Duzina de cuvinte

Interzis persoanelor sub 18 ani si care au probleme cardiace grave.
Nu-s/misandra/ , lucru bun, ca am oua, vreau sa spun…De-as avea /tubulatura/, stiti voi, pa la crapatura, m-as plimba c-o/litiera/, in dreapta c-o baiadera (cu miros da /iasomie/, ca asa imi place mie) Mi-as pune /smirna / la floc, ca tot timpu’ mai e loc si sa fiu in paradis, pa tzata flori da /cais/.Iar, sa-mi treaca al meu /amar/ (de cititi, aveti habar) si totu-i cu/inceput/, seara as trage si-un utut.Nu pa teren /nisipos/, intr-un/scranciob/ maiestuos.Cu-n /prieten/ dragastos, musai foarte tare-n os.Sa-mi zboare flocu’ pa glie, ca pufu’ la /papadie/

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Duzina de cuvinte

  1. Pingback: Duzina de cuvinte-Jegarel « Cataratorii

  2. anowen zice:

    pe mine ma intriga „si”-ul. si 7-le.

  3. Pingback: duzina de cuvinte- asemănări « psipsina

  4. psipsina zice:

    😆 virusache nu te dezminţi deloc!
    da ce picioare roşii ţi-ai tras! peştu ce zice?

  5. BlueRiver zice:

    ptiu drace! :)… facusi insolatie la pescuit?

  6. Pingback: Carmen Sima | Blog » duzina de cuvinte – dor

  7. Pingback: Duzina de cuvinte – Învăţăm, învăţăm « Alberto

  8. Pingback: Mesajul imprimantei (al douăzecilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

  9. Nu vrusei sa ies in evidenta, da ma enerva cuvantu ..misandra..Si d-aia ma porcii la gura… :)) Nu mai fac, da nu stiu sigur…

    • shogunu' zice:

      Da’ dă ce te supără cuvintu’ ăla, vere de la Popocatepetl ?
      Quetzalquatleee, dă-le dracu’! Să se facă măicuţe!
      Pe „aşa cineva” n-aş scărpina nici io la floc. Să se scarpine singure!
      Banzai!

  10. Vero zice:

    Cred că le prieşte şi cardiacilor – râsul e o terapie indicată pentru orice! 😆

  11. Pingback: duzina de cuvinte “Visul” « ECLIPSA DE MARTE

  12. psipsina zice:

    virusache, donatien de sade scrie pe tine cu şosetele alea mov! 😆

  13. dagatha zice:

    Pfui, noroc că tocmai făcui opșpe! (Aproape pe un picior 😀 )

  14. Pingback: Duzina de cuvinte- Perechea ideală « BLOG D'AGATHA

  15. Salut,Dagatha! Daca tu zici, se aproba! :))

  16. dagatha zice:

    hihihihi. Îmi dă și mie cineva dreptate 😀
    Începe să-mi placă aici 😆

  17. redsky2010 zice:

    😆 aia cu zburatul mi-a placut tare! beton!!! hai sa traiesti!

  18. Pingback: Duzina de cuvinte | Redsky2010's Blog

Lasă un răspuns

