Duzina de cuvinte-Halloween

Acuma , de Halloween , cu scheleti si masti din plin , imi facusem io un plan , sa trag o fuga la Bran , la castelu’ bantuit , de /secole/ construit.. /Drumul/ la Brasov nu-i lung , din Banie ca s-ajung , nicidecum /primejdios/ , ca doar n-as fi mers pa jos..Dar , sfanta /realitate/ imi dadu un /semn/ , mai , frate..Ma catai in pozonare , ca ziceam ca-i teancu’ mare , canci plecare…/Motiv/ clar , se intelege , ca n-am venituri da /rege/…Si asa , cu /demnitate/ , ragaind da /libertate/ si plin da /identitate/ , cu gandire de-a curata , nu den cea /falsificata/ , imi gasii altfel de /tel/ : imbracai pe Wilsonel , da far da portjartier , c-asa are mai mult fler..Cipilica si afis , scuze, de-o privi piezis..Ca mai stiu io unu , care tat priveste-n dunga , cat e ziulica lunga..

Deux pieces


Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Duzina de cuvinte-Halloween

  1. Scorpio zice:

    L-ai pus in fata usii? :))

  2. Pingback: Duzina de cuvinte- Încăpățânare « Cățărătorii

  3. psi zice:

    ioooi, ce chapeau! vai de toţi sfinţii care l-au văst! 😆
    nu veni la bran, că nu ai de ce… mai bine la „groapa cu bere”. ştie tudor de ce! 😉

  4. Pingback: Iubire etc. « Almanahe

  5. almanahe zice:

    De urât am mai urî, dar ni-i că i s-o duce şi ochiu’ celălalt, şi i s-o însera dă tot!

  6. SimonaR zice:

    😀 Sa nu il traga curentul ca e cam… dezbracat 😛

  7. Neveu01 zice:

    De ce-l tii nemancat, dom’le Virusache?
    Mai bine-ngroapa-l, dreaqu!

  8. dordefemeie zice:

    Atata savoare are tot ce scrii ca ma inveselesc intotdeauna cand te citesc 🙂

  9. De atâta trăit bine
    n-a rămas piele şi os,
    că şi pielea i s-a ros
    şi-a rămas doar oase… pline.

  10. Marian S zice:

    Iaca, ieri, de Haloween
    M-am gândit să beau un vin.
    (Ca să iasă totu` bine
    Tre` să mai pui şi măsline,
    O jumară şi o prună
    Ca să iasă masa bună).

    Dar m-a pus dracu`, nea` virus
    Să citesc al tău papirus;
    Să mă uit la poză-n dungă
    Maţele-n gât să-mi ajungă.
    Nu de cel ce-a scris, grăbit
    Ci de cel ce le-a rostit.

  11. cammely zice:

    Al naibi costum deux-pieces 😆

  12. silavaracald zice:

    Bereta trebuia să fie de ”mariner”, bre! ;))

  13. Alex zice:

    Ha, ha! Dar ce mi-a placut poezia. Iar zambaretul din poza….ne da gata cu moda lui!
    Numai bine, nene Viruse! 🙂

  14. Georgiana zice:

    ești pitoresc, Viruse! am zis! 😀

Lasă un răspuns

