Domnu ‘…

Intr-o zi , da dimineata , ca s- apuc , safteaua-n piata (vorba vine ) , o luai pa al meu hotar , strictu’ mieu itinerar…Cand sa fac , dreapta , pa ruta , vazui , unu ‘ , ca saluta…Zisei , io , ca e la ..sto , da’ il salutai si io…Ca crezui , far’ da habar , ca e , musai , bucatarrrr…Nu-mi raspunse la salut , nu putea , nici de-ar fi vrut…E normal , acuma zic , far da nici un siretlic…O fi zis , ca is spion , ca io n-aveam papion…(ca el)..Ce sa mai , motiv…beton..
Ps 1/ Mah , va zic , o fi ceva ? E , cumva , cu dandana (la cap) ?
PS 2/La Mercur ( alt magazin ) am salutat manechin ( o domnitza)!

domnu'

domnu’

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Domnu ‘…

  1. Neveu01 zice:

    Bre, nea Virus, intervin sa te linistesc putin.
    Nu te teme de statui ca nu fac rau nimanui.

    Cred ca ti se trage, vere… de la frica de muiere;
    Dupa ce vii de la bere sau de la zama de pere.

    Stiu, matale ca si mine vrei sa fii cu lumea bine
    Si mergand pe uliciaora, de la birt la casucioara,
    Zici salut fara hodina…si la stalpu’ de lumina.

    • Neveu,
      Rima-ţi saltă , mă uimeşti
      Ce uşor le nimereşti !
      Astfel, acum am aflat
      Cu Virus ce s-antâmplat:

      Ce mai tip manierat !
      Gentlemen adevărat !
      Stâlpii sunt profund mişcaţi”
      Când se simt îmbrăţişaţi.

      Virusel,
      Dacă-acum te-ai lămurit
      Pe cine ai întâlnit,
      Şi nu mai e o problemă
      Şi nici fapta o dilemă,
      Mergi şi drege-te pe loc
      Cu coniac şi… hai noroc!

      • Neveu01 zice:

        Stalpii, tre’ sa precizez
        Ca nu ii imbratisez.

        Dar i-admir si ii respect
        Cand nu gasesc drumul drept.

        Tot atunci, ca la un semn
        Devin teapan …ca de “lemn”:-))

  2. Luat in calcul…(oxalati si urati) :))

  3. gina zice:

    Mi-am amintit ceva- eu am terminat facultatea la Craiova, de care îmi este foarte dor! N-am văzut-o de vreo 35 de ani.
    Aveam o colegă, Violeta, nu-i mai rețín numele ..
    Într-o vreme, ne-am regăsit, apoi am pierdut nr. de telefon.
    Tocmai apăruseră telefoanele mobile. Îmi povestea- este o tipă cu mult umor, ca voi toți, de altfel, așadar îmi povestea că a sunat undeva , la un centru farmaceutic. I-a răspuns robotul, ea habar nu avea , se plângea săraca, și-a spus tot oful..abia la sfârșit a constat că , de fapt, vorbea singură..

  4. Neveu01 zice:

    Sarut-mana, doamna Gina!
    Violeta-mi scade vina
    Daca fara de Merlot
    Ea … se plange la robot:-)

  5. Marian S zice:

    Zic amicii (râd de mine)
    Că să-mi iau şi eu, că-i bine:
    O doamnă de cauciuc.
    Da!!! Acum am ce să… ţuc.

  6. Allure zice:

    Curat centru literar și epigramistic aici :)) Frumos schimbul de „replici” 🙂

    Off topic: Bună, Viru-San 🙂 Doresc să te anunț cu ocazia aceasta că te-am nominalizat pentru Blog of the Year 2012 Award.
    Găsești detaliile și regulile nominalizării aici:
    http://crescentius.wordpress.com/2012/12/10/blog-of-the-year-2012-award/

    Felicitări! 🙂

  7. Pingback: topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (1) « Colţu' cu muzică

  8. Pingback: topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (2) « Colţu' cu muzică

  9. Pingback: topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (3) « Colţu' cu muzică

  10. Multumesc pentru comentarii! Fir intins la rime! :))

Lasă un răspuns

