foarte incarcata si ancorata in viata reala, desi mi-e foarte dor sa scriu… o voi face, dupa ce se mai linistesc apele 😉
    numai bine! :*
    ps. putem tine legatura pe email 😉

  3. psi zice:

    eu te voi citi oricum, dacă alegi să mai continui cu bloggingul. ceea ce sper că se va întâmpla, însă nu pot influența.
    m-am întrebat adesea ce mai faci. și nu, nu era nevoie de o precizare scrisă că te retragi, în fond este alegerea fiecăruia, așa cum am spus de fiecare dată.
    să fii bine!
    mulțam!

  4. Scorpio zice:

    Vv-ule…sper sa iti fie bine , indiferent de alegerile pe care le faci…
    Si daca vrei sa dai semne de viata, bagi un ochi la mailul cu care apar la tine…si dai bice!

  5. alma nahe zice:

    Bine! Eu te scot din”club” , dar te adaug în blogroll. 🙂

  6. Vero zice:

    Fiecare e liber să facă orice vrea în materie de blogărit. Eu sper doar că n-o să-ţi ştergi blogul – ar fi păcat.
    Baftă şi numai bine!

  7. Cârcotaşu zice:

    Bre, bag sama ai feştelit-o! Beuşi tot zaibăru? Care club, bre? De unde club? Când venişi în Bucureşti din toate căşile le găsişi doar p-alea cu cârciumă? Cică avuşi motive, da’ io nu le văzui, că nu ştiui de niciun club bre, vezui io că ai neşte râme alese, da’ z’sei că aşa-ţi veni ţie pe chelie… Na beleaua! Da’ scrie bre, ce-ţi trece p’in bibilică, că doară nu te-obligă nima la alte alea! ‘Ai pa şi s-auzim de mişto!

  8. Neveu zice:

    Vreau s-adaug la ce zici
    Ca blana de la PSIci
    Face bine la…mijloc
    Daca tot te-ai prins in joc;)

    Viruse, iti spun exact
    Pescarului fara tact
    Ii fuge stiuca de sub nas
    Ramanand doar … cu-n caras

    • Neveu01 zice:

      Uite o forma usor modificata. Rezultatul e ca stiuca tot scapa din carlig;)

      Vreau s-adaug la ce zici
      Ca blanita de PSIci
      Face bine la…mijloc
      Daca tot te-ai prins in joc;)

      Viruse, iti spun exact
      Ca pescaru’ fara tact
      Pierde stiuca de sub nas
      Ramanand doar …cu-n caras

  9. Neveu01 zice:

    Am gasit una buna pe Mioritice si m-am gandit sa o postez aici pentru ca e vorba despre pescari. Cica nu se mai folosste urarea „fir intins”.
    A iesitalat noua.
    „Sa ti-o traga la fund!”

  10. Gadget-uri zice:

    Foarte foarte interesant articolul, sa stii ca echipei de la http://www.fancumparaturi.ro/ i-a placut articolul tau si iti va sustine blog-ul intotdeauna, iti multumim !

  11. Pingback: psi-words duzina de cuvinteŞ e şi mâine o zi. | psi-words

Lasă un răspuns

