La omu sarac..

Se spune ca daca bagi destu-n rahat, ai noroc la pescuit…Eh, io-l bagai la propriu (la Farcasele de Olt) , da’ far’da vrerea mea.Dis da dimineata, pa ceata, langa buruieni..Va veti intreba cum, fireste…Inainte de a instala sculele, vazui o ditamai mogaldeata galbena -maronie la buza malului, pe langa neste resturi da mamaliga si pufuleti…Zic: -Mariene, cre ca uitara astia niste Profimix pregatit..il luam si-l combinam cu al nostru? -Pai ia-l si du-l la momeli…!Mi se paru mie ca-i cam fleasca, da ma gandii ca-i de la roua diminetii..Neavand o consistenta normala (noi amestecam prafurile cu paine), intrai la banuieli si-l incercai cu …indicele de la mana dreapta…Si, instinctiv, imi si mirosii destu’….-Moaaaammaaa….!Mariene,asta-i cacat, adu’ sapunu’…! Nu va mai spui, ce urma….Mistoul, mistourilor…Ba c-o sa am noroc, ba c-o sa prind crapu’ al mare…Crapu’ al mare nu-l prinsei, doar cativa carasei… Da’, faza n-o s-o uit, cu una, cu doua….Ca d-aia zic …La omu’ sarac, nici boii nu trag si-i cade painea-n c.t…Mie nu-mi cazu painea…Ptiu! :))

La mine fu cu E-uri..Sursa-Mihaita Porumbita-Almanah estival Rebus

Acest articol a fost publicat în Politichie, Povesti despre mincinosi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la La omu sarac..

  1. BlueRiver zice:

    virusache, cu multi ani in urma, pe vremea cand eram studenta si locuiam in camin studentesc, ma dusei, intr-o seara, la dus, ca mi se incinsesera creierii de atata invatat (eram in sesiune)… cum nu era bec si intuneric bezna, ma multumeam ca e apa calda si stau bine cu orientarea, numa ca imi scapa sapunul pe joc… m-am aplecat sa-l iau si am inceput sa pipai pe joc, bagand mana intr-un mare rahat… am gasit si sapunul, m-am spalat de rahat si am plecat in camera, mi-am inchis toate cartile si mi-am anuntat colegele ca nu mai invat nimic, ca o sa am norog de subiect bun, daca trag subiectul cu mana pe care o bagasem in rahat (examenul era oral)… si asa a fost, am luat nota 9 🙂

  2. Alex zice:

    Ha, ha! Ce-am mai râs! Îţi dai seama dacă le dădeai la peşte aşa „meniu”! Cred că prindeai sigur marele „monstru”, ameţit de aşa „aromă”! 😀
    De-asta sunt faine întâmplările de la pescuit!

  3. Pingback: La omu sarac.. (via La bulivar) | Ado Feck

  4. shogunu' zice:

    La omu’ sărac nici boii nu-i trag, îşi scapă pita-n căcat si i se scoală p**a „decît” în biserică.
    Aşe se zice pe la noi. Dacă tot începi, măcar nu mă lăsa pe mine să gat.
    Hai banzai! Şi nu mai strica scumpete de nadă cu căcat, chiar de-o fi de fată mare, că de aia rîde şi crapu’ de matale 😀

Lasă un răspuns

