Duzina de cuvinte-on crossroad

Am calatorit odata (cand zburau bivolii pa sus) cu personalu, dinspre Poiana Mare -Craiova..Io , barbat inalt, ferchezuit (un fel da /mixtura/intre Alain Delon si Robert Redford) i se puse uneia zvacu’ pa mine..Bunaaaa, la fata si / eleganta/ la talie.. Zic in gand, privind cu /nesat/ : m-am facut, barzoiului chior, ii face D-zeu cuib….. Discutii in tren, oarece declaratii, deh, doar eram de sex /opus/… La/ sarut/ n-am ajuns , ca n-aveai cum..…Adresa fiind data ( stam in garsoniera in vremea aia) , /ipoteza/ sa fiu vizitat , intra mult in calculu’ meu (nu renal)…Tzarrrrr la usa , dupa o saptamana…Cand deschid, sa nu-mi vina sa cred ochilor..Ea, in persoana…In sfarsit, ambianta ( am pus un /disc/ cu muzica de dezbracatelea) , o tratatie si ajungem in pat…In pat, io-i pun mana la.. stiti d-voastra ce , ea imi pune la …stiti d-voastra ce. Cand m-atinge , mi s-a pus cea/pata/-n ochi, ca un fel da /intunecare/…Raspel, smirghel, /aliaj/ sau ce credeti voi…Parc-as fi fost /ras/ pa uscat cu lama folosita a la long. S-a culcat si dansa, (stiti d-voastra ce) instantaneu…Ii zic io, cu durere-n trup si glas :” Fata mea , da’ unde lucrezi? ” “ Incarc la o banda, cu lopata! ” Finalu’ nu-l mai spui , da aveam semne de la raschetat si o /coloratura/ greu da definit la…stiti…Da’, pan la urma, munca l-a facut pa om…

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la Duzina de cuvinte-on crossroad

  1. shogunu' zice:

    „…mixtura/intre Alain Delon si Robert Redford”
    Minunatuleee, Afrodituleeee, Alendeloaneee, Redfoardeee…. pupa-te-aş pe portofel!!! 😆 😛
    Mai bine mereai la peşt! 😀
    Banzai!

  2. psipsina zice:

    😆 iooooi, virusache… constat io că ce nu face omu pentru o clipă de plăcere! 😆 😆

  3. Pingback: Duzina de cuvinte- Iluzii pierdute « BLOG D'AGATHA

  4. dagatha zice:

    ai un stil… 😆

  5. Pingback: duzina de cuvinte- de mână « psipsina

  6. papagigli zice:

    virusache
    Tu cu asta ai mai facut fut si-n trecut, ca-mi pare cunoscuta fata cu palmele ca pila 😆

  7. redsky2010 zice:

    deci m-ai ucis cu barzoiul chior 😆
    hai sa traiesti!

  8. Pingback: Duzina de cuvinte: Senectute(XII) | Redsky2010's Blog

  9. scorpio zice:

    Mai fata muncitoare…drept dovada,nu te-a lasat la greu :))..

  10. Pingback: cutia cu maimute » Blog Archive » Duzina de cuvinte – Noi doi

  11. anowen zice:

    inteleg ca-ti place mai mult mana ta decat mana ei.

  12. Pingback: Aliaj de scorneli (al douăzeci şi unulea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

  13. BlueRiver zice:

    mi-adusesi aminte de bancul ala cu Marioara… nu mai stiu exact cum era, ca e un banc comunist, pe care l-am auzit prin copilarie… era ceva de genul, suna telefonul, la o uzina, cineva vrea sa vorbeasca cu Marioara de la turnatorie:
    „- Alo, imi puteti spune si mie ce interior are Marioara de la turnatorie?
    – Doi tzoli jumate…”

  14. Marcus zice:

    Salve Virusache:
    Te poti considera norocos. Ce te faceai daca punand mana, stim noi unde, aceasta (mana) ti se umplea de testicule (doua) ? 🙂
    sa fii iubit
    marcus

  15. pisicaru zice:

    Sa tot calatoresti cu personalul in duzina de cuvinte.

  16. Marcus zice:

    Pintea haiducul urmarit de potera se ascunde intr-o manastire rugand o maicuta sa-l ascunda.Ajunge potera la manastire si le iese in fata maicuta.
    – N-ati vazut un haiduc? zise capitanul poterei ridicand poala sutanei maicutei
    – N-am vazut si ia mana de pe vesmintele sfinte
    – Sigur n-ati vazut un haiduc?ridicand mai mult poala maicutei
    – N-am vazut si te rog ia mana de pe vesmintele sfinte.
    -Sigur sigur n-ati vazut un haiduc?incearca pentru ultima oara capitanul
    – Nu am vazut si ia mana de pe vesmintele sfinte
    Pleaca potera…iese Pintea si uimit de curajul maicutei o intreaba:
    – Ce se intampla daca iti ridica poala de tot?
    – Imi sugea p*la ca si eu sunt tot haiduc

    • O maicuta pleaca din manastire si bantuie pe strada.
      La un moment dat intalneste o tipa si o intreaba:
      – Auzi, da’ ce lucrezi tu de ai masina asa frumoasa?
      – Nimic. Ma intalnesc cu un neamt, il fac sa se simta
      bine si mi-a dat masina.
      – Da hainele astea de unde le ai?
      – Ma intalnesc cu un italian, il fac sa se simta bine
      si imi da haine.
      – Da’ totusi de unde ai atatia bani?
      – Ma intalnesc cu un francez, il fac sa se simta bine
      si imi da bani.
      Maicuta se intoarce dezamagita la manastire si seara
      merge la culcare.
      Pe la 12 noaptea se aud batai usoare in usa. La care
      maicuta raspunde:
      – Du-te dracului, parinte Ilarie, cu biscuitii tai cu
      tot.

  17. Pingback: duzina de cuvinte- de mână

Lasă un răspuns

