Duzina de cuvinte-Cociorva

N-am uitat , ca nu-s nerod , cand m-am tras pe /calanod / ,
Ma caiesc , c-a fost cam ludic , ca n-a fost unu’ /soludic/
Si-am stat ca tontu’ /pistatic/ , in loc sa fi fost /tufalnic/..
Te dadeai /inocentima/ , ca sa-ti creasca coenzima,
Da’ , cand am /veridicat/ si la /clarid / ti-am umblat ,
Era da mult / rosuar/ , ca tu ai fost in viespar , asta ca sa-ti fie clar…
Parc vad , era-ntr-o miercuri , n-am putut dacat /trecercuri/ ,
Da’ si –asa , d-atat urcus , m-a durut la /amarcus/…
/Sarece/ inima mea , mi-ai turnat /telin/ in ea (dansa)..

Si traducerea melodiei:
Spuni spuni vruta mea (Spune spune iubita mea)
Cari da di gura ta? (Cine da de gura ta?)
Spuni spuni vruta mea (Spune spune iubita mea)
Cari da di gura ta? (Cine da de gura ta?)

Spuni`ni feata mas mi vrei (Spune`mi fata daca ma iubesti)
Ca tze plangu` lea ochii`a tai? (De ce plang ochii tai?)
Spuni`ni feata mas mi vrei (Spune`mi fata daca ma iubesti)
Ca tze plangu` lea ochii`a tai? (De ce plang ochii tai?)

Spuni spuni feata nica (Spune spune fata mica)
A mea inima`s disica (A mea inima se rupe)
Spuni spuni feata nica (Spune spune fata mica)
A mea inima`s disica (A mea inima se rupe)

Spuni`ni feata mas mi vrei (Spune`mi fata daca ma iubesti)
Ca tze plangu` lea ochii`a tai? (De ce plang ochii tai?)
Spuni`ni feata mas mi vrei (Spune`mi fata daca ma iubesti)
Ca tze plangu` lea ochii`a tai? (De ce plang ochii tai?)

Spuni spuni feata`armana (Spune spune fata aromana)
Cari tu bratza`nit e`aduna? (Cine te strange in bratze?)
Spuni spuni feata`armana (Spune spune fata aromana)
Cari tu bratza`nit e`aduna? (Cine te strange in bratze?)

Spuni`ni feata mas mi vrei (Spune`mi fata daca ma iubesti)
Ca tze plangu` lea ochii`a tai? (De ce plang ochii tai?)
Spuni`ni feata mas mi vrei (Spune`mi fata daca ma iubesti)
Ca tze plangu` lea ochii`a tai? (De ce plang ochii tai?)

Spuni spuni vruta mea (Spune spune iubita mea)
Cari da di gura ta? (Cine da de gura ta?)
Spuni spuni vruta mea (Spune spune iubita mea)

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Duzina de cuvinte-Cociorva

  1. Pingback: Eu am arcuş « Almanahe

  2. almanahe zice:

    Spuni, spuni, Virusachi, piscălău ! :lol

  3. Pingback: Duzina de cuvinte- Leul amarcuș « Cățărătorii

  4. Marian S zice:

    Bon. Acum îl chinui pe goagle. L-am pus să traducă în bangladeşă.

  5. Pingback: Duzina de cuvinte – DESPRE “SCORNELILE” MOSHULUI SF | VERONICISME

  6. Scorpio zice:

    Frateee si aici tot telinul e la putere? :)))

  7. psi zice:

    tulai doamne muma me
    ce cântare dă pescare!
    trage firu-ntins și-n nadă
    stă metafora să cadă! 😀

  8. Vero zice:

    Clarid vers rosuar,
    Telin cânt de pescar
    Cu şarece-n trecercuri,
    Pistatic doar miercuri…

  9. Pe la noi, în Oltenia, plouă sau ce altă catastrofă s-a întâmplat de stai și plângi după o fată ?
    E drept că era una „ Ce se dadea /inocentima/ , ca sa-i creasca coenzima,” dar ce importanță mai are dacă te-a îndurerat încât nu ai mai mers la pescuit.

  10. gabi8154 zice:

    Postarea asta e o nestemata!

  11. Pingback: Drum spre devenire… (31) « Cristian Dima

  12. Excelent… ”spuni, spuni vruta mea…” Foarte fain!

  13. Pingback: Ursuletul doarme… « Cristian Dima

  14. Pingback: Pentru tine, Lisa! (17) | Cristian Dima

  15. Georgiana zice:

    nu pot decât să mă râd! 😀 așa cum fac de obicei când intru pe blogul tău! 😆

  16. Pingback: Cine a POS DRUmu pe la mine-n bătătură? | Cristian Dima

  17. Pingback: Drum spre devenire… (32) | Cristian Dima

  18. Pingback: Cerul | Cristian Dima

  19. Pingback: Pentru tine, Lisa! (18) | Cristian Dima

  20. Alex zice:

    Faina cantare. Am avut un vecin machedon, care canta la acordeon cantece de-astea si tare faine mai erau. Sambata seara avea program artistic.
    Numai bine, nene Viruse! 🙂

  21. Allure zice:

    M-a terminat limbajul :))

Lasă un răspuns

