Daruri

Azi, ce ..la mea, e ziua mea de lectura, sa-mi fac un dar.Ia s- arunc o privire prin rafturile bibliotecii..Asaaaa..P-asta cu matusa Tamara am citit-o, nu mai e de actualitate.Bai, sa-mi bag, nu gasesc bestseller-ul cu flota.. Si doar ultima data am legat-o in piele.Nu stiu, cand caut clasicu’ meu preferat, ma apuca tot timpu’ o stare emotionala.Ca si-acum, uite, trebuie sa ma bas neaparat..Cum ..la mea, intotdeauna cand ma basesc , gasesc cartea? Ia sa-i dau un telefon maestrului , sa-i cer parerea…
-Alo, maestre ? Scuzati-ma ca va deranjez, stiu ca sunteti ocupat cu baile, vreau sa ma lamuriti cu o problema!
-Ce problema? Sa nu-mi zici , ca ti s-a varsat paharu cu apa da pa torpedo, cand cu inaugurarea la Arad…
-Nu sefu’, nici o picatura, altceva m-apasa!
De ce, cand cat in biblioteca autoru’ meu preferat, pe d-voastra, m-apuca o ploaie de basini?
-Cand ai mancat, mah, ultima data fasole? Ca sigur, d-acolo-ti vine!
-Vai, maestre, se poate? O fi ea mancare romaneasca traditionala si suntem in post , da ‘ nu fac exces.Stiti d-voastra, dacat alimente da import, mai bine o oala de fasui autohton, cum bine ne-ati invatat…N-are nici E-uri, e organic food si-mi da energie la asumari de raspunderi.Ma scuzati, da, ete, imi veni iar..Se aude-n telefon?
-Nu se-aude, fi-ti-ar basinile ale reac, da’ hai sa-ti raspund la intrebare..De fapt, am incercat si io , metoda da roade..Cand cauti cartea mea, nu te mai gandi la mine , ca d-aia te apuca pantecaraia, te emotionezi.Ia-ti un reper nasol, stii tu, un Crin, un FMI, o greva, o marire, un ziarist, gasesti, ai da unde …Sa vezi , ca te “ taie” imediat si poti cauta in liniste.. Ma urmaresti?
-Va urmaresc, eu v-am urmarit intotdeauna, doar sunt elevu’ d-voastra cel mai ascultator..
-Hai gata , ca am treaba..Ma suna astia de la DNA..Sa -mi zici , dupa experiment.Si mai schimba reac si tu..In loc da fasole, incearca si-o mazare, o varza..ca-s tot autohtone si baloneaza mai putin…

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Daruri

  1. Pingback: Glossă (Daruri pentru Mâine) « VeroVers

  2. Cita zice:

    apoteotic, ca sa zic asa! :))

  3. Pingback: Daruri pentru maine « Tiberiuorasanu's Blog

  4. redsky2010 zice:

    si alea baloneaza la fel, cred ca subiectul e de vina!

  5. Pingback: Daruri pentru maine | Redsky2010's Blog

  6. Pingback: psi-words » daruri pentru mâine

  7. psi zice:

    mie îmi place rochia… am să fur modelu pen revelion! 🙂 e model autohton nu?

  8. Pingback: daruri pentru mâine- în dar, căută(to)rilor de luni… « Almanahe's Weblog

  9. almanahe zice:

    să ştii că m-ai indus în eroare, credeam că băşescu îl suna pe carterescu, să-l întrebe de Le vânt…da’ m-am edificat privind the pictures…I got the…http://www.youtube.com/watch?v=As8rmvtdFBo

  10. Pingback: daruri pentru maine « Rokssana's Blog

  11. rokssana zice:

    intr-o zi ma vor gasi lesinata de ras ….de unde le scoti , mai ? 🙂

  12. Pingback: daruri pentru maine

  13. Călin zice:

    ioi, că drag mai mi-i, lovi-l-ar ghezăşu în moalele capului (ghezăş – tren). pe care din ei nici nu mai contează, dar de preferat pe amîndoi 🙂

  14. BlueRiver zice:

    virusache, opreste fulgii aia ca-i ninge Bocanitzei pe sub rochie =))

  15. Bine că n-a mai apucat Marilyn Monroe să-l vadă de boculinul vârât în rochia ei, c-o apuca apoplexia ! Diferenţa este că la Marilyn rochia se ridica din cauza curentului de aer, în poza ta cred că i se trage de la fasolea de-ai tot pomenit-o !

  16. silavaracald zice:

    Îți cam dai aere, bag sama! :))

  17. Pingback: Întâmplare adevărată « Gabriela Elena

  18. Pingback: Sărbătoare la Viflaim(I) « Almanahe's Weblog

  19. Pingback: topul celor mai frumoase cîntece de Crăciun – semifinala 2 « Colţu' cu muzică

  20. Pingback: Miercurea în imagini. 60 de ani la Palat « Mirela Pete. Blog

  21. Pingback: Inspirație « Gabriela Elena

  22. Teo Negură zice:

    Nu stiu daca mai apuc zilele astea sa ajung pe aici ori daca mai postezi ceva, asa ca iti urez de pe acum sarbatori faine, cu zambetul larg si sanatate multa! Craciun fericit!

  23. shogunu' zice:

    Noi nu sîntem normali…
    Tot un refren „oltenesc” 😆
    Banzai!

  24. Georgiana zice:

    Sărbători fericite. Virusache!
    ai grijă la porcării… că după un post așa lung…. 😛

  25. Pingback: Crăciun luminos ! « Mirela Pete. Blog

  26. Pingback: Atingerile | Oborul Fantezii

Lasă un răspuns

