Prafu s-a ales…

Ca fusei sa sustin bacu
Si ma lua, tuca-v-as ,dreacu…
C-avusei in cap pustiu,
Cam cum are Funeriu…
Io ziceam ca ii las paf,
Da facui cacatu praf..
Mai credeam, ca imi vor trece,
Pe lucrari, noua si zece..
Nu-mi iesi, den primu tur,
Ca luai patru, deci un cur…
Acu, is debusolat,
Cre c-o sa intru pe chat..
Ula mea,sa-mi fac un nes
Si sa bag si-un clik pa mess..
Ce atata disperare,
O sa-nvat totu …la mare…
Parc-as trage si-o basina,
Cine-o fi, tata, de vina?
ps/In tot cazu, concluzia e ca de vina-s agatarsii,tui in slap si-n curiculum…Pan atunci ,o sa fac un exercitiu da dictie:
Un cocostarc s-a dus la descocostarcarie, unde se descocostarcareau şi alti cocostarci nedescocostarcariti, ca sa se descocostarcareasca de cocostarcaria lor.

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Prafu s-a ales…

  1. psipsina zice:

    vrusache, am încercat exerciţiul de dicţie! 😦 să moară calu, ihaaa! geaba am luat lecţii de dicţie prin copilărie: tot peltică am rămas! 😆 da am bacu luat! 😉

  2. Pisic, n-are nimic, noi sa fim sanatosi!:)) Trec mai incolo pa la tine ..Ihaaaaa..

  3. BlueRiver zice:

    ha ha ha, mi-a iesit din prima exercitiul de dictie… de-aia am luat 10 la oral, la bac 😉
    ma, pe mine nu ma doare niciunde… cred ca sunt nesimtita =))

  4. Alex zice:

    Ha, ha! Faină „balada picatului la bac”! Cred că dacă i-ai pune (asistaţi cu cameră video, desigur!) să citească astfel de exerciţii de dicţie la proba orală, ar ieşi un circ de tot râsul! Vai de mama lor!
    O zi bună tuturor! 🙂

  5. Cârcotaşu zice:

    Bey Sache, bag sama tu ai o cărămidă-n trusă! Bey, da’ numa’ admiratoare? 😯 :mrgreen:

  6. Mi-a cazut in balta..Caramida, bre.. :))

Lasă un răspuns

