La arsita mare…

..mare viitor..Pe DN55, plecand iar la peste, credeam cum ca crapu’ momeala prapadeste.Si lunga ne fu calea, napraznica dogoarea, cand se gata si drumu’, mai mare era jalea.Ca ajunseram fleasca, de-atata transpirat, secata era mintea si-am fi dorit scaldat.Si-am pogorat pa dale, in peisaj anost, am dat noi dupa peste, da n-avea nici un rost.S-a incercat cu toate, le-am descantat pa scule, de noi, pa crapi, in apa , ii durea fix in lule.O noapte, doo zile speram ca crapu’ pica, da’ apa nu ne-a dat, dacat ceva platica.A fost, sa zic asa, cel mai tare zapuc(poza), c-am zis in gura mare: mai bine-n balamuc
Plan da dasfasurare
Itinerar: Craiova, Dabuleni,C0-canal,Babiciu, Rusanesti, Craiova-cam 300 km .
Loc: Babiciu(ziua),Rusanesti(ziua-noapte)
Asigurare materiala:scule, momeala,mancare, bere ,vin(soiuri selectionate)
Rezultate:10 platici/trei pescari
Concluzie:’ai da muica noastra…
ps/Acasa, alta dandana..M-a luat la rost Wilson, ca cica da ce nu l-am luat si pa el cu noi.Era f.f. suparat ..Mi-a aratat un clip pa calculator si mi-a zis, ca daca se mai intampla sa nu-l iau, o sa pozeze ca cel den film (da nu-i asa da dotat, asta ramane-ntre noi)

Acest articol a fost publicat în Povesti despre mincinosi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la La arsita mare…

  1. Cârcotaşu zice:

    Păi are dreptate bey Sache, ţi-am povestit io odată despre rolul benefic al cărămizii în trusa de scule pescăreşti. Ei, cu cât mai slab mergeau celelalte scule, la cărămidă cădeau una după alta. Aşa şi cu săracu’ Wilson, chiar şi la o dotare mai… slabă, tot ţi-ai mai scoate pârleala pentru cheltuiala aia pe „mâncare, bere, vin”!

  2. Marian S zice:

    Fură juveţii la pescuit / Fură degeaba, plan chinuit. / Ce naiba mă, doar n-o să credeţi / Că nişte juveţi o să prindă… juveţi!!! 🙂

  3. raci nu erau in balta asta?
    daca Wilson avea madular cu oase scotea parleala de arsita mare 🙂
    vara fara dogoare !!

  4. Alex zice:

    La ce vipie a fost, mai aveaţi puţin şi se făcea lacul direct „ciorbă de peşte”! 😀

  5. BlueRiver zice:

    Cucoanele alea, mai mai ca l-ar fi luat acasa pe Wilsonul ala =)) … la prin speste nu ma pricep, doar sa-l gatesc 😉

  6. shogunu' zice:

    Faină plătică!
    Banzai!

  7. psipsina zice:

    măăă, io la peşt nu mă pricep, nu mă bag, da are dreptat wilson! să-l laşi tu acasă!!! adică tocmai pă el care ne oferă flori, care e mereu atent şi drăguţ cu duamnele?! aşa cevaaaaa! 😆 nu mă aşteptam din partea-ţi!

  8. Nea Costache zice:

    Zice un proverb din batrani: de castigi, de pagubesti, tot negustor te numesti! Chit ca cu toate pregatirile pentru aceasta partida de pescuit captura a fost modesta, nu-i bai, distractia-i mare! Si… relaxarea, ca peste gasesti la magazin, desi acela trage doar la… portofel! O zi faina!

  9. ovidiu zice:

    Hai salut, pescar hoinar. Acum, ca a trecut arsita, stai numai pe balta?
    Sau te-a trimis presedintele cu cadoul la Monaco?

  10. Georgiana zice:

    alooo, mai traiesti sau te-o inghitit apele? :mrgreen:

Lasă un răspuns

