Prea multa liniste…

… pentru unii , da’ la mine-n casa , nu-i … Ieri , cand sa-mi verific in sufragerie neste accesorii pentru lanseta , sa-mi fac cruce , nu alta…Wilson , la calculator, cu bandana multifunction pa cap, conectat la webcam..Era online , cu aia da la muzeu…Cand m-a vazut , macar a avut bunu’ simt si s-a deconectat..Da’ , nici asa , nene..Dragoste , dragoste , dar marturiseste-te , nu tine-n tine da zabauc…Ca , de nu dam da el, dreac stia ce mestereste el , cand e singur…L-am vazut io , ca-i cam tras la coccis si occipital , ca nu mai are pofta da mancare si are somnu’ dereglat ( Delayed Sleep Phase Syndrome , ca sa zic asa )…Ziceam , ca-i de la astenia da primavara..Nu banuiam , ca i-a luat aia mintile in halu asta…I-a scris si-o poezea , den emotie a uitat hartia pa masa de la calculator…O reproduc…
Ochii tai…
Frumoasele orbite ,
Ce-mi lumineaza cararuia,
Scheletului fiintei mele…
Cand ma privesti sagalnic ,
Pe data , devin dornic
Si-ti daruiesc prinosu ’ ,
Esenta mea , chiar osu ’ …
Parul tau…
Matase abisala ,
Ravasirea rasuflarii mele,
Inmiresmata petala ,
Ce ma-npinge la rele…
Femurul tau…
Gratia felinei , ramasa far de piele ,
Ce straluceste-n noapte ,
Precum roiu’ de stele…
Rasfrangerea ispitei , atunci cand vine seara,
Ma-nmarmuresti pe mine, cu tente de Carara..
Ps / Bai , frate , ce-o fi vazut la cazatura aia , ca nici par n-are, e cu peruca … Ziceti si dumneavoastra , cine greseste?

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Prea multa liniste…

  1. almanahe zice:

    greşeşte mai…muţa! :))
    hai, că parcă ne-am vorbit!

  2. Pingback: Provocarea-Prea multa liniste « Cataratorii

  3. psi zice:

    😆 graţia felinei rămasă făr de piele! 😆 😆
    virusache, n-ai pic de romantism şi înţelegere faţă de bietu wilson! săracu! poate-şi ia câmpii, atunci să te văd!

  4. redsky2010 zice:

    dragostea e oarba, vad ca muta nu e, versifica de te baga-n boala 😆

  5. Pingback: Prea multă linişte « Idei Înghesuite

  6. scorpio72 zice:

    :)) bey…cred ca a avut o fantezie cu locul unde trebuiau sa fie taztzele….

  7. genovevadans zice:

    :))) E clar, cand mi-e prea multa liniste, vin aici sa rad…foarte tare

  8. Georgiana zice:

    :)))))))) îi zburdă și lui hormonii, semn că vine primăvara 😀

  9. Pingback: Prea multă linişte… « Mustăţi lungi, gheare lungi

  10. Pingback: Prea multă linişte | Cioburi de chihlimbar

Lasă un răspuns

