Din intelepciunea poporului

Ce e mult, nu e si bun,
Zicea batu, al batran…
Spuse, ce se potrivesc
Si, iaca, se-adeveresc..

Trecui , ieri, p-aceeasi ruta,
Vis-a-vis da baba sluta..
Aia, ce m-a dracuit,
Cu pietre m-a hartuit
…………………………………………………….

Duzina de cuvinte


…………………………………………………….

Ma uitai-ma puse-l drac,
Cainele, tat in copac…
Scot mobilu’ , deblochez,
Sa-i trag shot la maidanez…

Io vrusei , fatza sa-i „fur”,
El ma-nvrednicii cu-n cur..
Impasibila potaie,
Il duru de mine-n oaie…
Morala
D-asta zic, intinsei coarda
Si luai din ce-i bun , doar naoda..
Curu lu Hector

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Din intelepciunea poporului

  1. Pingback: Din intelepciunea poporului (via La bulivar) | Ado Feck

  2. BlueRiver zice:

    ma virusache, eu nu vaz nici caine, nici cur… pune si tu o sageata 🙂

  3. Teo Negură zice:

    Adevarul e ca mai intai am citit, apoi am inceput sa caut noada… pardon, cainle si m-am dat batut, asa ca zic si eu ca primul: pune, frate, o sageata 😉

  4. Bine că am aflat de la înaintașii mei că de fapt nici ei n-au văzut o coadă, o…

  5. Pingback: DEXIGN. PointCons International. Broşură de prezentare « Mirela Pete. Blog

  6. Mélanie zice:

    Mai Viruse neiculitza,
    aia parca-i veveritza… 🙂
    de babeta ai scapat,
    bine ca nu te-a muscat! 🙂
    ===
    P.S. ti-amintesti (de) capritzle din arganii marocani?!… 🙂
    btw, ce-i mult, nu-i bun si ce-i bun, nu-i mult… 🙂

  7. Cârcotaşu zice:

    Cu căţaua nu-i minune
    E o simplă ascensiune,
    Da’ io nu pot să mă-mpac
    Când văz scroafa în copac! 😯

  8. Pingback: Miercurea cu crochiuri de modă, semnate Enya Pete « Mirela Pete. Blog

  9. BlueRiver zice:

    virusache, deabia dupa ce vazui a doua poza, i-am indentificat dosul in prima… in prima zici ca e un ciot din trunchiul pomului 🙂

  10. Reamintesc tuturor celor care posteaza pe acest blog!Atacurile la persoane sunt cu totul interzise.Acest blog este unul ,mai degraba de divertisment, nu camp de batalie . Postarile care vor contine injurii, calomnii sau alte forme de atac la persoana vor fi STERSE IMEDIAT.Multumesc pentru intelegere!

  11. Neveu cu politeturi zice:

    Dom’ Virus,

    In poezeaua dumitale si-n comentariile de sub ea era vorba de catai, de capre si de tei, unde-i atacu ca io nu-l vaz?
    Te rog, fii mai explicit si mai derect, dom’le ca mie nu mi-or cadea frunzele de tei de pe scafarlie ori paru de caine ca, daca e s-o loam asa, oricine in lumea netului poate fi tzap ispasitor or catzal. Depinde de cum sare casa ori de cum musca pe la spate :)))

    S-a simtit careva lezat si cu musca pa coada?
    Regret dar n-am vrut decat sa fiu la subect….

    Toata stima!

  12. Neveu zice:

    Deaca mai taria si az’ LaFontenu ala, iarta-l-ar Al de Sus, ar fi fost spanzurat de limba da greierii care sa simtreau ofensati’)
    Ehehe, nene Viruse…..

Lasă un comentariu