Duzina de cuvinte-en gross

Fusei si io… sa ma-noiesc de sarbatori la un en-gross. Lume, cacalau, de la un /capat/ la altu’, te calcau pe bataturi. Imi facui io loc, cu chiu, cu vai, printre /maldare/ de piscoturi, cozonaci si stiksuri si ajunsei unde ma interesa: la un stand ticsit cu bluejeans-uri.
Zic: “Saru’mana doamna, aveti niste blugi pe masura mea? Da’ fara briz-briz-uri si netaiati in genunchi, ceva simplu , sa-i/port / la piata!”.
Facandu-mi radiografia cu privirea, imi zise: “Da domnu’,veniti sa va masor!”
Ma-ntorsei io cu posterioru’ si-mi puse cu miscari experte neste pantaloni, de la bracinari, in jos, mai sus da ultima /vertebra/.
“Astia sunt, probati-i!”
“Unde doamna?” zic, cuprins de emotie si cu o privire de /inger/…
“Ici, dupa paravan!”
Ma uitai io in directia indicata si vazui o draperie /fluturand/, de culoarea vantului turbat, legata cu sarma. Iau pantalonii si dau sa intru. Trag panza si descopar doua buci cat sase mamaligi la ceaun, care se cazneau sa fie acoperite de o /rochie/ …Uhaaaaa…(stil Al Pacino..)
“Aoleu! Scuzati-ma doamna!”, zic io tragand la loc draperia, ca dupa actul unu’. Iese doamna (bine ca nu m-a spurcat, ca era cu chilotii pa ea, da si-asa nu-mi /pasa/) si intru io’.
“ Unde dreac o fi umerasu’ ? ”. Imi pun pantalonii dupa gat, iar incaltarile pe un capac de cutie de pantofi si, pana la urma, reusesc sa-mi trag noii nadragi. Urmez din nou ritualul schimbarii pantalonilor (incepusem sa transpir) si ies ca dintr-o sauna, precum glontul la gura tevii.
Zic: “ Of, doamna, nu prea bagati clientii in /seama/, cam mic spatiul aici! Puneti si d-voastra un taburet in ‘cabina’, un umeras, ceva!”
“Pai, n-ati vazut domnu’ doua cuie batute-n placaj, vreti totu’ pe /tava/?”. “Nu le-am vazut, doamna!” zic , cu gandul la tepele lu’ Voda si dand turta la/ cer / c-am scapat din purgatoriu.…
Platesc, iau blugii, ii bag in /sacosa/ si plec! Duce-m-as !
Bucile doamnei, nu ale mele:

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

46 de răspunsuri la Duzina de cuvinte-en gross

  1. Credeam că s-a pierdut de mult expresia : ”cacalau, Măria Ta ! ”
    Ai zis-o, tare frumos ! Și pe ea, cu al ei frunduleț , unde-ai găsit-o ? Tot la piață ?

  2. Pingback: DUZINA DE CUVINTE « Dictatura justitiei

  3. Pingback: Întoarcerea Vrăjitorului – 1 (poveste cu 12 cuvinte impuse înclusă în al douăzeci şi şaselea episod din elucubraţia cu 12 zombi) | VERONICISME

  4. BlueRiver zice:

    virusache, daca vedeai bucile alea, nu cred ca mai trageai draperia inapoi, cred ca o ajutai sa-si traga rochia =))

  5. dagatha zice:

    😆
    fraților, am râs de era să trezesc cupilu și să bag bărbatu la bănuieli!
    Virusache…ești demențial!
    😆
    Iertare, nu pot să scriu mai multe, încă RÂD cu poftă! 😆

  6. Pingback: Duzina de cuvinte (5) – Alfabetar despre îngeri « BLOG D'AGATHA

  7. Pingback: 12 vorbe « Tiberiuorasanu's Blog

  8. anowen zice:

    era, bai, si taburet. il lua doamna intre buci cand pleca si nu-si dadu seama.

  9. Mircea C zice:

    Daca peste n-ai prins, avusi noroc de o sirena !

  10. Nea Costache zice:

    Si zi-i mai Virusache prietene, mai -mai sa te spurce pupaza in cabina? Au mai patit-o si altii!
    Un sfarsit de saptamana agreabil!

  11. scorpio72 zice:

    Crede-ma de cate ori vreau sa cumpar ceva si vad vestita draperie…renunt..stiu deja cum este 🙂

  12. Pingback: SUPARARE MARE duzina de cuvinte « pisicaru

  13. Pingback: Duzina de cuvinte-en gross (via La bulivar) | Ado Feck

  14. Pingback: duzina de cuvinte -sufletul | Rokssana's Blog

  15. rokssana zice:

    foarte tare…aventuri la cumparaturi 🙂
    o zi buna sa ai!

  16. Mélanie zice:

    Misto adaptare, Virusaké, I did remember it.. 😉

    wow, ce c¤r, ca o pralina,
    ce priveliste sublima… 😀
    privirea ta s-a oprit
    cu gându’ la „bibilit”…
    la dragutza ce-ti arata
    buca-dubla „defrisata”… 😀
    ===
    🙂 xoxoxo, m<3

  17. Marian S zice:

    Wow… nici nu vreau sa-mi inchipui CE anume ai folosit pe post de trepied… stiti voi, pentru sprijinirea aparatului de fotografiat…

  18. Liana zice:

    E buna rau…..si povestea si dama…dar ca dimensiuni parca totusi nu corespunde la sase mamaligi!!Poate mamaligute..Oricum,e de munca!

  19. Pingback: duzina de cuvinte- există un înger « psipsina

  20. psipsina zice:

    virusache, să moară calu, numa ţie putea să ţi se întâmple asta! 😆
    acu stau cam încurcată că n-am făcut în viaţa mea şase mămăligi deodată ca să am o imagine dă ansamblu! sigur era doamnă?

  21. Julia zice:

    criminal! 🙂 mi- pufnit OJ-ul pe nas!
    ……….pai nene virusache, cum dai matale perdeluta la o parte fara sa te uiti pe dedesupt?

    si apropos de al pacino (cel mai sensual si romantic dans, fara conotatii sexuale….ooo-aaah!):

    sanatate, virus shod!

  22. Salut,Julia! Nici macar n-am batut in perdea..Deh, eram tulburat…:)) Film de exceptie! ps/Sper sa n-aveti probleme cu..Irinuca..Da ,voi locuiti in alta parte! O zi buna! :))

    • Julia zice:

      Corect. Irinuca a lins toata coasta de est, dar la noi nici macar nu a plouat. Noi ne dorim o furtuna tropicala ca se crapa pamintul, mor vitele si porumbul s-a coscovit de atita seceta in Texas. E nenorocire.

  23. Cârcotaşu zice:

    Se putea şi mai rău! 😯

  24. shogunu' zice:

    Fain cur!!!
    Ia dă matale o nară pe la mine, că ne-o plantat Cârcotaşu o dedicaţie muzicală.
    Banzai!

  25. Pingback: Surprize colorate « Mirela Pete. Blog

  26. Pingback: Leapşă muzicală şi incomodă, de la Carmen « Mirela Pete. Blog

  27. Pingback: Dexign. Webdesign. PointCons International « Mirela Pete. Blog

  28. Viu mai incolo,Shogun San! :))

Lasă un comentariu