Adevarul si urmarea lui

Cica s-ar fi descoperit, ca omul are o placere nebuna de a manca …gogosi.Se spune, ca am fi chiar programati sa ne placa gogosile…Daca-i oferi unei persoane o gogoasa, creierul incepe activitatea febrila de a cauta placeri, e activat..S-ar fi facut si un experiment.S-a pus pe o tava o surubelnita si o gogoasa.Testatii au fost imediat catalogati cu o intensa activare a centrilor nervosi, iar creierul lor a ajuns chiar la ..surmenare. S-ar parea ca ” raufacatorul ” e un sistem numit… limbic(cu m si cu b :))) care da alerta de foame si extra -placeri.Asa o fi..daca-l activam, bineinteles…Extrapoland , noi mancam gogosi de zeci de ani…Ragaim de-atatea gogosi..Ni se servesc zilnic, din sculare, pana-n culcare..De catre alesi , ziaristi etc Acum, ce dreac sa faci…Si maestrilor ziaristi li se mai scoala de-o -nfuriata, cu zahar sau nu…Chiar daca-i gogonata….De alesi, nu mai vorbesc..Au deschis ..gogoserie
////////////////////
Urmarea …

Banu’ e ochiu la drac,
Ia sa vad ce am in geac?
Ma uitai , asa, da proba,
Gasii prafu’ da pa toba…
Iar ma mai uitai o data,
Ca aveam sa fac o plata,
Privii fundu’ geacului,
Gasii lula calului…
Nu se poate, sa mai cat,
Chiar pe toti sa-i fi gatat?
Scormonii mai infocat,
Gasii motzu la rahat…
Nu ma las, nici de al reacu,
Pana nu golesc tot geacu’…
Rascolii prin ale zoaie,
Gasii pielea de pe oaie..
Asa oi fi io ursit,
Sa am geacu’ ravasit…
Las’ ca-mi umple geacu’ Bocu,
Mi-oi gasii-n final si… flocu’..

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

46 de răspunsuri la Adevarul si urmarea lui

  1. Pingback: Adevărul e că m-am săturat de atâta minciună « Dictatura justitiei

  2. Pingback: psi-words » adevărul

  3. Adevărat și ce-ai spus tu, vorba rabinului din poveste.

  4. redsky2010 zice:

    pai ce sa-ti urez? succes la gasit una alta 😀

  5. Pingback: Adevarul | Redsky2010's Blog

  6. BlueRiver zice:

    virusache, eu primi fluturasul de salariu… e atat de mic, ca nu vad nici daca mai e salariu pe el =))

  7. Pingback: Type L-O-V-E! ( Life in Pictures 2) « Gabriela Elena

  8. cita zice:

    🙂 🙂 🙂 Ai o rima… intr-un mare fel! bravo! Mi-a placut f.mult!

  9. psi zice:

    ca de obicei, virusache, ca de obicei ești inspirat și mă „nervezi” că ai dreptate. am citit și că vei rări postările pe temele noastre și te înțeleg. e decizia ta, o respect şi te voi citi mai departe, la fel.
    să fii bine.

  10. Ce te faci când gogoașa iese gata înfuriată??

  11. Georgiana zice:

    Adevărul e că un floc din ăla ca-n imaginea ceia, mi-aș dori și eu 😀 pe limbă direct! hihihihi

  12. eu zic să mai scormoni prin jur
    şi-ai să găseşti şi apa din ciur 😀

  13. Pingback: Verticalitatea adevarului interior « Abisuri

  14. Gogoșile cine le-a făcut ? Că tare mai sunt frumoase !

  15. Teo Negură zice:

    Unde dracu le gasesti, ma Viruscahe? M-am prapadit de ras cand am vazut eticheta :))
    In rest, ma, recunosc cu mana pe inima, si mie-mi plac gogosile, da alea asa, ca-n poza, nu alea cat fundul babei Veta 😉

  16. eldur zice:

    băi ce poftă mi-aţi făcut

  17. Pingback: Gabriela Elena vă mulţumeşte « Gabriela Elena

  18. Pingback: What Is The CISS And How Does It Work ?With CISS you can enrich yourself! « Popateapa's Blog

  19. Alex zice:

    Ha, ha! Poveste grea că „căutările” astea!
    M-ai dat gata cu găgoşile din poză. Exact aşa făcea bunica mea şi mâncam pe săturate.
    Cât priveşte vinul… ai gusturi rafinate, nu glumă! 😀
    Numai bine!

  20. silavaracald zice:

    Măi, în geacul meu, de fo câteeva zile, nici măcar floc de-ăla nu găsesc… 😦

  21. Pingback: Viata este ca o cească de ceai (Poveste parfumata) « Gabriela Elena

  22. Sincer, de cand locuiesc in Irlanda, mi-e asa un dor de niste gogosi… As manca una, si cu ochii! 🙂 🙂 🙂

  23. Ce gogoşi apetisante!
    Cum să nu fie mâncate?
    N-ai un loc vacant la masă?
    Vin eu, că nu-s mofturoasă!!!!

  24. george zice:

    Foarte adevarat ce spui tu acolo….

  25. Pingback: What Is The CISS And How Does It Work ?CISS has solved my situation! I will not argue with my wife! | OLTENITA LIVE

  26. Pingback: “8 Tips On How To Buy A Printer!” Enrich yourself using CISS products, listening to their advice « Popateapa's Blog

Lasă un răspuns

