Cine sunt eu?

Io is Virus cel vestit,
Care baltile-a golit,
Anu ast’ a stat in zoaie
Si-a facut rahat in ploaie..

Tot s-a uitat la undita
Si-a luat da la crapi gurita..
A dat si la lingurita,
Tat la fel, multa muita..

A dat si in ape line,
Ca zicea ca trage bine,
Dar, mai mult a fost o fita,
N-a scapat da luat gurita..

Chiar si-n ape-nvolburate,
A undit pe inserate,
Cu momeli imparfumate,
Miroseai, cadeai pa spate..

Tat nimic, ca si in balti
Virusu a scos den parti..
Pestii-au dat numa tarcoale,
Au starnit doar rotocoale..

Anu asta te-au parlit
Te-au facut, te-au fraierit..
Asta-i adevaru pur:
De la crapi, ai prins un ..cur..

ps/Ma gandesc, poate, la anu’,
Or fi mai blanzi cu ciocanu’
Si-oi prinde si tu ciortanu’…
Stai asa, ca mai e toamna,
Le-o mai trece si lor toana
Braconierii s-or rarii,
Duce-s-ar pe balarii…

Acest articol a fost publicat în Povesti despre mincinosi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Cine sunt eu?

  1. BlueRiver zice:

    virusache, eu luai somn de la piata 🙂

  2. Pingback: Joc: cine eşti tu, cine sunt eu? « VeroVers

  3. Vero zice:

    😆
    Am râs cu poftă, ca de obicei!
    Mulţumesc!

  4. redsky2010 zice:

    :)))))))))))))))))))))
    lasa, omule, trebuie sa hraneasca cineva si pestii aia! hai ca m-ai facut sa rad, sa ma inveti cum sa-ti urez: „fac ceva pe undita ta” sau cum? ca sa-ti poarte noroc!

  5. Pingback: Cine sunt eu? | Redsky2010's Blog

  6. Mélanie zice:

    Virus cel bulevardist
    la peste fu ghinionist…
    da’ nu-i bai, tot nu se lasa
    si n-o sa mai ia… plasa! 🙂

    are noroc la… „sirene”,
    blonde, brunete, satene… 🙂
    cel mai iscusit pescar,
    amuzant si un OM rar… ❤

  7. psipsina zice:

    subscriu la versurile lui melanie! 🙂 îmi place mult pescarul virusache celcare poate că nu prinde totdeauna peştele ăl mare, dar se pricepe la cuvinte.

  8. cita zice:

    O adevarata incarcare cu buna dispozitie de luni dimineata 🙂
    Ma buc de tineretea si prospetimea spiritului vostru! E o incantare.

  9. Sara zice:

    Cred ca la pescuit rabdarea inseamna totul.deci,esti un om rabdator?

  10. Pingback: cine sunt eu « psipsina

  11. Pingback: Cine sînt eu « Tiberiuorasanu's Blog

  12. Pingback: Cine sunt eu? « Alberto

  13. shogunu' zice:

    No lasă, bre! Io nici măcar una bucată rîmă n-am învăţat să înoate anu’ asta!Nici măcar nu mi-am scos mulinetele din cutii… Mai e vreme! Mai la toamnă, cînd or avea chef să mînce, or pica şi crapii!
    Banzai! şi „căcat în traistă” (straiţă pe la noi)

  14. Pingback: Cine sunt eu? (via La bulivar) | Ado Feck

Lasă un răspuns

