Domnului motan Griska!

Draga Griska, fiind plecat,
Nicidecum la recoltat,
N-am putut sa te salut,
Sa postez, cum as fi vrut..
De cand te cunosc, de-un an,
Esti pisic…magician…
Ne torci texte, ne vrajesti,
Cu cuvinte…pisicesti…
Oricum,io ti-am dat da veste,
Ca esti …motan de poveste..
Nu stiu sa miaun prea bine,
Cand transmit semnal la tine,
Da’ atunci cand iti vorbesc,
In dialect pisicesc,
Fii sigur , ca te-ndragesc!
Deci, motane,vreau sa-ti spun,
Tu imi esti prieten bun!
Ani frumosi sa ai si multi,
Pe tusica s-o asculti!
ps/Astea, in final, fiind spuse,
Iti miaultumesc da cele scrise!

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Domnului motan Griska!

  1. Griska zice:

    Miaulţumesc, nene virusache! Tare frumoase versuri mi-ai făcut, ca întotdeauna! Sunt încântat, de când le-am citit torc, torc, torc şi iarăşi torc! 🙂

  2. psipsina zice:

    😆
    ești un vrăjitor, virusache. l-ai topit pe grișka, da și pe mine! 😀 de-acum poți să fii sigur, o să toarcă fericit în calea ta.

  3. Alex zice:

    Faină poezie i-ai mai compus simpaticului motan Grişka! Nene Viruse, eşti meşter la cuvinte!
    O zi bună! 🙂

  4. Mare și frumos neam pisicesc în blogosferă!!!
    p.s. nene virus , suntem vecini?

  5. Teo Negură zice:

    Da stiu ca esti un versificator incantator, cred ca toarce Vero de numa’ :)) Foarte bine, merita 🙂

  6. rokssana zice:

    stii deja ca esti grozav si ti-au spus-o toti…o zi frumoasa sa ai 🙂

  7. BlueRiver zice:

    frumos! il si vad pe griska stand mandru, cu botul in sus, ochii intredeschisi si zambetul in coltul mustatilor 🙂
    ca cu broaste tzestoase nu ai nimic? … o sa scriu odata despre Mocutza, s-o cunoasteti si voi 🙂

  8. Pingback: Domnului motan Griska! (via La bulivar) | Ado Feck

  9. Mélanie zice:

    Virus, stii ca-s „piscoasa”, à la vie, à la mort, asa ca m-ai dat gata cu acest post… 🙂 I l-am aratat si tradus lu’ Lucky(Loulou), el gato valenciano care si-a exprimat dorintza de a-l invita la o paella valenciana(cu pui si iepure) si-un vino rojo pe Senor Grishka… deal? 🙂 xoxoxo, m<3

    • Griska zice:

      Am primit o invitaţie în ţări străine?! O pun pe Vero să-mi ia repejor un bilet de avion, ca s-ajung înainte de a se răci cărniţa şi de a se-ncălzi vinişorul! 🙂

      • Mélanie zice:

        si, si, Senor, con mucho gusto, avec plaisir… 🙂 Vinu’-i în pivnitza, deci no problemo! Daca doresti sa-l cunoasti pe Lucky-Loulou, Monsieur Virus ti le va re-trimite, O.K.
        Ah, pentru biletu’ de avion, sper ca n-ai mai mult de 6-7kgs(max!), ca sa poti calatori în cabina, nu în „cala”… 🙂 hasta luego! à bientôt!

  10. Mélanie zice:

    @”ti le va re-trimite,”… pozele cu motanu’ meu! 🙂

    • Vero zice:

      Grişka aşteaptă pozele cu nerăbdare! 😀
      Şi deocamdată n-are decât vreo 5 kg, deşi începe să facă oerece burtică 🙂

      • Mélanie zice:

        Bonjour Véro! 5kgs, O.K. îl poti lua cu tine-n cabina… 🙂 Pozele sunt deja la Domnu’ Virus, cre’ca-i ocupat cu alte-alea… Deduc deci ca-i castrat daca face burtica, Lucky, tambien, e la regim cu crochete-light! 🙂

      • Vero zice:

        Nu, nu e castrat. Cred că pur şi simplu a devenit mai puturos şi mai mâncăcios. 🙂
        Se bate mai rar cu mânuşa lui specială, şi i-am descoperit întâmplător mâncarea preferată: ficat de curcă 🙂 Până acum mânca mai ales cronţonele, mâncarea la pliculeţ (conservă) pentru pisicii nu prea-i place, de foarte multe ori ajung să arunc cel puţin un sfert din porţia pe care i-o las în farfuriuţă. Dar după ficat fiert e leşinat – e singura mâncare pe care o „fură”; în rest putem llăsa pe masă absolut orice 😀

    • Mélanie zice:

      Véro, te „implor” sa-l duci la dr-vet sa-l castreze, pentru binele lui, daca vrei sa traiasca (mai) mult, mai ales daca-i indoor cat… Sunt quasi-sigura ca stii! 🙂 La noi, se recomanda numa’ crochete(dry food), pentru sanatatea lor, restu’, ne facem placere noua, nu felinei… 😉 Sper ca pozele sa-ti parvina asap… 🙂

      • Vero zice:

        Am întrebat veterinarul (mai demult, nu acum), şi mi-a spus că nu-i nevoie să-l castrăm, dacă nu ne face necazuri din pricina asta – şi nu ne face, a intrat în călduri o singură dată şi atunci s-a mulţumit să miorlăie noaptea la uşa de la intrare. Iar soţul meu nu vrea nicidecum să castrăm motanul – cred că dintr-un soi de solidariatate masculină mai mult sau mai puţin bizară (ce ţie nu-ţi place, altuia nu-i face! :D)
        Dar o să mai studiez problema – ca să zic aşa; motănilă merită să alegem varianta cea mai bună pentru el 🙂

  11. yogoshima zice:

    Foarte curios sa vad numele celui mai mare on de stinta din europa frati gemeni Bogdanov Griska.

    • Mélanie zice:

      au o casa de vacantza în departamentul(judetul vecin), unde-si petrec vara…
      liftati, siliconati, de parca-s ET’s! brrr! 😀

  12. Sara zice:

    Ce frumoasa poezie!!!
    Nu te superi daca o copii si imi invat copiii de la scoala,nu?
    E perfecta pentru inceputul anului !

  13. Mult stimate Virusel ,
    Dacă miaun puţintel
    Am parte şi eu de vers
    Cum lui Grişka i-ai ales?

    Dacă-mi pun mustăţi şi coadă
    Ţi s-o pare o corvoadă,
    Să-mi dedici o serenadă
    Cum lui Grişka îi cântaşi
    Ca la mândrii coconaşi?

    Miaaaauuuuuu!!Miorlaaaaaauuuuuu!
    La aşa miorlăitură
    De o aşa anvergură,
    Cum te ştiu eu: un boem
    Sper să-mi scrii chiar un poem!

  14. Multumesc tuturor pentru comentarii! O sambata si o duminica frumoasa!In plus, pentru domnu din titlu, o portie suplimentara de whiskas,,, :))

  15. Diana Alzner zice:

    Am ajuns cu întârziere, dar mă declar încântată de versuri şi cred că Grişka a fost fericit de o asemenea dedicaţie. 🙂

  16. Costin Comba zice:

    cat de hazliu. Sper sa le inteleaga si motanila.

  17. paul zice:

    dragut motan! Ati umplut blogurile de pisici dar eu am o catelusa si ma simt stingher…;)

Lasă un răspuns

