Sedinta comuna

-Stimati colegi – incepu sa scoata bule presedintele Senatului, crapu sef – in urma verificarii prezentei in camerele reunite, sedinta poate incepe.Avem qvorum. Sunt prezenti majoritatea parlamentarilor partidului de guvernamant, inclusiv minoritatile nationale.Deci, putem incepe sedinta comuna.
-Dam cuvantul reprezentantului partidului de guvernamant, domnu’ Oglinda Crap.
-Stimati si onorati colegi,in perioada analizata, noi, crapii, am avut satisfactii, dar si nerealizari.La capitolul realizari, impreuna cu colegii mei, am reusit sa rupem un numar mare de fire, atat monofilament , cat si textile.La neimpliniri, putem remarca faptul ca o parte dintre noi au ajuns pe gratar..Dumnezeu sa-i binecuvanteze in ape linistite ! S-a creat astfel o mare instabilitate morala in randu’ nostru.Chiar doresc sa pastram un moment de reculegere in memoria lor…Fie-le apa usoara si boilesuri in gat!Si inca ceva..Sa se termine cu fraudele..! Nu mai suportam plasele, setcile si tot ce e neconform cu legile apelor si viata noastra pasnica.Ai reacu pelicani, cu gusa lor cu tot..
-Multumim, am consemnat cele spuse…Vai de solzu’ nostru si-al vostru ! Rusineee ! Deja imi pierd din solzi , de suparare..Dam cuvantul reprezentantului carasilor, domnu’ deputat Caras Gheorghe.
-In primul si-n primul rand, noi , carasii, ne-am saturat de discriminare fatisa..Pai, cum dom’ presedite? Dumneavoastra, crapii, aveti regim preferential , doar noi ajungem cu totii in juvelnice , nu se tine cont de numar.. Oricum, am facut deja contestatie la Curtea Constitutionala a mediului acvatic …Consideram asta, in contradictie cu legile baltilor.Ne-am saturat de postura de sacrificati, asta-i…
-Pai sunteti carasi, banuiesc ca d-asta…
Bine domn deputat, am luat la cunostinta, sper ca sit. d-voastra sa revina la normalitate, in stiuca ma-sii da treaba.

Apa devenise destul de incinsa, noroc cu bulele care mai atenuau fiebinteala iscata.
-Aloooo, domnu’ deputat Somn Ilie, va rog sa va treziti, suntem in sedinta comuna..! Cu ce proiect iesiti din unde?
-Domne presedinte, noi avem ce-avem cu mogulii apelor, d-aia dormim…Mai mult ziua si umblam de nebuni noaptea, cand nu e trafic…Perceptia noastra , la rame vorbind, ne duce cu gandu la frauda morala.Si nici apetenta sexuala nu mai avem, nu ni se mai scoala zgarciu..Ne vom pozitiona in opozitie, asta-i tot…
-Multumim domnu’ Somn Ilie, treceti la somn si zgarci intins!
Ultimul la cuvant este reprez.minoritatilor acvatice nationale , domnu Oblete Marin..Aveti cuvantul…
-Domnilor senatori si deputati, voi incepe mica mea prelegere prin a va multumi ca ne bagati in seama..Conform surselor noastre, noi trecem prin momente dificile. Suntem folositi ca momeli pentru rapitori, cu toate ca am purtat discutii cu domnu’ Caras Ion. Nu am ajuns la consens..Cica, am fi prea mici, prea neinsemnati…Vom convoca sedinta comitetului director al obletilor, pentru a negocia o oferta clara..Pana atunci, vom fi muti…Si vom juca la doua capete de guta…
In finalu’ sedintei, presedintele mai dadu dezaprobator din coada, lua o bula de aer si intr-un final incheie sedinta…Un solz i se desprinsese din coada..Fir intins!

Acest articol a fost publicat în Hazlii si nu numai. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Sedinta comuna

  1. Marian S zice:

    – Ieşiţi, fraierilor, la interval, că vă aştept eu la cotitură – zicea ştiuca, privind spre peştişorii ăia mici. Apoi gândi, privind spre somn: l-aş înghiţi eu şi pe ăsta, dar e mare şi îmi stă în gât.
    Mai bine facem o alianţă şi ne împărţim mandatele. Pardon, zonele de pescuit.

    • Mircea C zice:

      Stiuca , Salau,Avatu si alti „mafioti” nu participa intotdeauna la sedintele Camerelor Reunite . numai cind sint invitati sau se autoinvita ! Ei fac parte din Guvern !

  2. Pingback: Soarta Cap. I | Blogul lui Nea Costache

  3. Ce ședință palpitantă !

  4. dragos zice:

    Imi place , ai talent omule!Prin asta ti-ai mai castigat un cititor, bafta si la cat mai multe articole!

  5. Pingback: La bulivar, birjar, la bulivar! « BLOG D'AGATHA

Lasă un răspuns

