Eroul meu preferat-ma starnirati

Intrucat luni nu prea am timp de blog, postez tema d-acu..Si nu-i doresc asta, da ma inspira poza..Ce drac sa fac , asta e…

Ma stiti , ca am mintea creata,
Vreau sa-mi fac pomana-n viata..
Ca nu stiu, ca Leana-i toanta,
Ce-oi primi pa lumea-alalta..

D-asta-mi fac sicriu da brad,
Ca si-asa ajung in iad..
Si n-as vrea sa traga-o noapte,
Aghiuta , cand m-o scoate..

In dreapta-mi pun usturoi,
Ca sa nu ma fac moroi..
In stanga, pupa-i-as blana,
O s-asez frunza lu Leana..

Sa nu vad la cap coliva,
Mai bine, whiski la stiva…
Sa simt ca totu-i in roz,
Cand dracii mi-or da gaoz…

La picioare, var o sticla,
Sa sorb pa drum una mica..
C-atunci, cand is la cazan,
Sa fiu fraged la bulan…

Iar potoale de mi-ot da,
Ceva soft ,in plm-ea..
Fi-va clar, ca mancarica,
Neste floci da pasarica..

Sa nu-mi puneti la chiomb ort,
Ca va ocar , ca la cort…
D-asta , chiar ma doare-n pix,
Mituesc io, trec da Styx…

Ps/Ce-o face guvernu’ meu,
C-acu plang in coparseu…
Cum vedeti, dadui cu pas,
Pa mana cui , io, va las?

Acest articol a fost publicat în Politichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

36 de răspunsuri la Eroul meu preferat-ma starnirati

  1. silavaracald zice:

    Ioooi, da bine le mai zisăși neică! :))))))
    Mai ales p-aia cu ”Iar potoale de mi-ot da,
    Ceva soft ,in plm-ea..
    Fi-va clar, ca mancarica,
    Neste floci da pasarica..”
    Poet de curte te face băse dacă află de tine! 😀

  2. Lecteriţa zice:

    Hahahahahahahaha! Gata, m-am lamurit! Esti menestrelul preferat al presedintelui =))

  3. scorpio72 zice:

    🙂 bey…tu esti obsedat pe bune de omu asta….
    menestrel te face…

  4. Cârcotaşu zice:

    Băsescu merge să “consulte” o clarvăzătoare. Clarvăzătoarea, foarte concentrată, închide ochii şi îi spune:
    – Vă văd trecând pe un bulevard foarte mare, într-o maşină decapotabilă şi lumea strigând de bucurie.
    Băsescu zâmbeşte şi o întreabă:
    – Deci, mulţimea este fericită?
    – Da, ca niciodată!
    – Şi oamenii aleargă după maşină?
    – Da, alearga în jurul maşinii, ca nebunii. Poliţiei îi este foarte dificil să facă loc maşinii.
    – Sunt şi oameni care poartă drapele?
    – Da, drapele şi bannere cu cuvinte de speranţă pentru un viitor mai bun.
    – Chiar aşa? Şi oamenii strigă, cântă?
    – Da, oamenii strigă fraze de speranţă: “Oh! De-acum încolo totul va fi mai bine!!! Poporul este în sărbătoare.
    – Şi eu, eu cum reacţionez la toate astea?
    – Nu pot să văd!
    – Nu? De ce?
    – Coşciugul este închis.
    **
    Ce făcuşi, bre, îi scoseşi capacu’?

  5. Pingback: Eroul meu preferat-ma starnirati (via La bulivar) | Ado Feck

  6. psipsina zice:

    agapi mou, iar eşti zorit ca virginele… tre să te învăţ cum e cu programarea că nu se mai poate, ne furi caimacul! 😆
    şi io care credeam că eroul tău e wilson, muza şi camaradu-ţi! 😆

  7. Pingback: Rondel – Eroului meu preferat (de ieri, de azi şi de mâine) « VeroVers

  8. Pingback: eroul meu preferat « psipsina

  9. Pingback: Eroul meu preferat « Mustăţi lungi, gheare lungi

  10. Pingback: Karol cel MARE « Tiberiuorasanu's Blog

  11. Pisic,Wilson mi-e da suflet, ala den poza mi-e muza da la duza..:)) ps/Iertare, nu mai fac!

  12. Pingback: Provocare-Eroul meu preferat « Cataratorii

  13. Pingback: Eroul meu preferat ? « Dictatura justitiei

  14. Nea Costache zice:

    Wow, vad ca ne leaga dragostea comuna pentru ai de ne conduc. In ast caz, musai sa te trec in blogroll-ul meu, chiar daca reciproca n-o fi valabila!
    Si pen’ ca tot vorbeam de dragostea penteru ai din fruntea trebii, o fac si eu pe blog, e-adevarat mai rar si… in felul meu:
    http://www.neacostache.com/2011/08/14/pa%C8%9Baniile-mele-cu-labu%C8%99/
    O zi faina prietene!

  15. Alex zice:

    Era să ma înec cu un covrig, când am citit „poema”! 😀 Am râs cu lacrimi, bre, nea Viruse! Iar poza…e „mortală”!
    O zi bună!

  16. Pingback: provocarea « psipsina

  17. Sara zice:

    http://divers.toateblogurile.ro/2011/08/eroul-meu-preferat/

    am sa scriu o continuare la poezia ta la mine pe blog(dar maine )
    Comica tare randurile tale!!! zau asa!

  18. pisicaru zice:

    La sticla de whiski merg si eu.

  19. phidas zice:

    Basescu asta are par. 😦

  20. Cât mi-s eu de ocupată
    Tot venii pe-aci o roată.
    Da nimica nu am zâs
    Că m-am prăpădit de râs!

  21. Ce imi place ,cand faci roata,
    Si-ajungi la virus la poarta…
    In prag, te-asteapta c- o floare,
    Frumoasa, plina de soare ! :))

Lasă un răspuns

