Duzina de cuvinte-Cucuriguuu..

De o /luna/-ncoace , gura nu le tace si-mi trimit pa mail , destul de abil , fara sa le cer , mesaj in eter: epilat total , chiar si inghinal..Sa fiu ras la pele , pacatele mele , de la vintre-n jos , c-ar fi cu folos..S-arat ca o juna , fara de cununa , iar paru’ de-l /port/ , sa fie too short.Pai , de m-oi uita , in /oglinda/ mea , mai /determinat/ , cu un /chip/ socat , o sa vaz un chel , nu un top /model/ (vorba vine)..Asta-i treaba /veche/ , la spam se petrece si nu vor sa plece , umple-s-ar de streche !
Pai , cum , fratilor, io sunt /sclavul /lor , sa trag la edec , franghia s-o frec? /Corabie/ nu-i , pune-ti pofta-n cui, ca doar is barbat , nema epilat…Eu voi pa /pamant/ , ca sa scurm /adanc/ , /fericirea/ mea e altundeva , pai ce pana mea!

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Duzina de cuvinte-Cucuriguuu..

  1. psi zice:

    care pană, virusache, care pană? se pare că e tot o chelie în imagine! te-au prins paparazzi nearanjat şi ne… photoshopat! 😀

    • Vero zice:

      Poate a păstrat vreuna la naftalină, ca amintire! 😀
      Sau e alt soi de pană, adică asta care ştie să scrie versuri şugubeţe – şi cu care nu sfătuiesc pe nimeni să se pună, dacă nu vrea să fie epilat prin scărmănat! 😀

  2. Marian S zice:

    Îţi spui io că ăsta a găsit pe undeva boabe de aloe vera…

  3. Pingback: Naufragiu Duzina de cuvinte « Dictatura justitiei

  4. Scorpio zice:

    Daaaa…mai ales inghinal…. :))))

  5. BlueRiver zice:

    nebun esti virusache! =))

  6. ginamihai zice:

    A scurmat cam ( prea ) adânc!!

  7. CARMEN zice:

    Inspirata postare! am admirat întotdeauna la tine usurinta cu care legi cuvintele! 🙂
    sa ai un weekend minunat!

  8. incognito zice:

    Îmi place ce imagine ai ales, se potrivește biiiine cu textul :))

  9. Pingback: Busolă « Almanahe

  10. dordefemeie zice:

    Culmea e ca e chiar asa cu spui …epileaza aia tot emailul cu reclamele lor 😆

  11. Pingback: Cugetările motanului Pandalie – 1 (cu o duzină de cuvinte impuse şi cu parfum de flori de noiembrie) | FLOAREA DE LOLDILAL

  12. Eu n-am primit email-ul acela, dar nu pot spune că-mi pare rău că bântuie prin eter, dacă datorită lui am început ziua cu un hohot sănătos de râs. :))
    O duminică frumoasă!

  13. Pingback: Dedicație « BLOG D'AGATHA

  14. dagatha zice:

    ai trișat, Virusache! Pe net poza mai avea o…oglindă 😆 Înainte și după! 😆

  15. silavaracald zice:

    Dap. Înainte de căsătorie și… după divorț. Cocoșul ăsta e după, în mod clar. 😀

  16. Pingback: Colţul românesc – 29 « Colţu' cu muzică

  17. Aşa cocoş stilizat
    Incă n-am vizualizat !
    E haios, dar mândru foc
    Chiar de are doar un smoc!
    Despre rime, ce să spun:
    Sigur tu eşti cel mai bun!
    Iar de spam-ul cu pricina,
    Nu ştiu a cui este vina,
    Dar umplură internetul
    Să îşi vândă acaretul!
    Ăsta este tot secretul

  18. gabi8154 zice:

    Apai, decat asa cocos(el), mai bine fara, zau asa! 🙂

  19. Mitzaa Biciclista zice:

    Moșule, cocoșule,
    nu te mai da fandosit,
    că atunci când te-a izbit
    spamu șmecher cu pricina,
    ai simțit pe ceafă vina
    de-a gândi oțârișică
    cum ți-o sta cu o gacică
    epilată inghinal,
    și în față și dorsal.
    Eu, însă, te cred pe bune
    că mesajul fără nume
    poate fi chiar enervant,
    izbitor de obsedant,
    dacă nu are și poze
    în care să vezi ”mimoze”
    fără păr la păsărică,
    tunse scurt, sau doar cu chică
    ca să nu te mai oftici
    de reclamele cu ”plici” 😛

  20. Pingback: colţul romantic – 29 « Colţu' cu muzică

  21. Cristina zice:

    Frumoasă postare…chiar amuzantă. Bravo<3

  22. Alex zice:

    Ha, ha! Ce faină poezia şi poza la fel! Mulţumesc pentru porţia de râs, Viruse!
    O zi minunată! 🙂

Lasă un comentariu