Bambina

A trecut si 8 Martie , precum rapidu’ prin halta Cucuieti…O floare, doua, cina frantuzeasca in sufragerie ,da far de sort, ca era destramat in zona genunchilor si nu-mi plac destramaturile.Astazi , functie da timp , am alte indeletniciri.Vreau sa-mi aranjez cateva elemente indispensabile din trusa personala de pescuit sportiv.Io am mai spus , ca pescuitu asta e parsiv si te prinde in mrejele lui pa toata viata, da nimeni nu ma-ntelege..Pentru inceput, o sa dichisesc cele trei bambine prinzatoare (mi-au dat satisfactii de neimaginat).In poza cele trei bambine

Le spal bine,bine cu apa si sapun , le sterg cu prosopu pe toata suprafata corpului si in final,dupa bibilire, verific sistemu de prindere.Ca aci pot aparea surprize, se rasuceste firu si ai ratat trasatura.D-asta spun, mare atentie la trasatura, daca te grabesti si n-ai tras cand trebe, ramai cu ochii-n soare, pierzi drilu..
Bambina 1
O utilizez in perioada de acalmie , cand pestele e mofturos si te uiti ca prostu-n balta, .Mai bine ma uit la ea si nu ma plictisesc.

Bambina 2
O pun pa fir, cand caldura isi intra in drepturi si esti dashidratat. Stiti voi, cand e nevoie de o bere rece,rece.

Bambina 3
Cea mai prinzatoare mi s-a parut.Musai, pa canicula, cand fierbe apa pa dale..

Fir intins!Bai, ce-mi plac minciunile mele…

Acest articol a fost publicat în Povesti despre mincinosi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Bambina

  1. Marcus zice:

    Salve Virusache,
    Ce zici de chestia asta:
    Marcus,
    pentru a nu mai pune laolalta borhotul de dovleac cu ceea ce sper eu sa pastrez konstant in mine, resortul initial ce m-a impins a scrie, am conceput un blog-coperta ( http://oferta-kinr.blogspot.com/ )in care am pus cateva pagini care sa ma defineasca:
    http://cuvintealeseinversuri.blogspot.com/ sau pagina cu poezie – cuvinte alese in versuri
    http://autocenzurate.blogspot.com/ sau contrapagina cu poezie – versuri cu toate cuvintele
    http://proze-kinr.blogspot.com/
    – s.a.
    cu linkuri in sidebar sub titlul “De suflet”.

    “Cutarida” ( http://jos-cu-basescu.blogspot.com/ )e locul in care, tot cu intentii de igienizare, incerc sa fac ecarisaj.

    Daca tu crezi ca putem deschide un blog colectiv sau site precum “poezii.biz” sau “poezie.ro”, subscriu.

    http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/03/lozinci-de-actualitate.html

    Comentariu prin Incognito — 09/03/2011 @ 22:20 | Modifică

    @Incognito: de acord cu propunerea ta, incerc sa vorbesc si cu Virus si vedem cum facem. Parerea mea ar fi ca tu sa deschizi un astfel de blog si noi sa participam ori de cate ori ne mananca degetele, lansand totodata invitatii pentru toti amatorii de acest “sport” (il am in vedere si pe d-l Batca)
    sa fii iubit
    marcus

    Astept raspuns
    sa fii iubit
    marcus

  2. Neveu zice:

    Uite-acu pricepui de ce n-ai matale nevoie de caramida….
    Io tre’ s-o iau musai in traista. Si tot nu stiu daca prind ceva.

    Aoleu, ce pohta mi-ai facut de niste peste proaspat!

  3. Pingback: Webdesign by Dexign « Mirela Pete. Blog

  4. psipsina zice:

    măăă… ce peşte blond! p-ăsta unde l-ai găsit?… pardon, prins trebuie să fie verbu 😆
    auzi, da de ce sunt bambinele tale blonde toate?

  5. Alex zice:

    Mi-a plăcut mult…finalul! După asta am cunoscut „stofa de pescar adevărat”! 😀
    Numai bine!

  6. Marian S zice:

    Constatăm că doar cea de-a treia are peşte. De luat aminte.

  7. Mirela zice:

    Aha, înțeleg că te pregătești de pescuit. Fir întins! Și spor! 😉

  8. shogunu' zice:

    Da-da! Cu bambine d’astea să dai matale la somn în deltă! Că stă moaca cu cîrligu-n gură pîn’te plictiseştişi bambina nici nu mişcă! Cu deştiu’ pe fir! Aşa pică moacele la zar. 🙂
    Banzai!

  9. scorpio72 zice:

    :)) eu zic sa le pui frumusel pe toate trei la ,,batul ” tau! ca asa e bine!

  10. Mitzy-mo zice:

    Eu nu am înţeles la ce te-ai referit în post-ul ăsta. Mesajul scris e bine şi frumos. Dar mesajul inconic care-l însoţeşte? Adică e un fel de competiţie de pescuit unde merge mai multă lume? Există vreun concurs dedicat sexului frumos? Sau sunt şi bărbaţi acolo? Şi la ce se dă? La râmă?

  11. Nea Costache zice:

    Pfiuuu, ce mai bambine frateee! Prima, in mod sigur, da la fund cu rama groasa probabil la somn! A doua, pot sa jur ca are dureri de dinti si nu suporta berea rece de-aia si-a pus-o putin la-ncalzit …
    Uite a treia, fu mai norocoasa: prinse un caras baban! Se te tot duci la pescuit!

  12. BlueRiver zice:

    Apai… sa ai firu’ intins! 🙂

  13. fosile zice:

    Si numai la pescuit poti utiliza bambine?
    La padure sau dupa pietre nu-i voie?

  14. Pingback: Și totuși arta « Mirela Pete. Blog

  15. Mitzi ,patrunzi prea in esenta…Esti , deja , in sfera secretelor pescaresti.. :))

Lasă un comentariu