Prietenia-jelanie

Traienele, fata mea
Te-ai intors la cucuvea…
Da’ mi-e cucuveaua muta ,
Da din aripi si te-asculta!
Saraca e fara cioc
Ca disparu si nea Boc!
Mila mea, ce greu ti-a fost
Cand ai aparut pe post
Si ne-ai zis , adu-ti aminte ,
Ca te duci in cinci minute!
Astia-s maica cu venin
Chiar daca ii cheama Crin!
Fata mea, noi te iubim ,
Nu te lua dupa Vadim!
Lasa-i , maica , p-alde Geoana
Si pe Felix, ca-s de-o sama!
Indreapta-te . puisor ,
Spre norod , inspre popor!
Arunca , maica , raglanu
Si bea whiski cu toptanu’ ..
C-atunci ai gandirea buna
Si canti la bobor in struna..
Las-o pa fosta in pace,
In Vuitoane si Versace
Ca am auzit ca-ti place,
Piei Satana si ptiu drace…!
Inconjoara-te de juni ,
Ca au osu’ da jupani!
Nu te duce in ispita
Tine-o dreapta , nu cotita…
Izbaveste-te de rai
Ce-au lucrat in zi de joi!
Io-ti scrisei un randisor
Traienele , ca mi-e dor!
Si te stiu cu vorbe”dulci”,
Spune-ne unde ne duci?
Ne-oi duce une nu stii,
Sa luam bani din FMI!
Nu-i mult pana-n Ciresar,
Cand om da din buzunar…
Cand va fi criza in toi,
Zi de jale si nevoi…
Ne-oi ocoli pa la munte,
Da e greu si-s pietre multe…
Si-om privi in lumea mare,
FMI-ul cum dispare..
Doua vorbe sa-ti vorbesc
Si-apoi sa ma despartesc…
Fie-ti trupu’ la hodina,
Si sufletu’ la lumina..!
Ca mi-ai avut boala mare,
Ceva pe la cervicale
Si mi-o dusesi pe picioare..
Si tot asa boala grea ,
Cand cu Nuti-n plm-ea..
Cui ne lasi, acu’ , pe noi
Singuri si plini de nevoi..?
Jale mare, ceasu rau,
Ne-om usca de doru tau…!
PS/Pupa=te=ar virus pa tine
Io –ti zac den prietenie…

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Prietenia-jelanie

  1. psi zice:

    poríe de râs de luni dimineaţa! 😀

  2. Pingback: “Mi-e prieten ”Platon ”, dar mai prieten mi-e adevarul. “ « Dictatura justitiei

  3. „Cui ne lasi, acu’ , pe noi
    Singuri si plini de nevoi..? ”
    Nu te necăji așa tare Virusache, are Pontănel grijă de noi. Cu bunicuța Iliescu.

  4. gabi8154 zice:

    D-apoi, vad ca Nuti asta e retrasa, si nu prea! Vreau sa apuc clipa cand nu o sa mai aud de ea! Sper ca nu cer imposibilu’! 🙂

  5. Teo Negură zice:

    Hahaha, ce tare e caricatura :))) Nuti cred ca si sirena si-ar dori sa fie, de-ar putea sa guverneze broastele 😀 Naiba sa-i ia, ca mi-s satul de toti, sincer 😀

  6. incaunipocrit zice:

    Reblogged this on ATA MOTEK.

  7. Alex zice:

    Ha, ha! Cu adevărat o porţie bună de râs! Chiar dacă realitatea este de ….râsu’-plânsu’.

    O săptămână bună, nene Viruse! 🙂

Lasă un răspuns

