Vasileeeeee….

Temas (e un fotbalist, Tamas)) in acareturile tale, in causugiurile (fairestoun) da la masinile proprietate si-n creieru tau da zalud…Bai, io nu vreu sa-ti vaz tie grupu sanitar, chiar de-i incrustat cu swarovski, tine-l pentru tine, Vasile, nu-l afisa pa iutub…Vasileeee, facusi maramuresenii da ras si aia-s oameni cu dibla normala…M-auzi, Vasile, sau esti dus? Imi stricasi ziua, ten-gat(o specie da peste)! Si-n blid! Vasileeee , du-te, vere ….Iti spune un oltean (carcotas? ) den Arizona – Banie..Ma duc, sa cant la muzicuta..! Se-aude , Vasile ? Ptiuuuu!Geaba, spectacolul merge mai departe, nais portret, nais granit evriting, in spatele casii…

Uite, ten-gatu’

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Vasileeeeee….

  1. incaunipocrit zice:

    Reblogged this on ATA MOTEK.

  2. Vasileee, sa fie modesti prostii , ca au de ce…nu-i asa ?;)

  3. almanahe zice:

    „am luat maşina că mi-o plăcut culoarea!” =))

  4. Şi când văziu frumuşaţa ceia de peştoi înotând în apă, mi-a gâdilat nările o aromă de borş cu peşte şi leuştean proaspăt, de era gata -gata să mă apuc să fac şi mămăligă!

  5. Teo Negură zice:

    O vorba de-asta-i ca stranutul: trece repede si la sfarsit ramai cu mucii-n gura 😉

  6. psi zice:

    unde-o găsişi virusache? 😆

  7. Cârcotaşu zice:

    Bey, Virusache, bey, da’ cu peştele ce-avuşi bre? Io zic că-i ‘lîngât, că nu mă fă… La ăla de-l puseşi acolo uită-te singur!

  8. silavaracald zice:

    Eu m-am uitat cu plăcere la filmulețul ăsta. Trecând peste amestecul de limbi folosit și anumite gusturi îndoielnice, în casa aia e multă muncă și dăruire. Omul ăsta e fericit cu ce are acum și cred că are și motive. Bravo lui!

    • Doctoresa si io ma bucur, cand aud de un roman care s-a realizat peste garla ,prin munca cinstita.Da’ asta e taticu strangatorilor, parvenitu parvenitilor, ingineru doctorilor, printesa reginelor..D-aia, nu-mi place despre el…si nici n-as dori sa fiu ca el, indiferent de starea mea materiala ..In rest, sa fie sanatos si sa adune in continuare..
      „Actul depozitării presupune o forma de anxietate, de paranoia. Atunci când integritatea bazinului genetic e compromisă, unele păsări ajung să colecteze obiecte excesiv, compulsiv, de multe ori cu utilitate redusă. . Contemplarea unui astfel de „beci” al firii conferă o reasigurare, o domolire a temerii că vine o zi de iad când nu vei mai fi”. Sau
      „”Banul, în sine, e o bucată de hârtie, dar şi o formă de promisiune, e o cheie către sursa care l-a emis, anume că în schimbul luii vei primi ceva. Colecţionarii de bani nu au – posibil – încredere că vor primi ceva şi-atunci tot aduna”

Lasă un răspuns

