Duzina de cuvinte

Trebuie sa-mi pregatesc avionul particular,ceva pe la sistemul de navigatie.Si mai da si ceva rateuri pa la pompa de injectie. Il am in hangarul dintre blocuri, intre A4 si A5. La inceput, il vedeam de pe geam cu oarece greutate (de la etajul trei) si mi-au zis si vecinii (trogloditi si astia) ca le ocup locul de parcare. Cand dadeau in marsarier cu Daciile, imi loveau mai tot timpul eleronul. Si mai si riscam sa mi-l zgaraie copiii sau sa se urineze cainii maidanezi pe cauciucuri. Asa ca , am primit aprobare de la Consiliul Local (n-a fost mare spaga,le –am dejucat planurile) si-am construit un mic hangar langa un butic cu maruntisuri.
Io,cu manusitele aste doua cu care postez, am carat nisip cu targa..Da , a meritat pan la urma.
I-am dat si patronului ceva, ca-l deranjam cand turam motorul la fortaj ,ii alungam clientii si-si blestema a soarta. Deci maine, dis de dimineata, ii fac plinul cu kerosen, apoi decolez de pe centura, cand nu e traficu’ intens. Cred ca o sa-l pun pe pilot automat, ca vreau sa trimit neaparat un mesaj de pe laptop aici, pe Blog, da’ dupa ce trec arcul Carpatilor. D-aia ma grabesc, ca vreau sa ajung printre primii la Harrods, ca s-a deschis sezonul de reduceri.Va spui cand ma intorc, ce cumparai!
…………………………………………………………………………………………..
De-abia ce venii din Anglia! Ziceam ca plec maine, da acu’ fu culoar de zbor! Sunt flescait si transpirat leoarca, de ce vazui acolosa! Nici din avion nu putui sa transmit ceva pa net,ca-mi alunecara degetele pe laptop si fura si goluri da aer. Ma crucii, de la intrare si pan’ la iesirea din magazin. Cand vazura englezii ca avionul e inmatriculat cu RO, se napustira cu totii asupra mea ,ca la urs, si-mi zisera:”Romania, success for Schengen!”. Io, ca omu, mai retinut, dadui doar din cap a respect si de-abia de scapai de ei, ca se tineau ca scaiu’ de mine.Ma ,frate, erau p-acolo si neste muieri , ceva in genu’ lu Isabelle Adjani, (ca ea-mi veni in minte) cu toatele imbracate la doua piese si cu cravati. Ma urmareau cu ochii, de parc-ai fi zis ca-s VIP d-al lor Ma unsara la pipota, da grea corvoada pentru mine. In magazin, toate randuite si la locu’ lor, cam cum punea muica-mea borcanele pe rafturi, cand facea conserve de toamna. Nu statui io prea mult, ca-mi zisera unii ca incurc cu JET-ul circulatia pe square si-mi lipesc amenda pe parbriz. Mai dadui o raita, doua pe la standuri si-mi sopti o pasarica sa iau si pentru voi ceva, ca daca asteptati dupe guvern ,astia nu va da nica.. Ceva de pret, pentru fiecare in parte: sanatate, ca aia e mai buna decat toate!

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Duzina de cuvinte

  1. psipsina zice:

    doar sănătaaate de la harrods??? parol, te credeam mai generos… că de avion văd că găsii ceva mărunţiş.
    îmi plăcură vorbili, da de ce nu le bolduieşti omule? toţi purtătorii de ochelari ţi-am mulţumi pentru asta. zău! 😆

  2. Pingback: Duzina de cuvinte-Zburataciri. « cataratorii

  3. scorpio72 zice:

    Ajunge si sanatatea pentru moment,eu acum de asta am nevoie.
    dar data viitoare vii cu ceva bun..:)).

    Duzina de cuvinte-Zburataciri.

  4. redsky2010 zice:

    multumesc pentru sanatate, pica bine oricand si doresc si la matale tot la fel!
    m-am hlizit de dimineata, multumesc!

  5. Pingback: Duzina de cuvinte:Ganduri razlete | Redsky2010's Blog

  6. Marian S zice:

    Nashpa la inglejii astia, am auzit ca pina si avioanele zboara pe stanga.

  7. Pingback: duzina de cuvinte – asa sunt eu « ECLIPSA DE MARTE

  8. Mircea C zice:

    Pai nea Virusache, multumim de sanatate, si tie la fel, da cu ala din poza ai fost in Albion, ca ala seamana mai mult cu „elipopteru „?

  9. Pingback: duzina de cuvinte – nisip « psipsina

  10. malasuerte zice:

    Multumesc, la fel 🙂
    strasnic om, strasnice cumparaturi 😀

  11. Pingback: Păsărica cu noroc (al doilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

Lasă un comentariu