Duzina de cuvinte

/Periodic/, dau la /sapa/,
Ca am un razor de ceapa..
Si n-o zic /laudativ/,
N-as avea nici un motiv..
Unii-mi spun:esti fraier frate,
D-ast-ai facut/facultate/?
Altii-mi zic:esti om cu/minte/,
Sa sapi si de-acu-nainte…
Astia-s cu pareri/opuse/
Ale lor sau sunt induse…
Io nu-i pun la socoteala,
Nu-i pentru/chiverniseala/…
Sunt vorbe de trei lulele,
Mi se rupe la pingele…
In/weekend/,cam prin chindii,
Sa va spui , ce drac patii..
Cum lucram io pe tarla,
Imi canta o …cucuvea..
Cu tril de/privighetoare/,
Sa i-o trag in nascatoare!
Cand voiam sa sparg la glod,
Un /fluture/,cam slobod,
Facu halta de bonton,
Fix,pe al meu pantalon…
Cand vrusei sa-l usuiesc,
Unde-antarcat mutu’ iapa,
Uite-acu , va dumiresc,
Dadui in/unghie/ cu sapa…
Nu mai spun de /circumstante/,
Ca stiu,c-o sa dati din clante…
O luna,cre ca n-am spor,
Deci,ma tuf (bulina rosie) in el razor…

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Duzina de cuvinte

  1. psipsina zice:

    faină bulina aia roşie! 😆
    văzusem duzina de când ai postat-o dar am zis că nu comentez până nu se dă startul… care start se pare că se va da… la spartul târgului. iaar! 😆

  2. Mirela zice:

    O, avem poezie, avem rime! Foarte fain puse cuvintele cheie, duzina noastra! E chiar reusita! Felicitari! 🙂

  3. Pingback: Duzina de cuvinte. Un Fluture în weekend « Mirela Pete. Blog

  4. Georgiana zice:

    http://georgiana75.wordpress.com/2011/01/28/duzina-de-cuvinte/
    regula-i regula! ne face Papa asta sa merem pe sfoara! 😀
    Uikend placut!!

  5. Pingback: Duzina de cuvinte « Georgiana

  6. Pingback: Duzina de cuvinte- Umbra | Daiana's Blog

  7. scorpio72 zice:

    uite ca a iesit si poezia! interesanta..:))

  8. Pingback: Duzina de Cuvinte-Mic remember. « cataratorii

  9. Pingback: duzina de cuvinte- un fluture alb « psipsina

  10. Marian S zice:

    Bun asa, da-i inainte. Stii, esti singurul virus simpatic, virus acceptat, pentru care omenirea nu inventeaza antibiotic.

Lasă un răspuns

