Duzina de cuvinte

Apartamentu meu e plin de cacometre, de nu te poti misca de ele./Statutul / meu e unul de privilegiat, fac parte din categoria /seniori/ cu stare, nu-s /rupt/ in cur.De masurat , am metru, /evident/. Si de croitorie si de tamplarie.Din exterior, in interior, intru-n bloc cu cartela cu cod, ca-n sediu NATO. Si asta , pe timp de /pace/, nu altfel.Chiar si-n casa scarii se-aprinde becu cu senzor, aceasta aprindere creindu-mi o placere/muta/, orgasmica as putea spune.La termometre sunt jupan.Si nici n-am /tuberculoza/, pupa-v-as pleura voastra…Unu-n casa, unu exterior si unu medical .Tensiometru are si el locu lui in trusa, ca n-as fi-n trend…Ce mai urmeaza? /Probabil/, ar mai trebui sa instalez un pularometru si-un chizdometru si am tot setu…Uitai sa trec in lista curometru, da asta functioneaza de 40 ani la parametrii maximi. Au avut altii grija sa-nregistreze bine, cu varf si-ndesat.Off, bine ca-mi adusei aminte, ca nu trecu iarna.Pentru cei far de /prejudecati/ e valabil.Stiu ca-ti vine sa-ti dai cu /caramida/-n c..ie (vorbesc cu capu familiei acum) cu /intensitate / mai mare sau mai mica (urmeaza iminenta scumpire a gazelor) , dar asta e calea cea mai /accesibila/ pentru propasirea bunastarii familiale.Adica, pentru a trai mai bine, iti propun sa-ti incalzesti ibricu de cafea sau ceai intre buci.Vei constata o stare de bine indusa (voluptoasa, chiar) iar cacometru de gaz va avea turatie mai mica, in mod sigur…
Ne mai trebe gaz…Putin,
Pe ce lume noi traim?
Cand in ‘enspe ipostaze,
Baselu tot trage…gaze…

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Duzina de cuvinte

  1. Pingback: Nemernicul de Cloaţă (al treilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

  2. Pingback: Duzina de cuvinte-Adevaraciuni « cataratorii

  3. scorpio72 zice:

    cacometru de gaz ..:)) pai..sa traim bine,nu?

    Duzina de cuvinte-Adevaraciuni

  4. Georgiana zice:

    nu stiu de unde’ti mai vin! Doamneeeeeeee! n’ai nici tu toate ţiglele pe casă! azi am râs şi la silavaracald si la papagigli! sunteţi nişte simpatici şi vă mulţumesc!!

  5. redsky2010 zice:

    hmm, interesant! cand raman fara idei de iesire din criza stiu la cine sa vin. vad ca esti indemanos foc 😆

  6. Pingback: Duzina de cuvinte-Senectute | Redsky2010's Blog

  7. Pingback: duzina de cuvinte – eroina muta « ECLIPSA DE MARTE

  8. papagigli zice:

    virusake
    Ne mai miram cum o putea Racu sa traisca sihastru prin munti 😆

  9. Mitzy-mo zice:

    Simt nevoia să semnalez două probleme:

    1. Tu ai calculat în condiţii de buci calde, neluând în considerare variabila bucilor reci, deci inconstanţa instrumentelor utilizate. Sau poate ştii vreun proces de încălzire pe care nu vrei să-l împărtăşeşti.

    2. Nu am înţeles partea cu capul familiei- cum că el, capul, ar avea c..ie. Aici te loveşti de o altă variabilă. Te las să chiceşti care.

  10. 1-Logica de fier.Corect!
    2-Pai capa n-are d-alea,numa capu..Sau mai stii? :)) Da zii tu varianta a buna,nu ma lasa sa ma framant…

    • Mitzy-mo zice:

      Nu zic atunci. Că te bănuiesc democrat şi virgin într-ale conflictelor casnice. Tradiţionalist adică. Din moment de pentru tine il capo di tutti capi este încă cocoşul. Ceea ce e bine, nu zic. Eu numai spun. E corect şi frumos până la urmă- capa fără d-alea. Numai că eu formulasem mai aşa, mai metaforic. Nu trebuie s-o iei şi tu de-a dreptul. Că eu nu mă referisem la pantalonii femeii.

      • Vergin nu mai is , da mult…Mi sa dusa himenu prin alte alea…Cu capula familiei, e alta discutie…Io ma luai dupe bolentin, ca capu e trecut in scripte…Iar capa ,de multe ori (la altii) , ea e cocosu-n casa si n-are pantaloni pa dansa……Cucuriguuuu! :))

  11. Io zice:

    Bey, Virusache, ce mult ti-a trebuit ca sa te lamuresti ce talent zace-n tine!
    Predictia mea (Nu e prima, ti-amintesti? Am avut gura aurita cu inca vreo doi-trei…) e ca la anul o sa treci drept unul din cei mai tari bloggeri romani. Anu asta cred ca ai pierdut cursa din cauza modestiei tale fara rost:((

    Baga mare pe talaua ta si nu te mai duce sa-ti raspandesti poantele pe alte situri ca sa le faci altora trafic. Io zic sa te rezumi la „salut, buna ziua sau *utu-va-n *ur, boieri mari!
    Deh, vezi tu ca esti baiet mare, dupa merite;)

    • Salut,Io-ule!Bre, ma lua cu naplaieli de drag, cand citii.. :)) Ehee, de citesti la „despre” , vezi de ce facui aiureala asta da blog…Trafic, clasamente?No importa la caroseria… :)) O sa dispar din peisaj perioade mari da timp…Si asta se pune…Da, noi sa fim sanatosi..Numa bine iti doresc! :))

Lasă un comentariu