Capra

Asunta mo, haso benga de mo pralea…
Cica , era o capra, pe numele ei Udrea, ce se frigea-n bulanu stang, cu mult sarg.Si capra asta, pe langa un portofoliu, mai avea in plm-ea si trei iezi (Cocosel, Bocanel si mezinu Traienel) meseriasi in barbute si-n vrute si nevrute.Inainte sa plece dupe de-ale gurii, in doru sulii, capra le zise celor trei: “Nu deschideti usa, de v-ar crapa gusa.Ca la-ntoarcere, pan la stoarcere, mult lapte din tata mea , voi veti bea”
“Am inteles ,mama caprita, pupa-te-am noi la gurita-zisera-n cor, cu mult dor , cei trei cucuieti , frecandu-si cei trei stiuleti ..” Nu dam drumu, de-om crapa, las sa cante-n plm-ea!”
zise-un ied, cam chior d-un ochi, sa nu-i fie da deochi..” Mahaha, noi iti stim glasu, n-are cum sa-si bage nasu..Noi bagam, cand te-oi intoarce, avem ace pentru floace…”
Nu trecu mult si la usa caprei veni lupu (DNA-ul ce rau, vai da capu sau) si-ncepu sa cante:” Trei iezi cucuieti, usa mamii dascuieti..”Atunci, iedu cel mic, care era cel mai meserias la barbute si-i frigea pa toti la zar, ii zise lupului :”Sa-mi bag sula-n mama ,dac tu esti mama mea..!” Finalu il cunoasteti..Si acu, o varianta mai romanes:

Acest articol a fost publicat în Politichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Capra

  1. dodo zice:

    Ce tare-i udrita !!!!!!!! Hă, hă, hă !! vorba chioromărlei !!!!!!

  2. Mircea C zice:

    Virusachem hai sa traiesti ! Bahtalo !

  3. Neveu zice:

    Buna de tot, coane Viruse, brranzie-s-ar laptele-n tzatza aia de magraoanca.
    Asa am priceput ca e la origine, gresesc?

  4. sictireli zice:

    De origine nu stiu cum e, dar am auzit ca Nuti sugea la greu in timpul liceului pe la baietii cu bani de prin Bucuresti, plasata de o cucuoana din Buzau cu dosar greu la Militie pentru trafic de carne vie.

  5. psipsina zice:

    vv, te citisem mai de dimineaţă da cum am ceva simptome de răceli (a se citi viruşi) mă gândeam că i-am căpătat de la tine şi zău că nu-mi surâdea…
    cunoaştem povestea, cunoaştem… mama ei de capră.

  6. papagigli zice:

    virusache
    Bai, mie sa-mi spui care-i diferenta intre sula si stiulete, ca sa stiu si eu ce-si baga iedu-n lup 😀

  7. ovidiu zice:

    Virus, cum stai cu cele patrus’patru de pahare?

  8. Astă capră este bună să fie soaţa lui Bulă , şi pe urmă să ne spună cât de bine este-n familie.

  9. Pingback: şase ore- o leapşă « psipsina

  10. shogunu' zice:

    Aşa bre, ando caprina tri busni, să nu pricepe toţi fraieri, cplm! 😀
    Banzai!

Lasă un răspuns

