Duzina de cuvinte-analize

Ma dusei si io cu /traista/-n bat, prin programul initiat de Guvern, sa-mi fac analizele (sange, urina) Documentat fiind de la fiu-meu, care fusese mai inainte la acelasi laborator,referitor la cele trebuincioase, cu sufletu-mpacat si cuprins de /vraja/ momentului , poposii la prima ora la policlinica…Imi dadura un bon de ordine si, intr-un final , ajunsei in sala de recoltari
Faza 1

-Sar’ mana, stiti, pentru analize-croncan io, precum o /cioara/ lovita-n aripa
-Urina ati adus?
-N-am adus, ca am aflat ca aveti recipiente sterile, aici, in laborator – arunc io /cireasa/de pe tort…
-Pai, trebuia s-aduceti, ca s-au terminat ieri…
-Doamna, daca stiam, spalam un borcan cu castraveti sau cu /malai/ den debara si veneam cu el aici..
-Nu fiti agitat, ca se rezolva.
-Pai, vad ca dumneavoastra sunteti agitata! Mai bine taceam, ceasu rau, pisica/ neagra/, dracu ma pusa.Ma privi cu niste ochi mustratori si-mi facu semn sa trec pe scaun sa-mi ia sange…“ Am pus-o– imi zic -cat te /iubesc/ io pa tine. Ori imi strangi garoul pa brat, pana-mi ies ochii ca la melc, ori imi iei dublu den vena si ma trec naduselile, ca dupa/aspirina/.. ” Ma asez pe scaun, nu inainte de a-l trage mai hacana decat era
-Nu sunteti ascultator! Ati facut armata?
-Am facut-o, da ’ de ce ma-ntrebati?
-Trebuia sa lasati scaunul , cum l-am pus io!
Nu i-am mai dat replica, cu gandul ca am sange destul,/boala/ n-a avansat inca.…
Faza2

-Cum rezolvam cu urina?
-Luati parharu’ asta si iesiti prima la dreapta, e o toaleta..
Iau io paharu’ (de unica folosintza) , ajung la toaleta, acolo intuneric..In fine, pana la urma rezolv si revin cu paharul plin cu /galbenus/ da ou in cabinet.Se uita la mine si-ncepe sa copleteze un formular.Stau io ce stau, de parc-as fi fost la o receptie cu cupa da sampanie /aurie/ in mana si, pan’ la urma, nu ma las si-i zic: – Doamna, cu cine trebuie sa ciocnesc? Ma fulgera cu o /arsura/ da privire si-mi spuse s-o pun (proba) pe tavita, la numarul 27..O lasai si plecai…Ptiu

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

37 de răspunsuri la Duzina de cuvinte-analize

  1. Georgiana zice:

    glumă, glumă, dar sper că eşti bine, sănătos, da? 🙂

  2. Mélanie zice:

    🙂 Figura esti, Virusaké, chiar ma-ntreb daca-ai facut armata si unde, mah indisciplinatule care esti dvs… 🙂 sigur nu esti ala din caricatura cu posterioru’ înrosit de „bataie” si 50 euros între „FB=fesses-bouques”… 😀 as fi vrut s-asist la faza cu întrebarea ta:”Doamna, cu cine trebuie sa ciocnesc?”… =)) Sanatate & bisous… m<3

  3. psipsina zice:

    😆 finalul e ca cireaşa de pe tort. aşa că te iert că iar te-ai grăbit! te duci la peşt mâine? sau tomnezi în familie acu că veni septembrie…

  4. BlueRiver zice:

    m-a amuza cand merg la analize… multa lume pe hol, mai tineri, mai batrani, unii cu copii de mana, toti cu borcanele pline cu lichide… incepi sa studiezi: ala e mai galben, ala e mai portocaliu, altu mai alburiu… toti trivesc in alta parte, de parca n-ar fi proba lor in borcanelul pe care-l tin in mana =))

  5. Pingback: duzina de cuvinte- te iubesc « psipsina

  6. Pingback: Întoarcerea Vrăjitorului – 2 (poveste cu 12 cuvinte impuse înclusă în al douăzeci şi şaptelea episod din elucubraţia cu 12 zombi) | VERONICISME

  7. papagigli zice:

    Tot e bine ca nu ti-a pus garoul pe alte extremitati. N-ai mai fi putut da proba de urina 😆

  8. scorpio72 zice:

    acu zi si de rezultat…fu ,,galbenusul” bun sau nu? 🙂

  9. Pingback: duzina de cuvinte 2 – a bate campii cu gratie | Rokssana's Blog

  10. Pingback: PASARE DE COMPANIE duzina de cuinte « pisicaru

  11. Pingback: Joaca de-a duzina de cuvinte « Tiberiuorasanu's Blog

  12. Cârcotaşu zice:

    Bre, ‘ai că cu „poza” aia strici piaţa! Păi ce mama dracu’, 50 pentr-o injecţie? ‘aide că ăla ţi-a băut „gălbenuşu”! 😯

  13. Cârcotaşu zice:

    PS – Sau le-a băut pe toate până la 27!

  14. rokssana zice:

    cu lacrimi am ras…de ieri am citit-o,dar n-am avut timp sa-ti spun ceva….esti talentat 🙂 🙂

  15. Pingback: DUZINA DE CUVINTE « Dictatura justitiei

  16. Valentina zice:

    😆 Amuzant, amuzant… 😆

  17. Tot 5 lei a rămas o injecție ?

  18. Pingback: cutia cu maimute » Blog Archive » Duzina de cuvinte- Ramas bun

  19. dagatha zice:

    :-))))))))))))))
    Virusache-i virusat
    cu paharul a plecat
    să-i aducă analiza
    și lui Ana, și lui Liza… (sic!)
    :-)))

  20. Pingback: Duzina de cuvinte (6) – Adio, pică frunza… « BLOG D'AGATHA

  21. Pingback: Duzina de cuvinte-analize (via La bulivar) | Ado Feck

  22. Alex zice:

    Am râs cu lacrimi! Eşti mare figură, bre nene Viruse! Păcat că n-ai găsit o tanti mai cu simţul umorului. Auzi, să te întrebe de …armată! 😀
    Iar desenul…e mortal! Am reţinut „sugestia”!
    Seara bună!

Lasă un răspuns

