Duzina de cuvinte-Kawfland

Sa nu credeti ca io ma ocup numa’ cu pescuituri , ca n-o fi o /patima/..martor mi-e Wilson..Nuuuu…Cand suna /trompeta/ execut si probleme prin /alunecare/ pe traseu , intru aprovizionarea cu cele trebuincioase casii…Misiune de /nobil/ , ca sa zic asa…Sa exemplific , sa ma fac inteles…Acu’ ceva zile , fusei la Kawfland sa cumpar neste grapefruit-uri ( ca-s bune pentru anticolesteroale si au C-uri ). Acu’, ce sa fac , dupa ce le pusei in pungi, o luai si io cu carucioru’, ca omu’, printre rafturi , sa vad ce reac mai e p-acolo..Cand sa ajung la detergenti , auzii un glas /teluric/ din strafundurile Kawflandului (in statia de amplificare)…
-Domnu….(io , adica) sa se prezinte de urgenta la biroul de informatii!
Ma uitai io-n jur ( nu mai era altu’ ingrijorat si /aburit/ la fata), ma uitai pe mine si vazui ca n-am borseta-n mana.. Hopaaa , mi se facura ochii , ca la /licurici/..Ptiuuu , d-asta ma cheama , bine ca o gasira aia la grapefruituri , c-acolo o lasasem…
-Buna ziua , eu sunt-zic , precum un /somnambul/ trezit den /somn/! Am uitat borseta la stand , cred ca de asta ma chemarati…
-Ce culoare are?
-Neagra!
-Ce-aveti in ea?
-Pai , documente de identitate , o punga , bani si-un os de curcan invelit in servetele..Osu l-am luat pentru o catelusa din fata blocului , n-am gasit-o cand am iesit si a ramas in borseta…
Bai , dac ar fi fost un baton cu /susan/ pentru /desert/, n-ar fi facut tipa ochii asa da mari..Da’ un os /mascat/ in servetele? Nu-s ce-o fi crezut, mi-a dat borseta si s-a uitat cam lung dupa mine..Si-asa, idiots are evrywere…
ps1/Kawflandu da care spui,
E pa malu’ Jiului..
Fusei , intr-o conjunctura
Ca sa zic , dadui o tura…
ps2/Iar nu stiu , cand mai trec pa bulivar, se-asterne prafu’..Plec zilele urmatoare , in alta localitate..Revin , dupa..Salutari den Banie! :))

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Duzina de cuvinte-Kawfland

  1. deci se poate 🙂 …am intalnit …romani cinstiti…
    vara frumoasa, cu multe fire intinse, virusache !

  2. cita zice:

    Ce eveniment epocal! Asadar se poate si in Romania!
    Sunt incantata!
    Cat despre scriitura ta, ce sa zic, imi descreteste mereu fruntea. Multumesc.
    Sa fii sanatos si… cale batuta!

  3. Marian S zice:

    Aiurea, ai şterpelit copanu` din vitrină, ai mâncat cărniţa şi ai pitit osu`.
    Las` că ştim noi… 🙂

  4. Am început ziua cu un zâmbet la cafea. Am citit şi poeziile de mai jos cu aceeaşi încântare.

  5. Scorpio zice:

    Vv-uleeee pe unde umbli?????

  6. Alex zice:

    Ha, ha! da’ tare faină păţania. Faza cu osul de curcan este….mortală! Sau era un fel de ..”mită electorală” pentru cuţulica de lângă bloc??
    Numai bine, nene Viruse! Mi-era dor de-o spusă autentic oltenească! 🙂

  7. psi zice:

    am revenit şi io, de pe malul celălalt al egeei, ar se pare că nu te-am mai prins acas! fin întins şi o vară cât mai faină, virusache. iar de te uiţi la euro 2012, galeria e la mine în bătătură pentru comentarii, beri şi alte cele… 😉

  8. julia zice:

    O zi buna, nene virus. Am intrat sa te salut si sa-ti spun de un lac aici, linga Denver Colorado, lac artificial facut ca test al unei faune pe cale de disparitie. Pesti mari fac tumbe ca delfinii, rate, giste si pescarusi merg pe plaja printre turisti si localnici veniti sa stea la soare si sa inoate, copii gonind gistele la fel de galagiosi ca si ele, barci si ski-boats……..o frumusete, ce sa mai!

  9. Pingback: Drum spre devenire… (25) « Cristian Dima

Lasă un răspuns

