Pescarul de luna

Ochii tai nu seamana c-o floare,
Ci , poate, cu o stea din infinita galaxie,
Pe care am vazut-o, cand visam la tine..
Parul tau, matase unduita de adiera rasuflarii mele,
Inmiresmata petala, din trandafirul vietii tale…
Pasul tau, gratia felinei dresata de simturile mele,
Rasfrangerea ispitei, ce-o raspandesti cu farmecele tale…

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

38 de răspunsuri la Pescarul de luna

  1. Pingback: pescarul de luna « Rokssana's Blog

  2. psi zice:

    pfaaaa… deci pescarul la pescăriţă visează. buun aşa!

  3. rokssana zice:

    da’ parca n-ai scris tu…. 🙂 asta esti tot tu ?

  4. Pingback: Provocare-Pescarul de luna « Cataratorii

  5. scorpio72 zice:

    Vv-ule…esti indragostit???

  6. Pingback: Pescarul de lună « Dictatura justitiei

  7. anowen zice:

    ai dat la stiuca?

  8. redsky2010 zice:

    hmm, dispozitie romantica, pe urme de luna? 😀

  9. Pingback: Pescarii de luna | Redsky2010's Blog

  10. Pingback: Pescarul de luna (via La bulivar) | Ado Feck

  11. Mircea C zice:

    Mai Virusache, bag sama ca ai pescuit o sirena !

  12. Pingback: cutia cu maimute » Blog Archive » Pescarul de luna

  13. Mélanie zice:

    Pescarul selenar…

    mi-a luat inima în mâna stânga
    si-am plecat la drum…
    am poposit în acelasi vis,
    mai lung decât viata noastra
    si mai scurt decât eternitatea promisa…

    ne-am reînviat memoria:
    zile fara Luna,
    nopti fara Antares-Soarele dublu,
    cu soapte galactice,
    ecouri neîncetate…
    din milioane de stele
    am ridicat un rug
    pe care ne-am ars dragostea…
    din cenusa taciunilor fierbinti
    a izvorât o minune:
    ultimul nostru sarut,
    coral ascuns în laguna turqouise…

    cu spuma marii,
    mi-a tatuat pe trup
    dorul visceral,
    trandafiri aprinsi,
    frezii albe,
    într-o clepsidra verde-jad…
    timpul ne-a metamorfozat
    într-un fatal parfum,
    l-am respirat împreuna,
    suntem nemuritori,
    caci extazul ce „ucide”
    ne (va) readuce la viata…

  14. Pingback: PDL-ul nu-i Alba ca Zăpada, nu-i nici măcar o fecioară neprihănită « Dictatura justitiei

  15. uau ce romantic! Frumos,imi place!

  16. Dacă mă iau după comentariile anterioare înțeleg că s-a întâmplat ceva major. Să-ți fie de bine !

  17. Griska zice:

    Am să-nvăţ versurile astea, ca să mă dau mare când mă-ntâlnesc cu pisicuţe 🙂 Şi ca să le dau gata! 😀

  18. Georgiana zice:

    woa, virusache! m-ai dat gata!

  19. Cârcotaşu zice:

    ‘Aide bey Virusache, că le-ai dat gata. Vezi câte una căzută-n fieşcare colţ, da’ şi-n drum, nici n-ai pe un’ să pui picioru’! ‘Ai, cântă imnu’!

  20. Pingback: Miercurea fără cuvinte. Zoo Budapest II « Mirela Pete. Blog

  21. Pingback: MIERCUREA FĂRĂ CUVINTE : Este toamnă şi în cămara mea « Stropi de suflet la vedere

  22. Pingback: La bulivar Ana Pauper | Ado Feck

Lasă un răspuns

