Miei on line

Ia mai stati un pic potol,
Nu-mi mai tin mieii-n ocol…
Prin email e cel mai cool,
Cand vand rasa caracul…

Pe online is very strong,
Iar negotu-i… a la long…
Azi ma simt un baci de top,
Mesaj sent, doar pe laptop…

Tapu’ meu e far de risc,
E stocat pe un hard disk…
Am Mozilla Firefox
Si caprita in..in box..

Imi trasei si-un wireless,
Sa stiu oile cand ies
Un software , in cusma mea
Si-un hardware la telemea..

Am berbeac pentru marlit
Si ID , m-am boierit..
Da’ laptopu-i cu galbeaza,
Sa bloca c-o cacareaza..

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Miei on line

  1. Bai, imi lasa gura apa da la bulzu lor si da la mielu ala la protap..Ptiuuuuu… :))

    • Mélanie zice:

      mah Viruse, mah, tu ai uitat limba-ti materna, o dadusi rau pe „r(r)omgleza…” 🙂

      si zici ca ai „capritza” în inbox=boîte de réception?… 😉

      mielu’-i super-delicios,
      stimulant, bun si gustos…
      un vin rosu-i potrivit
      ca sa fie mai „primit”…

      miaua-i de nobila vitza,
      caci se trage din capritza…
      esti gourmand, dar si gourmet,
      ca si nenea-Akismet…;-)
      ¤¤¤
      si cum îti plac mieii, hai la mielu’ cu noroace… 🙂

  2. dr. Lecter zice:

    astia au antivirus, sau il cumpara de la farmacia veterinara?

  3. Pingback: Un dar cu aromă de santal « Mirela Pete. Blog

  4. scorpio72 zice:

    Vv-ule..te-ai reorientat carieristic si nu stim noi? :))

  5. Mircea C zice:

    Bre Virusache, si magaru ? Magaru unde-i ? Ce stina „ieuropeana’ e aia fara magar ?
    Aaaa! Am uitat ! Magaru o ajuns presedinte !

  6. rokssana zice:

    de groaza esti….”Da’ laptopu-i cu galbeaza,
    Sa bloca c-o cacareaza..”

  7. psipsina zice:

    ahaaaaaaaaaaaaa…. deci pregătiri pascale viruseşti? cu cât dai melu dîn in box?… stai, aia-i capră… 😆

  8. dr.Lecter zice:

    Nu inteleg cu ce te-am ofensat, de mi-ai respins comentariul, dar nici nu insist. Era o gluma ref la laptopul aluia, atat!

  9. BlueRiver zice:

    trebuie sa-ti pui si anticacareze, sa nu ti se mai blocheze laptopul =))

  10. Alex zice:

    Ce accente mioritice pe-aici! Foarte frumos. Aş putea să te numesc (cu admiraţie, desigur!): „El Ciobandante” 😀

  11. Pingback: Grădina botanică din Cluj, între oficial şi …de suflet « Clipe de Cluj

  12. Pingback: Parfumuri româneşti de caldă amintire « Mirela Pete. Blog

  13. Pingback: Statuia Sfântul Gheorghe ucigând balaurul « Clipe de Cluj

Lasă un comentariu