Mayasu’…

S-ar zice , dupe mayasi , ca ne-o trage mintenas..Or soarele da cu flitu’ , or cade meteoritu’…Oricum , asta vreau sa spun , cica n-ar fi lucru’ bun..D-asta , ieri , pana-n chindie , dup-un gat da razachie , hotarai , cu competenta , sa-mi fac sacu’ da urgenta..Stand asa , cazut den prun , ma gandii ce dreac sa pun , sa-mi ajunga-n cursu’ lunii , cand o veni moartea lumii..Si , ca sa-mi umplu bocceaua ( lasai in pace sarmaua’ ) , imi deschisai debaraua..Catai , io , pa la cotloane si-alesei fro trei borcane : unu plin cu marinata ( facuta din pesti , odata), o zacusca rafinata si cu gust asezonata , iar al treilea , sa fac fatza , un borcan ras cu dulceata.Paine am , da’ nu pe vatra , indesai de-a feliata ( gasii dintr-aia vidata)..De beut , de n-o fi apa , aranjai si de-o agapa…Doo sticle cu cocean , de zaibar din altu’ an..De-o fi ceru’ far’ da luna ….si-o juma’ tuica da pruna..Iar ca supravietuire , mai fac o scurta rostire…
Am ace , gute si plute , de s-or aduna balti multe..N-oi prinde , io , sturion , da’ incerc de pe balcon…Acu’ , nu stiu ce sa fac , sunt putin debusolat , calendaru-i decalat..Toate lunile den an is da 31 la Dan(DD)..
Nu-i bai , 21 poa’ sa vie , io va tzuc , tat din Banie! :))

Cica asta ar fi capu' rautatilor.. Sursa:geogon.wikispaces.com

Cica asta ar fi capu’ rautatilor.. Sursa:geogon.wikispaces.com

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Mayasu’…

  1. almanahe zice:

    Un’ te duci tu, mielule?
    La păşune, domnuleeee…

  2. Marian S zice:

    A zis mayaşu, nebunu`
    Că-i nasol pe două`ş`unu;
    Adevăr vă zic io vouă
    Că mai naşpa e pe nouă…

  3. gabi8154 zice:

    Niste incurca lume, mayasii astia, zau asa! Si zici, Viruse, ca sfarsitul lumii vine pe 21 decembrie, ai? Nu pe 9… cum am auzit eu! 🙂

  4. Georgiana zice:

    Viruse, te pup și eu. dacă vine sfârșitul și nu ne-om mai „auzi” pe aici, pe bloage, să știi că-mi ești drag, da? 😀
    P.S. nu vine dom-le niciun sfârșit! mai avem de tras la jug tot înainte! care la jug, care la pește…

  5. Neveu01 zice:

    Dom’le, cu predictiunea
    Cum ca ar’ sa crape lumea,
    Unii fac banu gramada,
    Altii-ajung flamanzi in strada.

    Strategia cu bardaca
    Cu tuica si feliata
    Este buna-n vremea rece
    Cand omu destept petrece.

    Asa c-am s-adun si eu
    Broastele la helesteu
    Dand de veste-n sat la noi
    C-am sa dau cep la butoi!

  6. Pingback: Ce mi-a adus moșul în ghete | Un blog de poveste

Lasă un răspuns

