Comert civilizat

Ca d-asta zic…Loc e pentru toata lumea.Piata de desfacere exista, cerere si oferta asijderea.Succesu consta in sondarea preferintelor cumparatorilor si sa aduci ceva nou, lumea s-a saturat de banal, vrea diversitate.Totul e sa fii calm si sa nu-ti fortezi norocu, iar de-ti vine o idee-n creier , pune-o in aplicare, nu sta, altfel pierzi startu.Incepe si tu cu un SRL-eu, cu o asociatie familiala, d-astea mici, nu te gandi la companii mari, la multinationale, ca acu ma supar si nu mai dau sfaturi.Pai, ia uita-te la afisu asta lipit…Ce-ti spune el? Mie nu-mi spune nimic.Are chiar o nota imperativa, te jigneste din start (cuvantul “numai” sa-l spuna la altii, nu mie)
Bai frate, nu asa se face comertu, ma obligi pa mine sa ma tund cand vrei tu? Gresesti din prima, n-ai management in exprimare.
Afisu lor
Bine, fa mataluta comert pentru peruci, io o sa fac pentru mustati si sprancene aplicate.O sa vezi tu concurenta, mi-am intins antenele pe la vecinele din bloc.Deja am trei amatoare , care-mi dau maine flocii. Mi-au zis ca s-au epilat in zona de jos si mi-i pastreaza in pungute de congelator , pan la ziua colectarii. Le-am spus ca nu-i problema dac se mai strecoara si-un fir alb printre, ca aia pe care i-am contactat primesc si pentru mustati grizonate. Toata chestia e sa fie vigurosi si putin ondulati spre varf, da nu mult.Le-am dat da-nteles , ca mi i-am taiat si io (numaru zero), da nu le-am aratat.Asta le-a convins si ca cu banii-s fifty-fifty.Tot io fac si promosanu.Spre exemplu, cam asa va scrie pa afisu meu, cel lipit:
………………………………………………………………………………….
Stimate doamne, stimati domni,
Doriti sa scapati de calvarul flocilor din zona pubiana?
Daca da, apelati cu incredere la adresa ( dau adresa) intre orele ( dau orele)
Nu conteaza cantitatea, culoarea.Parul va fi adus in prealabil spalat si in pungi de congelator.Pretul va fi negociat pa loc, la aducera flocilor.Va asteptam ,cu drag!
…………………………………………………………………………………….
Ei, ce ziceti, nu asa se face un comert civilizat?
Ex de mustata aplicata:

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Comert civilizat

  1. afkafk zice:

    tiu sa spui si sa sustin ca ideea ta de afacere este falimentara din start..caun copil mort la nastere…zau! pai bine ma nene! cum crezi matale ca bva renunta romanu’la mandrete de podoaba pubiana? apai nu stii vorba „imi crosetez flocii”?? ce mai face romanul la locul de munca daca iti da tie pretioasele fire? ba sunt unii care dupa ce termina de crosetat ce au ei se apuca si de ai colegului care-i prea lenes sa faca si asta macar 🙂

    • Mitzy-mo zice:

      Ba io zic că e bine. Nu are încă concurenţă pe piaţă. E o afacere de nişă, e specializat. Dacă se grăbeşte să posteze afişele o să aibă iar un avantaj pentru că urmează perioada 1-8 martie când doamnele sunt mai rafinate, iar bărbaţii mai… răsplătiţi.

      No, eu îi recomand să înceapă cu un PFA că sunt taxele mai mici, ca să nu înşele statul. Să fie un om responsabil. Va avea nevoie de un nume de firmă gen „Flocu’ jucăuş” şi de un slogan „Dă cu lama, fă un duş, hai la Flocu’ Jucăuş”.

      După care va putea reinvesti într-o firmă mai mare de prelucarare, cu capital românesc, care să cotizeze la stat, să scoată ţara din criză şi să facă concurenţă uzinelor Dacia.

      • Mitzi, facui aracetu, astept flocii ..Fara rasplata, fara discount…Ai dreptate cu statu, nu-nsel pe Boc, tot cinstit fac.Nu-mi place cu flocu jucaus,ma gandesc la ..flocu cu frecus…La Dustere

    • Afkafk-ule(bre,zi-mi ce animalut e ala din avatar, sa-ti zic asa, ca la afkafk ma-ncurc in taste) io merg pa mana lu Mitzi, gandeste la rece..Ai si tu drepatate ,cat de cat, cu crosetatu ca tre sa tina de cald, e ger.Sa le ia p-ale colegelor, ca stau degeaba-n campu muncii… :))

  2. dr.Lecter zice:

    si la mine in oras e la fel, acelasi afis! numai ca se face achizitia in ziua de Mucenici. poate vor cumpara si unghii taiate, intr-o zi!

  3. ovidiu zice:

    virus, dar ca sa ai profit, nu ar fi mai bine sa te ocupi tot tu de epilatul doamnelor? Asa nu ar mai fifty-fifty, nu?

  4. psipsina zice:

    😆 s-ar putea să ai comenzi serioase de mustăţi, acu că vine primăvara, să mai ascundă şi ăi marii minciunelele lor, iar cu materia primă, exact cum spunea cineva, până de opt martie e vremea defrişării, că până şi baba dochia scapă de cojoace. deci… mult succes! 😀

  5. ovidiu zice:

    Hai Craiova!

  6. Nea Costache zice:

    Toate bune dar daca sunt doamne mai indaratnice care cunosc stramoseasca zicala:
    „Miala ce mi-e mie draga,
    E a mandrei…miala neagra!”,
    m-as mira ca ele sa renunte de buna voie la „peticel”!
    Cu toate astea, cred ca-i o afacere prospera! Da, vred ca pot fi confectionate alaturi de mustati, barbi si peruci pentru domnii lipsiti de pilozitati faciale (spani)!

  7. Penelopa zice:

    poza cu mustata aplicata seamana cu Groucho Marx, lipseste trabucul……….. 🙂 Obsedatule, nu ‘floci’, ci pomoci, ca-n Ardeal……………. 😀

Lasă un răspuns

