Iubim (ne-bune)

Nu cartiti,nu ma huliti,
Da’ de-un timp ,am doi iubiti…
Ca de cand cu aderarea,
Mi-am schimbat orientarea…

Dragostea mea cea dintai,
As zice, de capatai,
E Traian cu crete plete,
Ne-o punem de Dragobete…

Fiind activ,dorinta-i sacra,
El pasiv, musai sta capra…
Nu is dur,vreau sa se stie,
Dam intai cu alifie…

Nu-i de-ajuns, ca mai e loc,
Al doilea iubit, mi-e Boc
Asta-i, cu-alta preferinta,
Serveste doar la mouita..

Ma simt supt in disperare,
Sunt sleit, amoru-i mare…
Frati romani, virili barbati,
Fuguta, de m-ajutati!

Privesc lung la calindar,
De veniti, e divin dar…
Altufel, o fac in trei,
Soseste Valentine’s Day…

Nu doresc sa-i fac gelosi,
C-amandoi is pacatosi…
Credeti-ma, nu am spor,
Dragii mei, vreau ajutor

*************************************************
Iubim (pe bune)

S-a deschis poarta inimii!
Am lasat sa-i treaca pragul,
Adierea vantului de primavara
Si mirosul de pamant reavan!
Pasarilor le-am facut leagan,
Apoi am dat vestire soarelui
Sa le incalzeasca cuibul.

Inima s-a imbalsamat cu tamaduiri
Aduse de fiorul dorintei….
Si incantat de placutzii musafiri,
Am lasat sa intre si cantecul dragostei!

ps/Aceeasi melodie

Acest articol a fost publicat în Politichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Iubim (ne-bune)

  1. surry zice:

    si cum ai vrea sa fi ajutat vade virus?:))

  2. surry zice:

    bade* na ca ma emotionai,ptiu..:)))

  3. Marcus zice:

    @salve Virusache:
    Ajutor noi de ti-om da
    Linistea ne-o vom afla?
    Si cei doi cam rai de muste (sic!)
    Cu plinu’ facut s-or duce?
    Sa fii iubit
    marcus

  4. surry zice:

    io celor doi le urez „sa fie iubiti in gheja!”
    gheja e un spital de nebuni de prin ardeal!
    :)))))

  5. scorpio72 zice:

    Vv..nu ma mai joc…vrei sa iti poarte noroc 13 si bagasi de azi? :))
    Lasand gluma deoparte,..Iubim ..pe bune , te face sa vibrezi in mod placut..deci f f impresionanta scrierea!

  6. papagigli zice:

    Virusake
    Mai baiete,
    eu-s cu ochii dupa fete,
    Te-ajut coane cu Elena,
    ca-i buna si-mi umfla vena,
    si te-ajut de vrei cu Eba
    cea care extrage seva,
    c-are buze, nu se joaca
    zici ca-s labii de la vaca.
    Daca vrei, ast ajutor
    Spune-mi, si-oi veni in zbor 😉

  7. psipsina zice:

    pentru primul ajutor nu mă calific, e limpede…
    a doua poezea… pfaaaaa…. micheteaux! micheteaux!
    dar o întrebare: unde te duci măi frate mâine, de postaşi de azi? chiar îs curioasă, ca orice pisică… 😆

  8. Pingback: Iubim « Mirela Pete. Blog

  9. Pingback: Provocarea papala-Iubim.. « cataratorii

  10. redsky2010 zice:

    hai sa traiesti ca m-ai amuzat! sa fii iubit mult si indesat de cine vrei tu 🙂

  11. Pingback: Iubim… | Redsky2010's Blog

  12. Pingback: iubim « psipsina

  13. Georgiana zice:

    Mi-am luat şi azi porţia de râs! Eşti un dulce! te pup!

  14. Pingback: iubim « ECLIPSA DE MARTE

  15. Pingback: Rezultatul concursului de poezie « Buimacii

Lasă un comentariu