Pe margine , in mijloc

Pe margine te hlizesti,
La intrare, chicotesti..
In mijloc, e necuratu’,
Ca acolo dai de dreacu..
D-asta-i bine pa la bloc,
Imi vine sa sar, sa joc….
Bunaoara, sa explic
Si-o fac , far’ da siretlic….
Imi e drag, cand urc pe scari
Si simt miros de jumari..
Cand adorm si-i cer cu stele
Si cainii doinesc a jele….
Uit de toate, da belele,
Daca-n eter curg manele..
Cand boxele suna plin,
Sufletelu’ mi-l alin…
Mai mi-e drag si-s plin de har,
Cand vecinii fac gratar,
Mai hacana de trotuar…
Atunci imi ies rimele,
Ma strapung prajelile….
Cum sa nu fiu fericit,
Cand nu e curent la lift?
Imi place sa urc la bloc,
Sa-mi tocesc pantofu-n toc…
Iubesc blocu’, la el tin,
Nu tu curte, nu tu chin…
ps/ Si grataru si jumara,
Is bune, infoaie nara..
Da’, luati-le-n sufertas
Si ardeti-o pa imas…

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Pe margine , in mijloc

  1. Pingback: Pe margine, în mijloc « Tiberiuorasanu's Blog

  2. Pingback: Provocarea-Pe margine,in mijloc « Cataratorii

  3. Pingback: Pe margine, la mijloc « Almanahe's Weblog

  4. psi zice:

    😆 virusache, virusache… aşa zic şi io. sufertaş de bune maniere!

  5. almanahe zice:

    foaie fină de grăsime,
    ştiu ce vrei să zici, mai fine:
    ca la bloc, la casă nu-i!
    scot grătaru'( da’-n balcon), fac un pui
    ca să ştie şi vecinii ce-am gătit…
    nu numai câinii.
    Pofticioşi, nevoie mare
    ei(nu câinii) capetele-şi scot pe geam,
    de la 1 p ân’ la 4′
    eu le-arunc câte-un ciolan.
    Muzica ne ameţeşte
    dăm cu toţii din burice.
    să se-aşeze carnea bine.
    după masă, curge miere
    blocul stă ca să pleznească,
    iote, ăst furtun de bere,
    ia-l la tine, măi vecine
    „să ne simtem toţi mai bine!”

  6. cita zice:

    vai de noi. Am desfiintat mahalalele pe orizontala si le-am repus pe verticala! Asta ca tot e vorba de margini si mijloace :)!
    Mi-a placut, mi-am descretit fruntea chiar daca e haz de necaz! 🙂

  7. tibi zice:

    Viaţa la bloc, file de poveste. O zi minunată, WW! 🙂

  8. nu mai inteleg nimic din
    ce lume m-am gonit….
    stau pe margini si privesc
    cum sa fac sa v-aminesc ,
    ca m-am tot hlizit la voi –
    si mi-am luat un car cu boi ,
    nu pictura din povesti ci un Andries de mult-
    ce m-a facut sa ma mut…

  9. redsky2010 zice:

    ca bine le mai zici, mai,maaaaaaiiiii!! stai asa ca vine iar vara si o punem iar de-un grtarel sa moare nasul vecinilor. sa mai bem un paharel sa ne veselim nitel! 🙂

  10. Pingback: Pe margine, pe mijloc « Abisuri

  11. Of! Niște jumări cu ouă zău dacă mi-ar strica.

  12. Pingback: Pe margine, în mijloc « Dictatura justitiei

  13. Pingback: Pe margine, în mijloc « Link-Ping

  14. Pingback: Pe margine, în mijloc | VERONICISME

Lasă un răspuns

