Duzina de cuvinte-Aeroclub

Cand iti scade productia de bostan (n-ai idei) scrii alte alea.Deci, o iei pa aratura, cum o iau eu acu.Prin urmare, astept cu /infrigurare/ sa vad , daca- mi inregistreaza astia ideea la OSIM..Dupa aia, imi pun /cenusa/-n cap,..Ce atata munca si responsabilitati? Ce atata pescuiala?
Am trimis documentatia la Autoritatea Aeronautica Civila .Recurg la /troc/, ung osia, se aproba pan la urma.Mai ales, ca-s vremuri de restriste, e criza si, prin a mea initiativa, /concomitent/, creez si noi locuri de munca.Am realizat un hibrid, ceva intre bugetar si privat, la doua capete, adica.Voi infiinta un Aeroclub de Asociatie de locatari (i-am gasit si nume-”Care pe unde apuca”) cu activitati in domeniu : pilotaj la joasa inaltime, instructori de zbor, parasutism in teren /arid/ si neimpadurit.Poate parea /intempestiva/treaba, dar sa detaliez o leaca.Se decoleaza cu sindrile tunate (le-am comandat la un tamplar cu experienta, sunt in grafic) de pe planseul blocului, de la etajul patru..In zbor planat si fara /turbulente/.Avem 30 buc.tip low cost, trase la rindea.Culoarele de zbor , la alegere.Cei selectati pentru pilotaj sunt, cu precadere, barbati sau femei in prag de pensionare (bagam 80% cu prioritate din ultimele trei luni la calculul pensiei- le-am spart /arcada/bugetarilor).. Pentru parasutisti, dispunem da suport logistic : cearsafuri coton 100% dezinfectate saptamanal la /etuva/omologata.In plus, in caz da /balans/, am prevazut la suspante un saculet cu /silitra/, folosit pentru stabilizare si localizare (se aprinde fitilu anexat). Salturile (orgasm garantat) , la fel, tot de la patru, neaparat cu casca da motociclist.Calculul pensiei, idem piloti.Si fara spagi pa/tipsie/, ca doar eu semnez…Apropos de eu.Io voi fi director de aeroclub, instructor pilotaj , parasutism si in consiliul de administratie, ca de-aia-s sef.Veniturile mele vor fi (ramane-ntre noi) cu multe zerouri (DNA-ule , m-auzi?)…Ce sindrila mea si-a legii personalului navigant!ps/Nu’s ce functie sa-i dau lu Wilson in organigrama…?!?
Scheme de inceput
Pentru cunoscatori : schema parasutei deschise(4),nedeschise(1) si-a saculetului cu silitra(5)

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

39 de răspunsuri la Duzina de cuvinte-Aeroclub

  1. Pingback: psi-words » duzina de cuvinte- plânsul iernii

  2. Pingback: Duzina de cuvinte – DIANA « Tiberiuorasanu's Blog

  3. Pingback: Duzina de cuvinte – Delir | VERONICISME

  4. Marian S zice:

    Bon. Acuma pune şi schema paraşutistului care intră în paraşută.
    Mă gândeam şi io… 🙂

  5. psi zice:

    aeroclubul ăsta nu ar fi, economic vorbind, mai eficient la nivel de parlament? doar întreb… 😀 că tot vin alegerile şi dezlegerile…

  6. redsky2010 zice:

    asta pentru multiplicarea activitatilor pensionarilor fara hobby sau pentru beneficiul tau personal??? si tu brutus??? 😀

  7. Pingback: Duzina de cuvinte: Crampeie de viata | Redsky2010's Blog

  8. Pingback: Duzina de cuvinte – Amorul vrajitor « genovevadans

  9. Pingback: Etuva (*) « Abisuri

  10. Pingback: Duzina de cuvinte: Ed. Dantes « My virtual Outback

  11. almanahe zice:

    Asociaţia Aerienilor nr. 101…ce fain sună; fondul de rulment? Îl dublăm? O să aibă şi asigurĂtorii de treabă…bună treabă, voinice!

  12. Pingback: Păpuşa(actul III) « Almanahe's Weblog

  13. Lolita zice:

    M-a amuzat teribil textul! O reala placere! Multumesc! 🙂
    Te invit si la mine cand ai timp!
    http://lolitamyinnerthoughts.blogspot.com/2012/02/duzina-de-cuvinte-2-o-zi-potrivita.html

  14. Pingback: Duzina de cuvinte : Un popor măcinat de ură « Dictatura justitiei

  15. Pingback: Duzina de cuvinte – o mână de ajutor | Cioburi de chihlimbar

  16. Doamne, Doamne ! Se vede că ești oltean sadea !
    Pe la 12 ani și eu visam să fac un elicopter din lănteții din curte !

  17. silavaracald zice:

    Măi, am priceput din programul tău exact ce am înțeles din cel de guvernare unguresc și ungurenesc, deci, ai sprijinul meu, ce șindrila mea! 😀

  18. Deja mă ruşinez să-mi dau cu părerea a ce seamănă desenele tale. Mai ales primul :)))))))

  19. Pingback: Duzina de cuvinte 4 – Bătrânul « vantdetoamna

  20. Alex zice:

    Ha, ha! Dar ai idei măreţe, nu glumă! Cu paraşutele…nu cred să fie vreo problemă! 😀
    O duminică frumoasă!

  21. Pingback: STOP A.C.T.A.!!!Singurul loc liber din lume,internetul,poate disparea!!! « O viata mai buna!

  22. Asa care va sa zica, gura leului, floarea soarelui- au ajuns si astea parasute! 🙂 🙂 🙂

  23. incaunipocrit zice:

    Reblogged this on MOTEK.

Lasă un răspuns

