Duzina de cuvinte-La vot

Pusei votu la votare , cu stropi de /margaritare/…
/Intreaga/-mi faptura /goala/ , capu-mi fu ca si o oala ,
/Jumatate/-mi clocoti , cealalta parca-mi plezni..
Un /nesat/ si-un fior /rece/ simtii mai jos , ca m-ar trece.,
De la cap si pan’ la deste , totu , totu , la vot creste (pulsu den artere , bineinteles)…
Doamne miluieste , Doamne miluieste!
Nu vazui om /praduind/, ii privii pe toti cu jind,
Le luai /urma/ cu tatov si stampilai cu tus mov..
Ptiuuu , drace , iar la /miez/ creste (miezu lucrurilor, bineinteles))
Doamne miluieste , Doamne miluieste!
/Singur/ , io, cu /umbra/ mea ,
S-o schimba , Doamne , ceva?
Vlaguit si plin da draci , nu-i mai luai la /umeri/- ….. !
Mai bine-as fi dat la peste , ca acolo sigur creste (adrenalina , bineinteles)..
Doamne miluieste , Doamne miluieste!
Ps/
Frati romani , care votati, asa-i votu in:

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Duzina de cuvinte-La vot

  1. psi zice:

    nici tu nu poţi comenta? 😦 la fel păţeşte şi scorpio. hmmm… nu ştiu zău ce se întâmplă!

  2. Scorpio zice:

    Doamne miluieste/ Virus prinde peste/Votul s-a dus dracu/L-am intepat cu acul…

  3. gina zice:

    Țin minte refrenul!

  4. Pingback: Stări postume… « Almanahe

  5. almanahe zice:

    votu’ umeri-craci,
    în munţii Carpaţi;

    de pui botu’,

    pui, pui~

  6. Pingback: Haiku-cerc duzinal. « Tiberiuorasanu's Blog

  7. Marian S zice:

    Vlăguiţi şi plini de draci
    I-am fi luat la umeri-craci.
    Oricum, cine-a mers la vot
    Le-a dat-o un pic la bot.

  8. Unde ai găsit măi frate pachetul de Carpați ? E un semn, o premoniție, că ne întoarcem la el ?

  9. Pingback: Duzina de cuvinte – Se făcea de-o iubire… « irealia

  10. Vero zice:

    Tigări Carpaţi… Când văd pachetul ăla, îmi aduc aminte cu nostalgie de tinereţe…
    Noroc că versurile tale mă binedispun întotdeauna, nu sunt în pericol să mă înec în melancolie 🙂

  11. tibi zice:

    Gura pescarului adevăr grăieşte:
    „De la cap si pan’ la deste , totu , totu , la vot creste”

    184% la Coloneşti nu-i de colea.
    10 000 de turişti Pe Valea Prahovei şi 70 000 în Olt, mama mia ce de mai „turişti şi cît pe ce să cîştigi.” 😛

  12. dordefemeie zice:

    Eu ce sa mai zic? Doamne milueste… 🙂

  13. Mult umor ai pescuit! :))
    Iar pachetul de Carpaţi… m-am lăsat de fumat de 10 ani, că altfel spărgeam monitorul după el. :))

  14. Pingback: Prăduind… | Joramotive de sărit obstacole

  15. Pe blogul tău întotdeauna este veselie ! Cred că ai o desagă fără fund, plină cu umor!

  16. BlueRiver zice:

    virusache, chiar mi-era dor sa ma te mai citesc!… gata, m-am eliberat de examene, mai am o luna de munca si ma mai linistesc si eu… incep sa mai scriu cate ceva 🙂

  17. Pingback: Duzina de cuvinte – Haiku-cerc… parodial | VERONICISME

  18. gabi8154 zice:

    Slava Domnului ca n-am fost la vot! M-ar fi costat prea mult benzina pana la Dublin, timpul, nervii, basca durerea de cap! Si-apoi, la ce bun? Si-asa vrea Ponta sa-mi ia dreptul! De vot! 🙂

Lasă un răspuns

