Sotron

Mi se falfaie-n bulan,
Frunza implineste-un an…
Fie lumea cat da rea,
Ma doare in fibra mea…

Si sa nu-mi plangeti da mila,
Ca ma ud la clorofila…
Frunza mea-i far da perdea,
Da-m-as in verdeata mea…

Ete, ca facui si anu’ ,
Ma poleniza Traianu’…
Si-mi dadu nectar la chil,
Pupa-l-as io la pistil…

Mi-o puse ca la sotron,
Ma carmi la eleron,
Pa la ultima agapa,
Dadui eject la supapa..

Cre ca nu se ofileste,
Ca m-alinta si-mi prieste..
Frunza mea-i cu seva dulce,
Duce-m-as si m-as tot duce..…

Ce tot sar, cu gura-n Piata,
Ca a mea e toata creata…??????
Mi-au spus ei, ca o vor rasa,
Asta-i barbarie crasa..

Acest articol a fost publicat în Politichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Sotron

  1. Să înțeleg că ești în Piață ?

  2. Pingback: psi-words » şotron

  3. Pingback: Şotron « Almanahe's Weblog

  4. Pingback: Şotron « Tiberiuorasanu's Blog

  5. cita zice:

    Domle, eu nu stiu de unde le scoti dar de cate ori te citesc imi amintesc de un prieten al familiei mele care de cate ori era invitat la noi statea in picioare, privea pe fiecare si apoi… facea niste catrene de toata frumusetea. Abia il asteptam!

  6. almanahe zice:

    cu banana-n priză
    mai punem de-o criză!

  7. Pingback: Ce spun ei, ce spunem noi « • Gabriela Elena •

  8. tibi zice:

    De cîte ori te citesc, îmi aduc aminte de o vorbă celebră din popor: foaie verde de dai n-ai, unde pui nu mai găseşti. 🙂

  9. psi zice:

    😆 😆 😆
    măi virusache, eleron? să moară calu! ihaaa….

  10. Pingback: sotron

  11. Se pare ca acest post mai slobod a creat unele reactii acide, care au inrosit turnesolul…Nu aici pe blog (ca aci ,e bucataria mea frantuzeasca), in spatiul extraterestru..Nu ma intrebati unde, ca pierdui ciclotronu Chiar asa -i de decoltat ,cu tivu neapretat?Incurcate-s caile ..

  12. Pingback: Șotron « BLOG D'AGATHA

  13. Pingback: ȘOTRON și Părculețe în păduri ! « Dictatura justitiei

  14. Clorofila are legătură cu pantalonii de fâș din întâmplarea cu peștele, iapa și fuga?

  15. BlueRiver zice:

    „Si sa nu-mi plangeti da mila,
    Ca ma ud la clorofila…
    Frunza mea-i far da perdea,
    Da-m-as in verdeata mea…”
    virusache, aici as corecta nitel la ultimul vers… as fi scris asa: „Da-m-as in verdeata ta…”

  16. Pingback: Şotron [întârziat] | Cioburi de chihlimbar

  17. shogunu' zice:

    Auzi, bre??? Matale eşti zdravăn??? Io întreb, io răspund… NU!!! Ce bagi, bre, banana-n priză?!?!?! Că se curentează…. 😆
    Banzai!

  18. Pingback: sotron « Rokssana's Blog

  19. rokssana zice:

    e decoltat, e decoltat…da’ cum ar fi fost sa fie decent? 🙂 trist si nu e genul tau…ne place asa decoltat si inteligent in acelasi timp….

  20. Ce-i ala… eleron? Ca in rest, am inteles despre ce-i vorba! 🙂

  21. incaunipocrit zice:

    Reblogged this on Basil Wheel.

  22. Pingback: Ce să aştept? « • Gabriela Elena •

  23. Pingback: clubul psi

Lasă un răspuns

