Plan conspect

Tema Pescuit,ca eram deja coclit
Loc La canal, la Dunareni(mai spre sud) pa la olteni
Timp Dimineata pana seara(cand se duce la cuib cioara)
Metoda Dat in canal cu prajini, lang-o tufa cu ciulini…
Asigurare materiala Doua bete, rame crete, viermisori de-i prinzatori.Si sa n-am soarta lu Bula, si larve de libelula.Nefiind un banchet, o bere la pet.In peisaj, ce sa-i faci, au mai fost si doo vaci (poza)
Desfasurarea exercitiului:Vreme buna si cu soare, te-mbia la dezbracare.Iti venea chiar sa te culci, da am zis sa nu fac galci.Si-am undit si-am tot undit, pana ni s-a razbelit.Parc- as fi o barza chioara, azi am febra musculara.Puteam sa-mi rup oasele, mi-am facut damblalele.
Bilant:Ce-a fost mic, cat un .indic , (poza) cei din tagma tinereasca, le-am dat drumu sa mai creasca.Doar tatii au fost opriti, numa cei mai rasariti (doo chile, cantariti) Si-am incalecat p-o struna, c-a fost, cred, partida buna…Si-am mai zis si solzi de peste, no-t crede, nu ma priveste..Ca mai are balta peste… :))


Acest articol a fost publicat în Povesti despre mincinosi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la Plan conspect

  1. Mirela zice:

    ”Si-am incalecat p-o struna, c-a fost, cred, partida buna.”
    Viruse, bună și sănătoasă îndeletnicire. Avem un loc lângă Cluj, (unde vom merge chiar azi), e plin de pescari în jurul lacului (cabanele sunt lângă pădure) și cert e că începe să mă tenteze și pe mine. O fi ceva la …mijloc! 😉

  2. psipsina zice:

    virusache, pă mine nu mă prinzi la baltă că n-am răbdare. da-n firele tale de povestitor, versificator, se vede traba că m-ai prins!
    fain conspect. ce faci cu peştu rezultat? hmmm?

    • Mélanie zice:

      @pisica,

      suntem pe-aceeasi frecventza despre pescuit, nici pe mine, desi ador pestele… 🙂

      • psipsina zice:

        mel, deja nu mă mai miră! 🙂 lasă că ni-l prinde virusache!

      • Mélanie zice:

        ma minette, doar stii ca everything happens for a reason… 😉

        Virus e un super-pescar
        si-un excelent bucatar…
        generos si mucalit,
        imediat te-a si „vrajit”…

        cu marinade rafinate,
        în borcane conservate…
        crede-ma ca nu-i minciuna,
        masa lui e mereu buna… 🙂

  3. scorpio72 zice:

    mamaaa..chiar ai facut treaba buna.
    cum l-ai preparat pentru mancat?

    • Nu l-am preparat inca..In afara de prajit , saramura din cel mare , si alte feluri, uite si o reteta de facut chiftele din caras(poti si din biban sau alte specii)
      ///
      Se fierb putin carasii(nu conteaza marimea) si dupa ce se mai racesc,se dezoseaza(ce e mare) manual ,cu pasiune si rabdare…Operatiunea fiind incheiata ,carnea rezultata se trece prin masina de tocat.Se adauga apoi un ou(liant) unu doi cartofi fierti,ceva piper,sare,cativa catei de usturoi ca la chiftele,stiti voi..Si ca sa-i dea un gust exotic(garantat ca-i bun) io am „injectat” si niscaiva marar!Faci apoi pasta,cocoloasele ,le aplatizezi ,le dai prin faina si ..zvarrr cu ele-n uleiul incins!Nu vei regreta.. :))

      • scorpio72 zice:

        Vv-ule…aim sori :))…dar tata prepara tot ce prinde,incepand cu banala saramura si terminand cu chiftele,rulade,tot felul la cuptor si in otet la borcan… Si nu regret,mananc :))
        oi fi eu fata de pescar,dar nu m-am bagat peste el la nimic si nici mama..el in prinde,el il curata,el il gateste…si daca stau sa ma gandesc…il si mananca.

  4. Marian S zice:

    După cum vă povesteam: dacă nu laşi spaţii te trezeşti cu emoticons.
    http://smro.wordpress.com/gramatica/ (mi-e o lene să scriu a href…)

  5. Mircea C. zice:

    Virusache, am vazut ca ai avut si rime crete ! Ai avut si rimoi ? Daca da, ai prins discutia dintre peste si rimoi? Eeee, sper ca stii bancu !

  6. Mélanie zice:

    Welcome back, Mr Fisherman! 🙂

    ce facusi cu alea 2 kile, le mâncasi sau le bagasi la borcan(e)?… stii ce înseamna „un indic” în franceza?… precizez ca n-are nici-o legatura cu… 😉

    • Mai strang si fac marinata..
      O cratita de 6Kg.Se pun cateva rondele de morcovi si ceapa taiata solzi.Se aseaza un rand de peste(indif. de marime), foi dafin, piper macinat si un varf lingurita sare.Se continua pana se unple cratita.Se adauga 200ml otet .Apa cat sa acopere straturile.Ulei in jur de 300ml.Se lasa la foc incet, pana se macereaza oasele in cuptor ,adaugand din cand in cand apa.Continutul rezultat se pune in borcane cu filet si se sterilizeaza in „baine marine”.Se lasa la racit in apa , pana a doua zi.Borcanele se sterg si se tin in frigider.

  7. shogunu' zice:

    Şi ui aşa ai pus-o de-o conservă. Treabă multă la curăţat namilele alea.
    Dor mi-e şi mie de-o pescuială. Anu’ trecut n-am ieşit decît o dată pe Olt, lîngă Avrig. Am agăţat o plăticuţă cît palma. Da’ am avut permis pe tot anul. Să se mai încălzească o ţîră şi m-oi duce. Da’ să stau măcar o zi şi o noapte.

    • Fir intins, Sogun San! Si mie imi place sa raman si noaptea, sa prind la starlete… Abia astept sa se mai incalzeasca..Da mi-e urat de tantarime.. :))

      • shogunu' zice:

        Te blindezi bine laşi numa’ faţa descoperită, iei „fumare” de alea şi, normal tuică, de prună, da’ nu pentru frecţie! Că pentru îngurgitat! Pînă să te pişte se îmbată de la damf şi-şi uită!
        Io-s păţît cu ţinţărimea. 11 zile la Crişan, cu cortul, ‘în 84. Atunci o fost mai uşurel cu ţuica 😦 , că aveam numa’ 15 ani şi o ţîră. 😀

  8. Pisi , cand o sa-l prepar, o s-o fac cu placere, mai ales ca-i prins de mine(cu sudoarea fruntii mele) :))

  9. BlueRiver zice:

    na ca mi se facu si mie dor de pescuit… n-am mai fost de cand eram copil, ca nu mai avu cine ma lua la pescuit 😦

  10. redsky2010 zice:

    la pescuit nu ma indeamna sufletul, dar o plaja langa balta linistita tot as face. si as si manca, oricum il prepari… faci si-o ciorba? ca in retetele astea n-am vazut nici o zeama 😉
    pofta mare!

    • 1 kg peste,
      morcov,
      patrunjel,
      telina,
      o ceapa mare,
      1-2 ardei grasi,
      2 rosii de marime mijlocie,
      bors sau zeama de varza,
      zeama sau sare de lamaie sau otet,
      leustean,
      untdelemn,
      sare.
      Modul de preparare e cel stiut da toti..Pofta mare… :))

  11. Altcersenin zice:

    hmm, aici se gateste de-o masa?! Pestele-mi place si mie, dar e problema cu alesul oaselor, pana-l aleg imi trece pofta 😉

  12. Alex zice:

    Tiiii, deja salivez pe tastatură, cu gândul la aşa bunătăţi pescăreşti. Nene Viruse, la pescuit n-aş fi de mare ajutor (deşi îmi place să stau cu „coada”-n baltă!), dar dacă ai nevoie de cineva să-ţi facă un grătar pe mal, aici sunt! 😀

  13. papagigli zice:

    Virusake
    Ma uitai in susul si-n josul postului dupa „tati” si nica. Unde-i ascunsesi vere? Ca tu vaz c-ai pozat lindicutii. Sau sunt poze de pasaport? 😉

  14. Mel,ma faci sa rosesc cu laudele astea.. :))

Lasă un răspuns

