Condurul

Pe la targuieli e stres,
Vrei sa cumperi, ca-ti da ghes,
Buzunaru-i precum ciuru’,
Ai luat-o-n cur cu conduru’..

De vei vrea sa te-angajezi,
Nu-i asa, precum tu crezi..
N-ai un spate-asigurat,
Te-ai umplut, fix, de rahat..
Harcea-parcea iti e turu’,
O primisi, iar, cu conduru’…

Jinduiesti dup-o masina,
Te gandesti si la benzina…
C-altufel , sta-n fata portii :))
Si o bagi in chiazda ma-sii…
Te prinsesi, ca doar esti ..guru..
Mai luasi una cu ..conduru’…

Ai face si-o croaziera,
Da’, aci, e-o bariera…
De corali, deci, nu te duci,
Iar faci spume si clabuci…
O mai fi sapunu’ Duru? :))
O furasi, iar, cu conduru’…

Mai sunt conduri cu-alta soarta,
Ce-au slujit Inalta Poarta…
Si-au pupat cururi cu floace,
Tui in condur si-n noroace…
ps/Unde-o fi cel fermecat?
Cre ca, sigur, s-a gatat.. :))

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la Condurul

  1. Pingback: Con dur, conduri, trăsură – fragment dintr-o poveste [încă] nescrisă « VeroVers

  2. redsky2010 zice:

    se anunta vremuri grele pt conduri 😀

  3. Pingback: Condurul | Redsky2010's Blog

  4. Pingback: condurul « psipsina

  5. scorpio zice:

    Pai da…:))) s-a agatat in floace,mna…

  6. psipsina zice:

    ti pupă pisicu. azi am condurit pe acelaşi subiect, dar fiecare în felul lui… 😉

  7. Citesc şi rîîîd! Straşnic le-ai mai potrivit! 😛

  8. Pingback: CONDURUL « pisicaru

  9. BlueRiver zice:

    in prima faza crezui ca-i un robinet, acela din imagine =))… si nu stiu de ce, imi trecu prin minte, ce-or simti barbatii cand isi iau cate un condur in oua =))

  10. pisicaru zice:

    Atentie ! nu stationati, se poate primi un condur in partea dorsala.
    Glumesc, poiezia e frumoasa.

  11. Alex zice:

    Bietul om, da’ câţi conduri a luat în dos! Iar poza….e „asortată” la fix!
    O zi bună! 🙂

  12. dagatha zice:

    😆
    am crezut că sunt la Constantin Tănase prima dată :-)))
    Și apoi m-a pufnit râsul pentru că în căutare de conduri pentru postarea mea, am dat și io peste poza de mai sus și nu pricepeam ce legătură are cu …condurul 😆

  13. Pingback: Condurul « BLOG D'AGATHA

  14. psipsina zice:

    virusache, un banc pentru conu wilson se poate?
    un schelet se duce la medic. medicul:
    – acum se vine? 😆

  15. Marcus zice:

    @Salve Virusache:
    Cine-i, bre, acest conduru’
    De mi-a ras pana si curu’?
    N-o fi chiombu zis si duru
    De ne rupse-n funduri turu?

    Si ne lasa punga goala
    De n-avem tacam in oala?
    O fi ala cu taraba
    De-si scoase pe piata gloata
    Si-o vandu’ peste hotare
    S-aiba boarfa-i de mancare?

    sa fii iubit, ‘ti-ar conduru’ de mascari sa-ti fie!
    marcus

  16. Ana zice:

    Superb. Nu am mai ras atat la o poezie de la „Dric de teleguta” al lui Cosbuc (si asta a fost acum 20 de ani :))

  17. Marcus zice:

    @Virusache, vaz ca ai cititori selecti si dotai cu simtul umorului. Sper ca nu mi-o iei in nume de rau:
    @Ana:
    Spovedania lu’ Boc catre intronatu’ Base

    La Base, intronizat ca popa,
    Iaca Boc, cu vina, hopa!
    – Iarta-ma parinte sfinte
    Grav pacat am di’nainte!

    – Ai furat? intreaba Base
    – Nu, prea sfinte! Fara vrere
    Tot gandindu-ma la rele,
    In gradina avui muiere!

    – Vai de mine, vai de mine…
    Greu pacat ai savirsit….
    Insa daca-mi spui cu cine,
    Poate vei fi mantuit.

    – Nu pot, ii raspunse Bocul
    Nu vreau sa fortez norocul,
    Si din spusa de’ndurare
    S’am pacatul si mai mare!

    ……Era’nalta si frumoasa,
    Parul blond si ochi de jar,
    Gura dulce,voluptoasa,
    Dintii de margaritar.. .

    – Nu cumva ai fost cu Nutzi
    Din Plescoi, de peste drum?
    -Nu pot s-o divulg ca Domnul
    Ma trazneste chiar acum!

    …..Si-avea flori la cingatoare,
    Trup de crin imbobocit,
    Mijlocel de fata mare,
    Numai buna de iubit…

    – Poate-ai fost cu’a Boagii
    Cea usoara ca un fulg?
    – Iarta-ma, chiar mort de-as fi
    Eu tot nu pot sa o divulg!

    … Durdulie, ‘mbujorata,
    Numai cantec, numai joc,
    Cind te-a strins in brate-odata,
    Ai simtit in vine foc!

    -Mai Emile, e Sulfina
    Care sade pe Neptun?
    -Oh! Degeaba-mi zgindari vina,
    Fiindca tot nu pot sa spun!

    …..O comoara tainuita,
    Fruct in dragoste scaldat,
    Toata plina de ispita,
    Toata plina de pacat!

    – Bine, du-te, mediteaza,
    Si vii miine mai dispus,
    Domnul sa te aibe-n paza!
    -Sarut dreapta! Si s-a dus.

    Ajungand in colt, la Vintu’
    Iaca’l si intervievat
    Cu’ntrebarea: – Ei, Prea Sfintul
    De pacat te-a dezlegat?

    -Inca nu! raspunse-Bocul
    Foarte vesel si vioi,
    Dar aflai de la Basescu
    Inca trei adrese noi!

  18. Ana zice:

    Marcus, simpatica adaptarea. Eu sunt inca in ceata in privinta pacatosului originar :Minulescu sau Pribeagu?

  19. Marcus zice:

    @Ana: Minulescu. La mine pe blog este data si sursa. M-am grabit cu copy-paste-ul si am uitat s-o pun si aici. Imi cer scuze
    sa fii iubita
    marcus

  20. Pingback: cutia cu maimute » Blog Archive » Condurul

Lasă un răspuns

