Am fost candva prieteni ..

Am fost prieteni odata si io te iubeam , mai ,fata ,
Te doream si jinduiam , zidurile scrijeleam ,
Nu-mi vedeai focu’ mocnit si-mi dadeai mereu cu flit..

Te-am dus la cofetarie , ca acolo-ti placea tie ,
Am comandat savarina , cu smantana din cea fina ,
Asa eram de nauc , te-am servit si cu un suc ,
Iar acas’ , cand sa te duc , m-ai lasat tot singur cuc…

La film , m-ai tinut da mana , n-ai pus-o la matraguna,
Iara io , cu mintea bleaga, nu te-am mangaiat la neagra..
Am fost prost sau retinut , poate ca tu ai fi vrut ,
Nu mi-ai intuit amaru’ si c-aveam fatza ca varu’…

Doar odata , lang-un bloc , am stat lipiti floc in floc,
Io scoteam vapai pa nas , tu-mi ziceai , ca sa te las…
Chiar si-acu’ , cand ma gandesc , tot pe tine te iubesc ,
Sufletelu-mi primenesc , doar cand ziduri …bibilesc..!

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

37 de răspunsuri la Am fost candva prieteni ..

  1. Pingback: Provocarea-Am fost odată prieteni « Cățărătorii

  2. Vero zice:

    Ca să vezi! Ce bine că există ziduri! 😆
    Iar m-ai bine dispus de dimineaţă! Să ai o săptămână frumoasă!

  3. Pingback: Oltzii – sau Am Fost Odată Prieteni | FLOAREA DE LOLDILAL

  4. Pingback: Am fost odată prieteni « Tiberiuorasanu's Blog

  5. cammely zice:

    prieteni pe fas , nu pt prietenie ai dat tu savarina 😆

  6. irealia zice:

    Noroc cu zidurile! 🙂 🙂

  7. Marian S zice:

    Am fost prieteni odată şi eu te iubeam, măi fată
    Când tu îmi dădeai cu flit, mă duceam la pescuit.
    Of! şi cum e viaţa, fiindcă azi, (Doamne fereşte!)
    Suntem ca doi ochi de apă: eu am peşte, tu ai „peşte„…

  8. Pingback: Am fost odată prieteni « Almanahe

  9. almanahe zice:

    virusache-n zid te bagă,
    să te mângâie la…floa…re! :))

  10. Pingback: Poşta electronică – 26 & psi-luneală: Am fost odată prieteni | Cioburi de chihlimbar

  11. Pingback: Am fost odată prieteni… « Loc de dat cu capu'

  12. Păcat că nu te-am căutat azi dimineață ca să-mi luminezi ziua.
    Mi-ai amintit de adolescență. Să ne trăiești, Virusache ! Și mai stai pe acasă, ce atâtea plătici !

  13. Pingback: Am fost odată prieteni | Joramotive de sărit obstacole

  14. SimonaR zice:

    =)))) ce romaaantic :))

  15. Drugwash zice:

    Mi-aduseşi aminte de Geta, taxatoarea, din Brăila… Ptiu, două’j dă ani trecură, ‘tu-i ceapa mă-sii de viaţă! Nici nu mai ştiu ce film am văzut atunci! 😆

  16. Cârcotaşu zice:

    Mi-aduseşi aminte de Geta, taxatoarea, din Brăila

    Beeey! Geta-i sor’sa, beeeey!

  17. Unde fusăși Virusache, de lipsiși ieri de la Club ?

  18. Alex zice:

    Ha, ha! Am râs cu lacrimi de aşa declaraţie de dragoste fierbinte rău! Da’ bine că măcar cu scrisul pe bloc i-a mai ieşit treaba omului, dacă altfel n-a mers!
    Numai bine, măi nene Viruse! 🙂

Lasă un comentariu