Nu-i cu politica..

Mai, frati si surori, fusei la pescuit pa vipia a mare (dreac m-a pus) la Fantanele , ca am abonament la balta lu’ Tulitu..Imi vine sa-njur si-acu , cand scriu, da’ n-o fac , ca m-aude Sf.Ilie( ala cu ploile} si-mi da frun fulger , cand mi-e lumea mai draga..In rezumat..O luam noi(in mana) cu Dacia pe Varvoru de Sus , sa scurtam drumu spre balta-pe dealu’ dealurilor..In coborare , scartaiau incheieturile masinii, ca-n drift-urile den Arabia Saudita..Da ‘ far de ejectari prin parbrizuri..Ajungem jos, instalam, pestele mort , il durea-n solz de noi…La plecare, las io sculele-n masina si zic: ” Urc dealu pa jos, sa ma verific..!”Si m-am verificat…Am injurat panta, pan mi s-a uscat omusoru’ den gat..Cre ca dracu m-a ademenit… 10(zece) opriri pa traseu , cu trageri de suflet…Adica, un fel de Golgota , da far de cruce…Cand am ajuns pe turtudan , aveam culoarea matasei broastei..Verde, adica..Tutunu, gatu muma-sii!Ptiu..
Ala din fundal e dealu’..

Acest articol a fost publicat în Povesti despre mincinosi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Nu-i cu politica..

  1. almanahe zice:

    bine-ai revenit, ţi-a luat ceva!

  2. Ferice de tine ! Bine-ai revenit ! 😆 N-am copiat, am scris personal.

  3. Marian S zice:

    Aha! Deci şi-a adus aminte unde a scris parola blogului. Pe fundul cutiei de râme, da` n-a mai umblat de mult la ele.

  4. psi zice:

    😆 marian are dreptate… cred că ai gătat râmele şi ai găsit parola.
    oare ai revenit sau pleci iar pe bălţi?

  5. Alex zice:

    Bine ai revenit, nene Viruse! Că-mi era dor de întâmplări pescăreşti. Acuma…cred că n-a fost tocami grozavă partida de pescuit pe vipia asta de nu se mai termină odată. Cred că şi peştele s-a fiert în baltă, de-i gata ciorbă! Mergi direct cu lingura la mal, în loc de undiţă! 😀
    O seară…răcoroasă!

    PS Apropo de titlu: decât politică, mai bine la pescuit şi…urc şi dealul, numai să nu mai aud de ăştia!

Lasă un răspuns

