Si ciorba de burta…

La mobile , nu vorbiti,
De vreti ceva sa prajiti,
Ca, ca mine voi patiti…
Nu prajii, fu treaba scurta,
Incalzii ciorba da burta…
C-avusei , ceva ragaz
Si-o pusei pa aragaz…
Puteam s-o var, ca am unde,
La cuptor, la microunde..
Da’, vrusei io , ca-s juvete,
Sa fiarba pe indelete..
Cand era pa la jumate,
Ma suna unu , mah , frate…
Iar mobilu’ , fu sa fie,
Tomite-n sufragerie..
Cand era vorba sprintara,
Simtii , ceva fum , la nara…
Dadui fuga, mintenas,
Si privii in sufertas..
Ma uitai, ca natafleata:
Burta fripta , cu verdeata…
Se zbarcise, tare, tare,
Ca curu’ lu taica mare..
Asa-mi fu mie sortit,
Mai trasai si-un dracuit…

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Si ciorba de burta…

  1. Neveu (google) zice:

    Lasa burta, maestre si hai sa dam la peste!

    http://www.arkive.org/osprey/pandion-haliaetus/video-00.html

  2. rokssana zice:

    bravo…mare mester esti 🙂

  3. Ți-am mai zis că mi-ești văr bun ? Eu când stau să navighez pe net găsesc cratița făcută scrum.

  4. incaunipocrit zice:

    Reblogged this on ATA MOTEK.

  5. Alex zice:

    Ha, ha! Credeam că numai eu am păţit-o! Ultima oară, acum două zile, am făcut seminţe prăjite. De fapt le-am ars, uitându-le în cuptor, până am umplut casa de fum! 😀

    Ce am mai râs la comparaţia cu…”curu’ lu taica mare”! Să tot mănânci…zbârcitura! 😀

    Seara bună, nene Viruse!

Lasă un răspuns

