Duzina de cuvinte-Ghici?

Pe /marginea/ raftului , nu se vede chiar curat,
E putin mai /maculat/..
N-a haladuit prin /mlastini/ , nu s-a frunzarit prin paltini..
Lui (ei) ii place-aci pa stand , la raionu’ den Kawfland..
Are ochi ca /marmura/ , / mandra/-i este aura..
Canta ca un /menestrel/ , nu mai e altu ca el..
Fie vara , fie ger, /murmuru/ -l prinzi den eter
Hai, acu, cand /mustul / fierbe, nu-mi spuneti , ca nu se vede !
Sa fie aceasta poza , oarece /metamorfoza/ ?
Fiti atenti si luati aminte, Viru-sake nu va /minte/..
Ps 1/Luati soricelu’ in /maini/, priviti standu , cumpaniti,
mariti poza , sa-l gasiti!
Doar, asa, cu /mangaieri/ , nu fortati cu opinteli
Ps2/ Nu-i Lady Gaga, ca dansa-i dusa, deja!

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Duzina de cuvinte-Ghici?

  1. Pingback: Duzina de cuvinte-Cântec pentru eternitate « Cățărătorii

  2. Scorpio zice:

    Frateee, io in afara de droabe de sare nu vazui nic. Si marii..dar dejeaba :))

  3. Pingback: Doar – o altă psi-duzină « Tiberiuorasanu's Blog

  4. Vero zice:

    Io nu văz nimic, coane Viru-sake! Aştept să se trezească conu Grişka, să-l trimit el în cercetare! 😀

  5. tibi zice:

    Nici eu nu văzui nimic. O fi fro snoavă pescărească. Zic. 😛

  6. anacondele zice:

    NIci io nu văzui, da poezia îmi plăcu! Mult!

  7. Pingback: Impas « Almanahe

  8. psi zice:

    te-am trecut io în tabiel! 😉
    şoricelu? hai măăă, ăla-i jucăria mayei!

  9. almanahe zice:

    io văd o vrăbiuţă pe raftul al treilea, sus. :)) vrabia mălai viseazăăăăăăăăă.

  10. Pingback: Duzina de cuvinte: Aventurile unei gospodive, II « irealia

  11. irealia zice:

    Vai, almanahe, ţie-ţi mulţumesc că exişti, că mă făcea virus de-mi petreceam toată sâmbăta holbându-mă la poză întru satisfacerea curiozităţii demne de stăpâna ei fără minte! Aşa-mi trebuia, de fapt, dacă n-am savurat cum trebuie ghicitoarea de la început… da’, na’ nu se va repeta!

  12. Lolita zice:

    Mi-a plăcut poezia-ghicitoare!

  13. Scorpio zice:

    Cum, nu a vazut nimeni? E o vrabuiuta acolo sus pe raft… :))

  14. Pingback: Masaj psihedelic « Loc de dat cu capu'

  15. Pingback: Cînd tu eşti nu « Loc de dat cu capu'

  16. Vrăbii la raft fără t.v.a. la super ofertă
    Prin toate magazinele se vând.
    Până acum n-a fost însă nici una defectă
    La zbor şi nici n-are să fie curând.

  17. Pingback: Duzina de cuvinte (17) – Scâncet « BLOG D'AGATHA

  18. Pingback: Tara lu’ Căcărău « Dictatura justitiei

  19. Pingback: Menestrel nebun, iartă-mă ! « Dictatura justitiei

  20. Pingback: duzina de cuvinte – statuia – psi-words

  21. dagatha zice:

    😆
    „Fiti atenti si luati aminte, Viru-sake nu va /minte/..” – asta am și făcut!
    😆

  22. Dragi cititori:vrabiuta-vrabioi , cu penele moi, intr-o zi de joi!
    Si nu-i unu ,terche-berchea…Isi adusa si perechea! :))

Lasă un răspuns

