Prima intalnire..hibernala

Ma gandii, voiesc sa spun,
Ce-mi aduce Mos Craciun..
O avea peticit sacu’ ,
Or s-a dus reacu caimacu’…?

Calculai, facui socoata,
Sa vaz din geac ce-o sa scoata…
Dupa adunarea mea,
La total dadu asa:

Cata Santa sub cojoace
Si-si gasi chita da floace..
Mai un Merry Cristma’s , doua,
Dadu Mosu’ si da oua..

“-Mosule, cand ma-ntalnesti,
Cu d-astea ma pricopsesti? “

“-Lasa, taica, c-ai noroace,
Nu-mi gasesc lula si ..pace!
Dupa fisa postului,
Ti-o da renu’ pa a lui..! ”

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

42 de răspunsuri la Prima intalnire..hibernala

  1. Pingback: prima intalnire « Rokssana's Blog

  2. Vero zice:

    Mă întreb cum ar arăta aceste daruri agăţate într-un brăduţ împodobit, la loc de cinste 😆

  3. Pingback: O primă întâlnire… din Râpa Amăgirilor (2) « Link-Ping

  4. Pingback: Prima întâlnire « My virtual Outback

  5. psi zice:

    ioooi! da mai vine moş crăciun? pe roată, frate, pe cauciucul ăl de se scumpii! 😦

  6. redsky2010 zice:

    😆 iata zambetul care-l cautam azi! hai sa traiesti vv-ule! fara tine ar depresa blogosfera!

  7. Pingback: psi-words » prima întâlnire

  8. Pingback: Prima întîlnire « Tiberiuorasanu's Blog

  9. BlueRiver zice:

    bine ca mi-ai adus aminte sa-i scriu mosului… sper sa nu mi-aduca un cur sau vreo lula =))

  10. scorpio72 zice:

    🙂 lasa-l frate in pace..sa mai ajunga si pe la noi…

  11. rokssana zice:

    zambesc …ca de obicei 🙂

  12. Dacă Moşul nu mai poate
    Poate sigur Baba lui
    Că-i o vorb-a ‘reacului
    Mă gândii acu’ s-o spui
    Cu bărbatul până poate
    Şi femeia pân’la moarte 😀

  13. Iar mă făcuşi să rîd.
    Ştie Miţa ce ştie: bărbatul cît poate iar femeia cît vrea! 🙂

  14. Pingback: Prima întâlnire… « BLOG D'AGATHA

  15. Pingback: Prima întâlnire « Dictatura justitiei

  16. Marian S zice:

    Sanie cu zurgălăi
    Frumoşi suuuuunt… cauciucii tăi,
    Hei,
    Dar mai frumoşi sunt ai mei
    Că-s de iarnă, dragii mei
    Şi aleargă pe alei,
    Hei!!!
    Când mă vede Moş Crăciun
    Moare de draci în ajun
    C-am gipanu` cel mai bun,
    Hei!
    Sania lui s-a tocit
    Şi de daruri s-a golit
    Că UE ne-a cam belit…
    Bueeei!

  17. ovidiu zice:

    virus, nu-i cam devreme sa-l astepti pe Mos Craciun?

  18. Cârcotaşu zice:

    Virusache, eşti fudul!
    Nimica nu-ţi e destul!
    Vrei şi lulă, vrei şi ouă,
    Băşina ne-ai dat-o nouă! 😯

  19. julia zice:

    Cu gindul la Mos Craciun? Cam devreme nene virus. Las’sa vina intii vrajitoarele, pe urma curcanul si de-abia la urma Mosu’. 🙂

  20. Teo Negură zice:

    Hehe, da vezi ce faci cu pipa renului, sa nu se confunde cu altceva :))

  21. Pingback: La bulivar | Vasile Roata

  22. Pingback: Al Di Meola. La Cluj! Să cânte M U Z I C A ! « Mirela Pete. Blog

  23. Neveu zice:

    Viruse, batu-te-ar vina
    Iar te tii numai de gume
    Faza insa, cu basina
    Unii-o merita, pe bune.

  24. Pingback: Prima intalnire « Abisuri

  25. Pingback: De labulivar | Vasile Roata

Lasă un răspuns

