Departe…

..de lumea dezlantuita.Pozele sunt facute in luna aprilie, anul curent.




Macar sa profit , reacu, da aer curat, ca (ultima poza):

ps/Zisei sa fiu si io serios o data , da tot nu ma abtinui…

Acest articol a fost publicat în Acareturi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Departe…

  1. anowen zice:

    unde-i undita? unde-i pestele?

  2. Vero zice:

    Frumoase locuri, frumoase poze – cu excepţia ultimei, care e… haioasă! 😀
    (Cred c-ar trebui să-mi fie ruşine fiindcă n-am ajuns niciodată la Craiova, care e oraşul natal al bunicii şi al mamei mele…)

  3. Pingback: Departe… departe… « VeroVers

  4. Cârcotaşu zice:

    Da’ mie tocmai ultima-mi plăcu! Îmi plăcu dom’le. Îmi plăcu că juvetele îl scrise corect pe „s-au” ăla, mai ceva ca-n ziaru’ judeţean! 😯

    • Vero zice:

      Păi şi mie îmi plăcu ultima, nu zisei că nu-mi plăcu 🙂
      Doar că epitetu’ de i se potriveşte nu e „frumoasă”, ci „haioasă” 😀

  5. Alex zice:

    Tot frumos a rămas Parcul Romanescu! Dar ultima poză, cu lumânările mutate la oale, e …mortală!
    O săptămână frumoasă! 🙂

  6. Pingback: departe « psipsina

  7. Pingback: Provocare-Departe « Cataratorii

  8. papagigli zice:

    Ma, tu te-ai inteles cu scorpio sa fugiti de lume? 😆

  9. psipsina zice:

    😆 lumânările sunt în oalele de noapte sau cum?
    aștept și io o poză cu pescaru virusache în exercițiu funcțiunii, că pă wilson l-am tot văst la înaintare.

  10. Pingback: provocarea nr 17 « psipsina

  11. shogunu' zice:

    Da’ pe ţucu-i niagara aia unde ai pozat-o? Să nu-mi zici că la Răchiţele, la boc, că nu te crez! Aia am văst-o io şi-i mai mare.
    Psi, vecină, păi cum să meri noaptea la oală fără lumînare???
    Hai banzai!

  12. Teo Negură zice:

    Raman la cascada, mie imi pace cel mai mult 🙂

  13. silavaracald zice:

    Fain parc!
    Am locuit în Craiova 13 ani, așa că l-am bătut adesea cu piciorul, deși atunci îi zicea ”al Poporului”.
    Mai aveți orchestra de fanfară care cânta duminica în foișor?

  14. Pingback: The passion of your kiss… « androxa

  15. Pingback: The Sea and the Hills… « androxa

  16. Pingback: What’s New Pussycat … « androxa

  17. Pingback: Words are living things..and grow… « androxa

  18. BlueRiver zice:

    In sfarsit si-au dat seama ca lumanarile trebuie sa stea la oale =))

  19. Pingback: Miercurea fara cuvinte..8..Me and Sanziana Buruiana in the kitchen on Romanian TV. « androxa

  20. Va multumesc pentru comentarii..Raspund , dupa ce vin de la pescuit! RaHat in traista, viruse! :))

  21. psipsina zice:

    fir întins, draghe! şi pupăm wilsonu! 😆

  22. Dar mişcă undiţa aia mai repede că eu am pus de-o mămăligă şi până vii tu cu peştele se răceşte!!!!

  23. Pingback: departe « psi-words

Lasă un răspuns

