Pisicile din viata mea

Acu’ , nu stiu de fu pisica sau OZN-eu.Cert e, ca ne-ntalniram pa casa scarii.Pan la aflarea misterului, il las pa d-nul expert in ufologie Griska sa ma dumireasca si sa-mi miaune adevarul..Sau pe alte pisici cunoscatoare in materie.
Intalnire gradul trei

miau 1


miau 2

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

45 de răspunsuri la Pisicile din viata mea

  1. Vero zice:

    Grişka zice că asta e mâţa electrică – aduce noroc dacă, după ce-o vezi, dormi 9 nopţi cu toate luminile electrice din casă aprinse! 😆

  2. Pingback: Cuvinte din trecut – pisicile din viaţa mea | VERONICISME

  3. Pingback: Anexă la o fotografie (pentru mârtanul din viaţa mea) « VeroVers

  4. Pingback: Pisicile din viata mea « Tiberiuorasanu's Blog

  5. redsky2010 zice:

    moamaaaaaaaaa!!! eu zic sa te feresti, e 2in 1! pisica dotata cu ozn-uri sau ozn-uri sub forma de pisica! ambele de evitat! 😀

  6. Pingback: Pisicile…incercare ratata | Redsky2010's Blog

  7. psipsina zice:

    daaa… şi eu cred că e mâţă electrică! ascunde-l pe wilson în dulap că sigur o să ţi-l seducă! 😉

  8. Pingback: pisica din viaţa mea « psipsina

  9. Pingback: Pisicile din viata mea (via La bulivar) | Ado Feck

  10. rokssana zice:

    hahahahaha…la tine totdeauna rad cu lacrimi 🙂

    sigur nu-i o bufnita ? prea are ochii mari…

  11. Pingback: pisicile din viata mea « Rokssana's Blog

  12. Ana zice:

    Prinde-o, pune-o bine si cheama-i pe aia de la Hollywood. Le spui ca e pisica lu’ Dracula

  13. Mélanie zice:

    Superba Halle Barry aka Catwoman: 🙂

    Mai Virusaké-san,
    oare nu esti un motan?…
    aia-i pisica spatziala,
    de ai dat în „bâlbâiala”… 🙂
    ochi-laser patrunzatori,
    verzi, directi, ispititori…
    în gât de ai o felina,
    înseamna ca nu-i a buna…
    doar un soricel de soi
    o poate lua înapoi… 🙂
    ===
    avoir un chat dans la gorge=a avea o pisica-n gât=a fi ragusit… 🙂

  14. Pingback: Pisica ce mi-a fost băgată-n suflet « Dictatura justitiei

  15. Pingback: Pisicile din viața mea « BLOG D'AGATHA

  16. scorpio72 zice:

    🙂 dar ce te faci cand te trezesti cu ochii aia ca te fixeaza atunci cand dormi..si te trezesti si ii vezi langa tine???
    Eu era sa fac infarct,pe bune….am urlat de a fugit Jami sub pat de frica…

  17. Fostul meu soț are și el o pisică. Așa-i sticleau ochii în noapte. Mi-a fost teamă să dorm cu ea.

  18. Georgiana zice:

    miştoacă mâţa. brunetă cu ochi verzi! ce ţi-ai mai putea dori? 🙂

  19. Alex zice:

    Da’ ce „faruri” are! 😀 Sigur era o mâţă „extraterestră”!

  20. Valentina zice:

    Io cre’că-i o mâţă bogată. Nu face economie de curent, stă cu becurile aprinse… lumină infraroşie, se pare! 😆

  21. Pingback: Ruşinică!!! | VERONICISME

  22. Theodor zice:

    Nu-i OZN, doar ca avea farurile aprinse…..

Lasă un răspuns

