Captura ratata

Vara trecuta, la Dunare, era sa prind captura vietii mele.Am pus in carligu lansetei gandac de scoarta, tinut doua zile la soare domol si hranit cu rumegus de mesteacan dat prin sita cu ochiu mic.Gandacu mi l-a dat un localnic, pescar si el.Asa de tare a tras ca, pana sa-i dau intepatura, imi luase deja doi km. de fir iar din mulineta ieseau aburi de la frecare.Cand sa pun piedica, era aproape de malu’ bulgaresc.Ma credeti? Sa nu uit un amanunt.La pescuitu’ pe Dunare , am in permaneta pe mine (chiar cand dorm) vesta de salvare, din motive de securitate. Ca asta m-a salvat, acum nu mai postam pe blog.Sa va si explic ,de ce. Noaptea, spre exemplu, bantuie pe langa corturi mistreti in cautare de stiuleti de porumb.Cel putin, imbracat asa , imi apar partile senzitive si vitale ale corpului.Uite, ca sar de la una la alta, nu am continuitate.Odata, in cort, cand aveam io somnu al mai dulce, am surprins un mistret (cre ca era scroafa) in timp ce incerca sa rame cu ratu’-n zona mea rusinoasa (intima ,ca sa ma-ntelegeti). Nu mai spui , ce fiori m-au cuprins.Domle’, era sa fac soc anafilactic de frica.Noroc cu instinctu de te conserva, c-am auzit cand imi rontaia nasturii de la slit.Revin la peste sau ce reac a fost.Practic, n-a fost dril, ca acum incepe partea palpitanta (uite, si-acu dup un an , ma ia cu transpiratii reci).Dupe ce s-a termenat firu, m-a tras in apa , pan la linia mediana a Dunarii, intre ape, cum s-ar spune.Acolo, m-a lasat in deriva, da nu mult. Dup ce-a facut o rotire in ac de par, a schimbat subit directia si a luat-o-n amonte , spre malu romanesc , cu mine cu tot.A depasit chiar si o barja iugoslava, am vazut pavilionu’.Au facut sarbii fotografii, filmari, m-am cautat pe you tube , da nu m-am gasit.Ziceau ” barzo,barzo, rumanski, bravo, dobro,dobro” atat am auzit, ca-mi intrase apa-n urechi.Nu i-am vazut decat coada.Cand a plescait o data, a facut valuri asa de mari, ca am fost azvarlit in zona unor creci,la mal, unde am si ramas intepenit, ca s-a rupt si firu de la mulineta.Nici in ziua de azi, nu stiu ce peste fu, da cu certitudine ,unu mare…

Acest articol a fost publicat în Povesti despre mincinosi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Captura ratata

  1. Viruse, nu stiu cum e cu povestile de aventuri pescaresti.. sunt la fel ca alea de vanatoare, cu vulpea bearca? Oricum ar fi, mie imi plac la nebunie (partea cu scroafa a fost fenomenala).

  2. redsky2010 zice:

    :))))))))))))) frumoasa excursie, data viitoare sa filmezi sa vedem in direct!

  3. Pingback: Ultima Ora « Popateapa's Blog

  4. scorpio72 zice:

    :)) ti-am facut pofta?
    Pai poate a fost un somn urias sau o stiuca batrana sau din familia sturionilor,morun sau cega..cam astia ar fi mai uriasi pe acolo.Chiar si crapii.

  5. psipsina zice:

    pfaaaa… mă gândeam io că apar şi peştii p-aici. 😆

Lasă un răspuns

