Judecata

Draga Mosule, stiu ca n-ai avut timp da mine..Acu, ca trecu Craciunu, ma gandii , ca un bun crestin ce sunt, sa-mi dai si mie den sacu tau ceva.. Dragu meu Mos, te anunt ca n-am cazut pe ganduri, nici in sant, nici in pacat.In capu’ meu plesuv a adiat vant da primavara in sistem cu contur ticalosit, chiar si acu’, dupe sfantu’ Craciun.. Sorbi-ti-as caimacu’ tau, trai-ti-ar famelia de spiridusi a lu matale, acu si pururea…!
-Sasiul meu, carliontatul Mosului, am vorbit cu spiridusii si mi-au raportat, ca nu prea ai fost cuminte anu’ ce trecu.Grija mandatului te-a cocosat da tot.Te-au supt necazurile, Boc, Stolojean, USL-eu, craiasa Udrea, mitingurile…M-am sfatuit cu renu’ si am hotarat: ti-oi da den caimacu’ meu o gura si pe Udrea inca o data.C-am auzit, ca-i prima turizda a tarii tale…
-Mosule, poti sa-mi fii tata,
Asta-i sfanta judecata ?
Zau, m-apuca, cateodata,
Sa ma frig in ea de soarta…
M-am cam saturat de bai,
Printre zeci de ciocalai,
De scandaluri la palat,
Stii, matale, unde bat…
Acuma, fara de gluma,
Imi vine sa tip la luna…
Oi mai trage-o narghilea
Si iti spui dorinta mea…
Io as vrea, ca-s cam statut,
N-am mai dat da mult .utut,
Sa mai schimb cel asternut…
Asta e , te plictisesti
Cand doar una giugiulesti..
Da’, acu-ncepe calvaru’,
Nu-mi mai mere, taica, caru’…
Rotile mi s-au sleit,
Iar huluba s-a blegit…
Nu se mai face chetroi,
Nici cu blonda den Plescoi…
Mai da-l reacu, da serai
La Elena Cecurai…
-OhoHoo , sa-ti spun, crestine,
Al meu inca mere bine..
Io te vad ca esti confuz,
Nu-ti dau dar un matauz..
Mai ai si privirea sue,
Vin la Mosu, ca-ti da.. UE !
PS/Uniune Europeana, mai, la ce va gandirati?

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Judecata

  1. Pingback: psi-words » judecata

  2. Pingback: Judecata « Tiberiuorasanu's Blog

  3. Cita zice:

    🙂 🙂 🙂 Rasei si in dimineata asta!

  4. Nea Costache zice:

    Virusache, nu-ti dau lectii,
    Dar… nu cred c-o scoli cu frectii!
    Tu esti tanar preten bun,
    Nu batran ca Mos Craciun!

  5. psi zice:

    la uniunea ioropiană ne gândirăm… desigur. 😀

  6. Pingback: Huluban alex | Moneymaketonli

  7. redsky2010 zice:

    mai ce versuri pline de candoa…pardon,culoare pe acilisea! 😀

  8. Pingback: Judecata | Redsky2010's Blog

  9. Pingback: Elucubraţii – Oyoja Onuk « Link-Ping

  10. Mi-a placut aia cu Elena Cecurai! Apropo, nu ne-o ia UE?, ca m-am cam saturat de fatza ei! 🙂

  11. Ce amabil Moş Crăciun!
    Mi se pare mult prea bun!
    Doar că se dedă la fapte
    De morală condamnate.
    Are totuşi şi o scuză:
    Cititorii se amuză!

  12. Pingback: Poşta electronică – 4 – Un Om cu Judecată | Cioburi de chihlimbar

  13. Pingback: Judecată… « BLOG D'AGATHA

  14. Pingback: “Rugaciunea unui judecator “ « Dictatura justitiei

  15. „Asta e , te plictisesti
    Cand doar una giugiulesti ”

    N-are acces aceea ” una ” la net ?
    Nu vede ce „judecată ” vrei ?

  16. Pingback: Judecata « Abisuri

  17. dagatha zice:

    ia uite, domnule, cu cine se ia în…piept Virusache! Ntz ntz ntz!
    Să nu plângi la anul dacă Moșu întârzie 😀

  18. Pingback: Judecata umbrei « vantdetoamna

  19. Georgiana zice:

    La mulți ani, Șilavarăcald! 😛

Lasă un răspuns

